Понеже нямам инструкция за екплоатация на Бравата имам питане към колегите със същия автомобил за какво е тази червена лампичка под копчето за авариини светлини
ако колата е със заводски сложена аларма (от Фиат) тази лампичка е за алармата,мига когато е включена и т.н. Ако нямаш такава аларма няма да свети при теб никога
ако колата е със заводски сложена аларма (от Фиат) тази лампичка е за алармата,мига когато е включена и т.н. Ако нямаш такава аларма няма да свети при теб никога
Алармата ми е заводска на дистанционното пише фиат когато включа алармата свети една червена лампичка над волана така че лампата на таблото би трябвало да е за нещо друго.
По принцип тази лампа мига когато е включена алармата. А пък алармата може да се изключи с ключ, който се вкарва под бушоните от страната на шофьора. Ключалката си има дори капачка отгоре (т.е. замаскирано е).
А може ли някой да ми каже как се сменя лампата, която осветява третата врътка, насочваща въздуха в купето. Щото вечерно време на фарове е много трудно да уцелиш накъде да ти духа климатика при положение, че не ти е осветен прибора.
Koлеги, на моето дистанционно пише LASERLINE, отворих капака на предпазителите и там има черна кутия предполагам за алармата, но аз си мисля, че това е само модул за управление на централнота заключване, защото когато заключа колата с дистанционното свети само светодиода над волана, но не и тоза на реда с бутоните за вкл.на халогени, отопление на задно стъкло и т.н.Някой има ли такова дистанционно и да знае дали това е аларма.
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
А може ли някой да ми каже как се сменя лампата, която осветява третата врътка, насочваща въздуха в купето. Щото вечерно време на фарове е много трудно да уцелиш накъде да ти духа климатика при положение, че не ти е осветен прибора.
Трябва да разглобиш целия преден панел. Има винчета две от долу над пепелника, едно под средната врътка за скороста на духане, две винчета по едно във всеки край на редицата от копчета, и още две или три под панела на касетофона. Издърпва се внимателно и там са лампичките. Малко си е играчка. Аз за един час се справих с разглобяване почистване и зглобяване на всичко. Успех
А може ли някой да ми каже как се сменя лампата, която осветява третата врътка, насочваща въздуха в купето. Щото вечерно време на фарове е много трудно да уцелиш накъде да ти духа климатика при положение, че не ти е осветен прибора.
Трябва да разглобиш целия преден панел. Има винчета две от долу над пепелника, едно под средната врътка за скороста на духане, две винчета по едно във всеки край на редицата от копчета, и още две или три под панела на касетофона. Издърпва се внимателно и там са лампичките. Малко си е играчка. Аз за един час се справих с разглобяване почистване и зглобяване на всичко. Успех
Точно от свалянето на касетофона се притеснявах. Иначе бях развил всички станали винтове, но не ми се занимаваше с касетофона. Мерси за инфото.
А може ли някой да ми каже как се сменя лампата, която осветява третата врътка, насочваща въздуха в купето. Щото вечерно време на фарове е много трудно да уцелиш накъде да ти духа климатика при положение, че не ти е осветен прибора.
Трябва да разглобиш целия преден панел. Има винчета две от долу над пепелника, едно под средната врътка за скороста на духане, две винчета по едно във всеки край на редицата от копчета, и още две или три под панела на касетофона. Издърпва се внимателно и там са лампичките. Малко си е играчка. Аз за един час се справих с разглобяване почистване и зглобяване на всичко. Успех
Точно от свалянето на касетофона се притеснявах. Иначе бях развил всички станали винтове, но не ми се занимаваше с касетофона. Мерси за инфото.
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар