Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Адски висок разход Bravo 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Адски висок разход Bravo 1.4

    Здравейте колеги от скоро карам колата само на бензин защото изпарителя се повреди нещо и не мога да карам на газ.Та значи така като изчислявам със нормално каране и сутрин стоя по 2-3 минути да позагрее малко ми гори най малко 12/100 а като настъпвам да не казвам че отива и 15-16 бензин.А да не говорим и че няма тяга колата на газ не е така беше много пъргава но на бензин придърпва и се дави някой път и тресе на празен ход и като настъпя рязко и малко като замисляне има и след това бавно се ускорява.Карал съм и други Бравота с моя двигател и тряа да ви кажа че сравнение с моята направо ми чупат врата като ускоряват.А ето и още някои особености:Сутрин паля стоя 2-3 минути и потеглям на обороти на първа предавка и тръгва нормално, но като подам газ до 2000 оборота и не се ускорява, както трябва, а след това като натисна съединителя да включа на втора и оборотите остават на 2000 за 1 секунда и след това падат на нормалнотоВъзможни заподозряни - ИнжекториБенз филтърламда сондаТПС потенциометър температурен датчик - като загрее го няма проблема с оборотите като сменям предавките и да остават там където са били..Кажете ми вие какво мислите или ако не мога сам да реша проблема да я вкарвам в бокса.
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    а скоро да си си откачал акумулатора за около 3-4 часа да изчисти ако има натрупани грешки?ако не си задължтелно го направи.за друго не се сещам. УСПЕХ
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    Коментар


      #3

      Коментар


        #4
        deadairplane написа:
        Ewing написа:
        а скоро да си си откачал акумулатора за около 3-4 часа да изчисти ако има натрупани грешки?ако не си задължтелно го направи.за друго не се сещам. УСПЕХ
        За мойто браво например няма да помогне че умно и помни. Иначе си много прав ама колегата не е казал каква му е колата. Ако става така добре ама ако е от ония Бравота кат мойто си требе ресет на компа.Сорри сега видях че е Браво 1,4 то било в заглавието идея си нямам дали помни ама е за ресет от сякаде дано да става с акумулатора.
        За 1.4 се прави Ресет с клемите. Пробвай го това. Не е зле да си погледнеш и ламбдата ако е заминала ЕКУ -то образува обогатена смес.Сравнително лесно се диагностицира и темп. датчик за инжекциона (син - на термостата).
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #5
          И според мен е или ламбда сондата или е от натрупани грешки в компютъра при карането на газ.
          BRAVA 1,4 12V
          Nissan Navara

          Коментар


            #6
            изключи филтъра като причина
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              значи преди 5 месеца имах опел калибра 2.0 16клапана на лан сондада имаше 3 кабела и трите бяха скъсани (изядени от мишки гризачи) даваше ми 20/100грацко и след калибрата си взех фиат брава 1.4 12клапана и тя се бъкнеше след 4000 оборота утидох в техникома по механо техника 1 кабел от ланд сондата беше скъсан опраиха кабела и след това колата вървеше много,стигаше до 7000оборота като за 1.4 12клапана.Такаче според мен е възможно да е от лан сондата

              Коментар


                #8
                Като начало както ти каза zgabrovski си изключи акумулатора поне за 20 минути за да се рестартира компютъра. При 1.4 става така, пробвано е. След това при първото палене само палиш колата БЕЗ да подаваш газ и я оставяш така да работи на място 10-на минути за да може да мине самообучението на компютъра. Това на бензин го правиш!После като покараш малко може да се закачи на диагностика и да се видят в реално време показанията на датчиците - температура на мотора, обороти, ъгъл на отваряне на дроселовата клапа, напрежение от ламбда сондата и т.н. Също ще се видят и евентуални грешки, които е записал компютъра при карането след рестарта. Ако този дето прави диагностиката е грамотен показанията в реално време говорят много за проблема. Ако е "майстор" продължаваш да си караш така.За 1.4 двигателя ще поясня, че показанията на ламбда сондата НЕ се взимат под внимание при ускорение - това се вижда и на диагностиката. Като подадеш газ и на компютъра показва, че ламбда контрола за сместа е изключен. Бош са разработили малко по-особен ТПС така да се каже. От неговите показания по косвен начин (този мотор няма МАП) се съди за натовареността на мотора и от там и каква смес.
                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                Коментар


                  #9
                  Добре де...ясно , че е хубаво да си оправи момчето инжекционната система , ясно е че е добре да смени някой й друг датчик , да отиде на диагностика и т.н. , но колко ще му струва ? оправдано ли е да даде 200 лева за диагностика и тпс например , вместо да отиде да си оправи изпарителя и да си кара на газ(това поне е моя съвет)иначе цените са следните тпс-130 лв (смених го и още се чудя защо, вместо да си взема ламбда контролче)темп. датчик - 20 лв ламбда сонда - 130 - 160 лева Да ти е сладко!!!Ама преди да почнеш с ремонтите иди си оправи изпарителя п.с.Каква температура ти държи двигателя и сигурен ли си , че и термостата не е заминал ?
                  Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                  части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                  части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                  тел. 0883437022

                  Коментар


                    #10

                    Коментар


                      #11
                      Така приятел значи небързай със всички тези работи провери данеби да нахлува въздух в системата дупчици в тръби и т.н.т отпред при двигателя , ако след 10тата минута каране температурата ти е на средат или 1-2 черти под значи термостата си работи и няма нужда да се сменя още.Ламба сондатата може да я свалиш и да погледнеш в какво састояние е но немисля че е от това . Ако караш колата сутрин рано на кратки разтояния като мен от нас до работа и обратно и тя е студена нормално да ти гори повече тва си е проблем на италянските коли загреват по бавничко . Аз като си взех бравото се оплашик как гори но тва си беше от мен като го настъпваш много ще гори сутрин из града както подържа 1500 оборота без да даваш газ на студено спокойно чак на трета може да даваш газ тя си върви самичка колата и тази инжекция така е направена че само докосваи педала и го настискай плавно стреми се да подържаш една скорост защото инжекцията се нагажда на според скороста с която си и гори по малко !Е това пробвай 2-3 дни и ако няма резултат пиши

                      Коментар

                      Working...
                      X