Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на опорния (висящ) лагер на дясната полуоска?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на опорния (висящ) лагер на дясната полуоска?

    Някой правил ли е тази операция. Всъщност ми е малко странно, че не успях да открия подобна тема във форума.Наскоро при смяната на алтернатора свалихме полуоската и се видя, че лагера си е отишъл. Вероятно той е причината за неприятния шум който разследвам вече почти година .Въпроса е дали някой знае какъв точно е лагера. Аз бях с убеждението, че е 6006ZZ, но днес в магазина ме изненадаха, че бил 6306.В ePER-a не откривам типа на лагера. Също така ако има някакви тънкости при смяната моля споделете .
    FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
    FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)

    #2
    63006

    Коментар


      #3
      hf hpe написа:
      63006
      Благодаря, сега като имам номер вече се търси по лесно. Намерих и една тема по въпроса във форума на Lancia.Утре ще взема един от тези: SKF 63006 -2RS1P.S. Вероятно ще излезе, че този лагер е причината да ми дърпа леко надясно, независимо, че колата е с нови добре балансирани гуми и след реглаж.
      FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
      FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)

      Коментар


        #4
        Аз моя лагер го смених с FAG 63006.2RSR - към 25 лева.Избих стоманента втулка, но лагера не можах и се наложи с ъглошлайфа да срежа двата пръстена на лагера, като внимавах да не повредя полуоската. После набих лагера и втулката, като използвах подходяща дълга тръба.

        Коментар


          #5
          набиването става като сложиш лагера за 2 минути на печката лагера трябва задължително да е RSR

          Коментар


            #6
            За кой лагер става въпрос, че нещо не ми е ясно?

            Коментар


              #7
              Да. Действително нещо нагреваха майсторите, като ми сменяваха този лагер, но не си спомням дали нагреваха самия лагер или имаше някаква дебела шайба и нея я нагреваха до червено при набиването. Затова най-добре да си отидеш при някой майстор.

              Коментар


                #8
                Лагера се нагрява най-много до 120 градуса.При по висока темтпература се изменя структората на метала и лагера заминава много бързо
                COUPE 1.8 16V
                Volvo XC90 T6

                Коментар

                Working...
                X