Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за термостат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    phoenix, предлагам тази картинка да бъде втори пост във всяка новозапочната тема, независимо за какъв автомобил е, и независимо какъв е проблема, та белким я разгледаме по-обстойно.... Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07Сега сериозно: как да разбера дали термостата ми работи добре и дали не е заседнал отворен?

    Коментар


      #17
      Значи изпълних съветите запалих студена колата и горния маркуч на радиатора остана студен а донего малкото маркуче което отива към парното се нагряваше.след 3-4 минути почна да се нагрява и големия. по тези показатели май е в ред а?а датчика дето видях при мен е острасни на главата до ангренажа с едно тънко кабелче.Има ли начин да се закачи нещо за тест към буксата на ЕКУ-то да се види температурата докато карам?Не ми се иска да променям фабричната конструкция и да му присаждам датчици
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #18
        infineon написа:
        ...Има ли начин да се закачи нещо за тест към буксата на ЕКУ-то да се види температурата докато карам?...
        Да.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #19
          infineon написа:
          Значи изпълних съветите запалих студена колата и горния маркуч на радиатора остана студен а донего малкото маркуче което отива към парното се нагряваше.след 3-4 минути почна да се нагрява и големия. по тези показатели май е в ред а?а датчика дето видях при мен е острасни на главата до ангренажа с едно тънко кабелче.Има ли начин да се закачи нещо за тест към буксата на ЕКУ-то да се види температурата докато карам?Не ми се иска да променям фабричната конструкция и да му присаждам датчици
          По-скоро м исе струва че не е в ред колега За 3-4 минути едва ли колата е достигнала почече от 50 градуса и ако и дръгият маркуч е започнал да нагрява значи термостата е застанал отворен или пък друг вариянт е гарнитурката дето го уплътнява да е скъсана и от там да сълзи водичка.Номера е колега едновременно да пипаш и маркучите и същевременно да гледаш индикатора на таблото до къде е стигнала темп.Термостата ти трябва да отваря след 80 градуса ( не съм сигурен точно на колко но с сигурност е след 80)Пак казвам докато не е стигнала тая температура единия маркуч трябва да е напълно студен Просто трябва да следиш и таблото и маркучите за да видиш кога отваря
          VTS 16V

          Коментар


            #20
            Dandi написа:
            ....
            Колата на колегата няма скала със стрелка, а само лампа, която светва при критична стойност на температурата. Не знам защо не отиде на диагностика, за да се убеди какво е положението. На "ръка", без уред нищо няма да разбере. Другия вариант е да си намери точен термометър и да го забоде в казанчето, да пали и да гледа....
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #21
              По-скоро м исе струва че не е в ред колега За 3-4 минути едва ли колата е достигнала почече от 50 градуса и ако и дръгият маркуч е започнал да нагрява значи термостата е застанал отворен
              и аз мисля така... в това студено време доста късно стигам 80-90 градуса... ако пък е пуснато парното, може и да не ги стигне....
              Fiat Punto 1.1-Синята птица
              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

              Коментар

              Working...
              X