Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За колко време се изтощава акумолатора?
Collapse
X
-
deadairplane
-
Колега относно ЦД-то свържи му червения и жълтия кабел заедно и не би трябвало да е проблем освен ако не са ти пуснали непостоянен + тогава си вади от другаде кабел. И да използвам темата понеже видях че има разбирачи акумолатора ми показва на мулти цета стойности като на чисто нов като запаля пак зарежда идеално обаче там е уловката не пали от пурвия път завъртам ключа цък пак завъртам цък и на 3 тия път вече запалва. Лампата на таблото така и не я разбрах един път свети акумолатора един път не свети аз оставам с впечетлението че ако е слаб трябва да свети постоянно понеже маслото така се задържа отвреме на време въпреки че е малко под максимума. Странна работа ще се радвам на отговори.Fiat punto 1,1
Fiat bravo 1,6 16v
Fiat bravo 2,0 20v
Honda civic 1,5
BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...
Коментар
-
Това прилича на разхлабен контакт някъде.Може да са разхалбени или окислени клемите на акумулатора,може някоя маса да ти прави този проблем.Също може да е някое от тънките кабелчета които отиват на стартера,виж ги да не са се разхлабили,а и дебелият кабел погледни.Ако не е от тези неща казвай,ще мислим пак какво може да е.
Коментар
-
noriaga,при мене също започна да глъхне двигателя когато му включа повече консуматори.Тази седмица започна да гасне в задръстванията.Разни майстори казаха,че се е прецакало нещо в алтернатора.Утре ще ходя на електричар да види дали е така и ще пиша.Не знам дали е така,но имай го предвид все пак.
Коментар
-
spas4o написа:noriaga,при мене също започна да глъхне двигателя когато му включа повече консуматори.Тази седмица започна да гасне в задръстванията.Разни майстори казаха,че се е прецакало нещо в алтернатора.Утре ще ходя на електричар да види дали е така и ще пиша.Не знам дали е така,но имай го предвид все пак.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
deadairplane
-
Аз забравих радиото миналата нощ и на сутринта - изненадааааааа. Явно от радиото, минусовите темперетури и ЕГН-то е паднал почти напълно. Още преди да завъртя забелязах, че когато изключи релето на подгряващите свещи лампичките по таблото светнаха малко по - силно...викам си - ясна е работата. Като рекох да завъртя - йок... Сега го зареждам от 5-6 часа и се чудя дали да не го оставя цяла нощ, ама ме е страх да не го презаредя нещо и да го прецакам. Иначе измислих друга система срещу студовете - изолирах акумулатора от четирите страни и пода с полистирол. Ще видя какъв е ефекта в следващите дни и ще споделя.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
За да не отварям нова тема искам да попитам колко часа трябва да го зареждам акумулатора си той е 44 Ампера зарядното зарежда със 6v до колкото можах да видя,защото малко е по изтъркано и не се вижда добре. 44/6=7.333 така ли се смята ? .Струва ми се, че много бързо ще се зареди като прочетох една камара теми пишеше в рамките от 12 до 16 часа зареждане. Да оставям ли тая вечер да се зарежда? Да не напрая някоя беля хахФиат Брава 1.6 16v 103к.с.
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane
Реклама
Collapse
Коментар