Здравейте колеги. Ненадейно днес бравата ми направи проблем. Или може и аз да съм и направил проблеми. Купих едно CDMP3 и реших да го вържа. Всичко точно вързах евробуксите, обаче за да тръгне CD-то трябваше да дам на контакт. (Явно ще ходя в някой монтажен център, че съм скаран малко с електрониката) Та давам на контакт и CD-То тръгна. Викам си екстра, даже и на звука се изкефих. Обаче до като слушам и пробвам разни работи на CD-то не се усещам че всички консуматори са ми пуснати - фаровете, осветлението на купето, чистачките, нагревателя на задното стъкло и огледалата и парното. И има няма към 15 минути да съм седял така на контакт с пуснати всички консуматори барабар с CD-то и викам я да паля да тръгвам и .......... оп колата само завъртя и умря. За пръв път ми направи нещо такова, до сега палеше от раз. Давам пак контакт таблото едвам свети и като завъртях пак всичко умря. Добре, че ме бутнаха и запалих от раз. След това никакви ядове, в движение си слушам. Всичко бачка , спирам гася паля - пали от раз. Та въпроса е възможно ли е ако е всичко наред с акумулатора да падне за 15 мин с включени на мах консуматори или просто е тръгнал да сдава багажа?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За колко време се изтощава акумолатора?
Collapse
X
-
Зада си сигурен че си заредил акумулатора трябва да му премериш гъстотата (1.2 и напрежението(12.75) поне 2 часа след зареждане.Това са идеалните показатели.Ако няма нужната гъстота продължавай да го зареждаш с надеждата да вдигне.Желателно е зарядното устройство да има ампермер и начин за контролиране на тока по време на заряд.Май се поувлякох в приказки.Добър акумулатор няма да падне след 10минути на контакт.
Коментар
-
specialista написа:Зада си сигурен че си заредил акумулатора трябва да му премериш гъстотата (1.2 и напрежението(12.75) поне 2 часа след зареждане.Това са идеалните показатели.Ако няма нужната гъстота продължавай да го зареждаш с надеждата да вдигне.Желателно е зарядното устройство да има ампермер и начин за контролиране на тока по време на заряд.Май се поувлякох в приказки.Добър акумулатор няма да падне след 10минути на контакт.
Коментар
-
specialista написа:Стига, момчета.Има в момента на пазара какви ли не (китайски) мултицети за по 5 кинта.С него можеш да направиш чудеса.Ако пък ти се дават повече пари има и за по 18-24 кинта(като моя).
Коментар
-
Много хубаво че изплува.Значи все пак не си невежа щом знаеш и за товарната вилка.Сигурен съм че тогава знаеш че и само с мултицета можеш да си свършиш работа ако си следиш и гъстотата на акумулатора.Аз имам направена товарна вилка така че мога да натоваря целия акумулатор,а не като старите клетка по клетка.На сегашните акумулатори няма как.
Коментар
-
Е това защо не го каза още в началото,че да е ясно че си навътре в нещата.Човека може да няма възможност да измери гъстотата,ще измери с мултицета 12-13 волта и си вика "добре е",да ама може и да не е.Вярно че ако измери и гъстотата ще се ориентира в какво състояние му е акумулатора.Просто исках да направим отговора по-точен и изчерпателен за човека който попита.
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane написа:Много се вживявате като гледам колегата как си е задал въпроса най-вероятно нищо не разбира от тоци. Обяснете му го по проститчко. Накратко при минусовите температури 15 мин на мах консумация и ако преди това си карал градско, не значи че трябва да се притесняваш за акумулатора обаче трябва да го заредиш непременно защото после ще се притесняваш за него с 30 км не на градско не можеш да го заредиш особенно в София. Майката му е много километри на веднъж извънградско или зарядно устройство. Обикновенно зарядните които се продават имат опция за регулиране на зарядния ток. Оптималното зареждане е на заряден ток ражен на 1/10 от капацитета (амперчаса) за 15 астрономически часа. Демек ако акумулатора ти е 45 амперчаса го зареждаш 15 часа на 4,5 ампера. Разните му там бързи зарядки само скъсяват живота на акумулатора. Ако на такова зареждане, един напълно разреден акумулатор (пулната разрядка е пагубна за акумулатора и след няколко такива после може и да не можеш да го заредиш ) се зареди за по малко от 10 часа почвай да събираш парички за нов. Но това че индикаторите казват че е зареден не значи че трябва да го махаш.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар