Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За колко време се изтощава акумолатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За колко време се изтощава акумолатора?

    Здравейте колеги. Ненадейно днес бравата ми направи проблем. Или може и аз да съм и направил проблеми. Купих едно CDMP3 и реших да го вържа. Всичко точно вързах евробуксите, обаче за да тръгне CD-то трябваше да дам на контакт. (Явно ще ходя в някой монтажен център, че съм скаран малко с електрониката) Та давам на контакт и CD-То тръгна. Викам си екстра, даже и на звука се изкефих. Обаче до като слушам и пробвам разни работи на CD-то не се усещам че всички консуматори са ми пуснати - фаровете, осветлението на купето, чистачките, нагревателя на задното стъкло и огледалата и парното. И има няма към 15 минути да съм седял така на контакт с пуснати всички консуматори барабар с CD-то и викам я да паля да тръгвам и .......... оп колата само завъртя и умря. За пръв път ми направи нещо такова, до сега палеше от раз. Давам пак контакт таблото едвам свети и като завъртях пак всичко умря. Добре, че ме бутнаха и запалих от раз. След това никакви ядове, в движение си слушам. Всичко бачка , спирам гася паля - пали от раз. Та въпроса е възможно ли е ако е всичко наред с акумулатора да падне за 15 мин с включени на мах консуматори или просто е тръгнал да сдава багажа?
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    #2
    на 1 приятел му се срина за 10 минути само на къси... а с всички консуматори - само късите дърпат 10А...

    Коментар


      #3
      Ясно А сега като се е позаредил, ще има ли някакви проблеми ?
      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

      Коментар


        #4
        Зада си сигурен че си заредил акумулатора трябва да му премериш гъстотата (1.2 и напрежението(12.75) поне 2 часа след зареждане.Това са идеалните показатели.Ако няма нужната гъстота продължавай да го зареждаш с надеждата да вдигне.Желателно е зарядното устройство да има ампермер и начин за контролиране на тока по време на заряд.Май се поувлякох в приказки.Добър акумулатор няма да падне след 10минути на контакт.

        Коментар


          #5
          noriaga написа:
          Ясно А сега като се е позаредил, ще има ли някакви проблеми ?
          това че се е разредил не е проблемно най-добре го зареди докрай със зарядно
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            sev написа:
            noriaga написа:
            Ясно А сега като се е позаредил, ще има ли някакви проблеми ?
            това че се е разредил не е проблемно най-добре го зареди докрай със зарядно
            Нямам зарядно След това навъртях към 30-на км градско в София. Дали се е заредил достатъчно?
            Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              Зада си сигурен че си заредил акумулатора трябва да му премериш гъстотата (1.2 и напрежението(12.75) поне 2 часа след зареждане.Това са идеалните показатели.Ако няма нужната гъстота продължавай да го зареждаш с надеждата да вдигне.Желателно е зарядното устройство да има ампермер и начин за контролиране на тока по време на заряд.Май се поувлякох в приказки.Добър акумулатор няма да падне след 10минути на контакт.
              И с какво да го измери това напрежение на акумулатора?

              Коментар


                #8
                Стига, момчета.Има в момента на пазара какви ли не (китайски) мултицети за по 5 кинта.С него можеш да направиш чудеса.Ако пък ти се дават повече пари има и за по 18-24 кинта(като моя).

                Коментар


                  #9
                  За 30 км. градско каране само си го възбудил.Нали се сещаш че караме на къси светлини ,висиме с часове по кръстовища на тихи обороти,нестава така,ако ли пък си и стартирал няколко пъти край.На сутринта ще се изненадаш отново при тези вече минусови температури.

                  Коментар


                    #10
                    specialista написа:
                    Стига, момчета.Има в момента на пазара какви ли не (китайски) мултицети за по 5 кинта.С него можеш да направиш чудеса.Ако пък ти се дават повече пари има и за по 18-24 кинта(като моя).
                    Предполагам знаеш че акумулатор не се мери по напрежение с мултицет,а с товарна вилка,за да му разбереш реалното състояние.

                    Коментар


                      #11
                      Много хубаво че изплува.Значи все пак не си невежа щом знаеш и за товарната вилка.Сигурен съм че тогава знаеш че и само с мултицета можеш да си свършиш работа ако си следиш и гъстотата на акумулатора.Аз имам направена товарна вилка така че мога да натоваря целия акумулатор,а не като старите клетка по клетка.На сегашните акумулатори няма как.

                      Коментар


                        #12
                        Е това защо не го каза още в началото,че да е ясно че си навътре в нещата.Човека може да няма възможност да измери гъстотата,ще измери с мултицета 12-13 волта и си вика "добре е",да ама може и да не е.Вярно че ако измери и гъстотата ще се ориентира в какво състояние му е акумулатора.Просто исках да направим отговора по-точен и изчерпателен за човека който попита.

                        Коментар


                          #13
                          ОК, приятелю ,моето желание също е да споделя знание и опит с колеги от форума.Аз също научавам разни неща. Такъв е живота и те така.

                          Коментар


                            #14

                            Коментар


                              #15
                              deadairplane написа:
                              Много се вживявате като гледам колегата как си е задал въпроса най-вероятно нищо не разбира от тоци. Обяснете му го по проститчко. Накратко при минусовите температури 15 мин на мах консумация и ако преди това си карал градско, не значи че трябва да се притесняваш за акумулатора обаче трябва да го заредиш непременно защото после ще се притесняваш за него с 30 км не на градско не можеш да го заредиш особенно в София. Майката му е много километри на веднъж извънградско или зарядно устройство. Обикновенно зарядните които се продават имат опция за регулиране на зарядния ток. Оптималното зареждане е на заряден ток ражен на 1/10 от капацитета (амперчаса) за 15 астрономически часа. Демек ако акумулатора ти е 45 амперчаса го зареждаш 15 часа на 4,5 ампера. Разните му там бързи зарядки само скъсяват живота на акумулатора. Ако на такова зареждане, един напълно разреден акумулатор (пулната разрядка е пагубна за акумулатора и след няколко такива после може и да не можеш да го заредиш ) се зареди за по малко от 10 часа почвай да събираш парички за нов. Но това че индикаторите казват че е зареден не значи че трябва да го махаш.
                              Благодаря за изчерпателния отговор. Утре ще видя сутринта каква е хавата. Ако неще да запали...... може и да не се занимавам да го зареждам а направо да взема един нов. Без туй не знам в какво състояние е тоя, колата я купих с него и до сега не беше правил проблем. П.П. А имам и още едно питане - забелзвам, че сега зимата като пусна повече консуматори и се усеща една вибрация по колата, когато работи на място. Като спра повечето консуматори вибрацията намалява значително..... на какво се дължи това ?
                              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                              Коментар

                              Working...
                              X