Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем при палене на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги, проблема при мене още съществува, но сега е леко по различен. Колата пали криво ляво но тръгна ли веднага на първия светофар гасне. Особено докато двигателя е още на 2-3 черти загрял само. Вчера ми угасна на едно кръстовище тъкмо когато трябваше да се изнеса бързо и за малко да ме отнесат много лошо. Е честно да ви кажа писна ми, кога най накрая ще карам и аз кола не знам.След като се установи че нямам проблеми с електрониката остана стъпковото моторче, поне според мен. Някой може ли да ми покаже със схеми къде е точно, как се сваля и евентуално прочиства. Според мен няма от какво друго да гасне, ако има някой по специалист да каже. Благодаря

    Коментар


      #17

      Коментар


        #18
        Ми не на практика не се е оправила дори и за малко. Там като и правихме тестовете и диагностиката беше на загрял двигател, аз нямам никакви проблеми на вече загрял двигател и това изрично им го казах. Оттогава я карам само на бензин, защото си мислех че поне временно няма да се появи проблема но уви... Явно че при по дълъг престой на студено само става и ми се струва че някаква клапа или нещо подобно замръзва и докато не позагрее не успява да отвори и оттова колата гасне. Да не говорим че оборотите яко играят около 500 на моменти.Не мисля че проблема е свързан с грешките или изобщо с електрониката и датчиците защото се повява за малко и само на много студен двигател, и на бензин и на газ. При преебано ЕКУ на газ не би трябвало да се усеща но проблема е еднакъв което ме навежда на мисълта че е свързан със стъпковото моторче.

        Коментар


          #19

          Коментар


            #20
            Ами тоя пич даже не ме остави да ги погледна какви точно са - влезе в памет повреди там излязоха 5-6 грешки и той после отиде в друго меню и ги изтри. Специално ме накара да направя едно кръгче, да гася и паля колата няколко пъти и пак закачи диагностиката към компа и вече нямаше никакви грешки в памет повреди. Той също ме посъветва да я покарам още няколко км на бензин и даже да и сипя малко добавка да се поотпушат дюзите. Оттогава я карам само на бензин но ето че пак го имах същия проблем. Майстора каза че датчиците са и наред и че не би трябвало да даде други грешки сега като я карам на бензин.Мисля че не е от ЕКУ-то по няколко причини (аз затова ходих и на диагностика за да се убедя де):1. Появява се само при хипер студено време и то когато колата е стояла над 12 часа без да е палена2. На място колата си е ок но в движение като пусна на свободна (и то само от 2000 оборота) забелязвам как оборотите падат почти до 500 и е на ръба да изгасне3. Като загрее двигателя всичко се нормализира Изводи: най вероятно има натрупана мизерия на клапата на стъпковото моторче и като позагрее двигателя и там се нагрява и се отпуска и започва да си работи нормално. Пак се забелязва падане на оборотите след пускане на свободна но поне не падат чак до 500 и няма опастност от гаснене.Мисля че едно зачистване няма да попречи, а най-много поне ще се види дали наистина е от това. Само дето не знам къде точно се намира и колко зор е да се демонтира и изчисти.

            Коментар


              #21

              Коментар

              Working...
              X