Колеги, проблема при мене още съществува, но сега е леко по различен. Колата пали криво ляво но тръгна ли веднага на първия светофар гасне. Особено докато двигателя е още на 2-3 черти загрял само. Вчера ми угасна на едно кръстовище тъкмо когато трябваше да се изнеса бързо и за малко да ме отнесат много лошо. Е честно да ви кажа писна ми, кога най накрая ще карам и аз кола не знам.След като се установи че нямам проблеми с електрониката остана стъпковото моторче, поне според мен. Някой може ли да ми покаже със схеми къде е точно, как се сваля и евентуално прочиства. Според мен няма от какво друго да гасне, ако има някой по специалист да каже. Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем при палене на Браво
Collapse
X
-
deadairplane
-
Ми не на практика не се е оправила дори и за малко. Там като и правихме тестовете и диагностиката беше на загрял двигател, аз нямам никакви проблеми на вече загрял двигател и това изрично им го казах. Оттогава я карам само на бензин, защото си мислех че поне временно няма да се появи проблема но уви... Явно че при по дълъг престой на студено само става и ми се струва че някаква клапа или нещо подобно замръзва и докато не позагрее не успява да отвори и оттова колата гасне. Да не говорим че оборотите яко играят около 500 на моменти.Не мисля че проблема е свързан с грешките или изобщо с електрониката и датчиците защото се повява за малко и само на много студен двигател, и на бензин и на газ. При преебано ЕКУ на газ не би трябвало да се усеща но проблема е еднакъв което ме навежда на мисълта че е свързан със стъпковото моторче.
Коментар
-
deadairplane
-
Ами тоя пич даже не ме остави да ги погледна какви точно са - влезе в памет повреди там излязоха 5-6 грешки и той после отиде в друго меню и ги изтри. Специално ме накара да направя едно кръгче, да гася и паля колата няколко пъти и пак закачи диагностиката към компа и вече нямаше никакви грешки в памет повреди. Той също ме посъветва да я покарам още няколко км на бензин и даже да и сипя малко добавка да се поотпушат дюзите. Оттогава я карам само на бензин но ето че пак го имах същия проблем. Майстора каза че датчиците са и наред и че не би трябвало да даде други грешки сега като я карам на бензин.Мисля че не е от ЕКУ-то по няколко причини (аз затова ходих и на диагностика за да се убедя де):1. Появява се само при хипер студено време и то когато колата е стояла над 12 часа без да е палена2. На място колата си е ок но в движение като пусна на свободна (и то само от 2000 оборота) забелязвам как оборотите падат почти до 500 и е на ръба да изгасне3. Като загрее двигателя всичко се нормализира Изводи: най вероятно има натрупана мизерия на клапата на стъпковото моторче и като позагрее двигателя и там се нагрява и се отпуска и започва да си работи нормално. Пак се забелязва падане на оборотите след пускане на свободна но поне не падат чак до 500 и няма опастност от гаснене.Мисля че едно зачистване няма да попречи, а най-много поне ще се види дали наистина е от това. Само дето не знам къде точно се намира и колко зор е да се демонтира и изчисти.
Коментар
-
deadairplane
Реклама
Collapse
Коментар