Здравейте.Току що станах собственик на Ritmo Abart 105TC. (и е първият ми Фиат по принцип) Тъй като колата е старичка, доста неща ще трябва да се пипнат. Та въпроса ми е за някакви връзки към книги за ремонт и поддръжка на тази марка. Хайнес ще е чудесно. Всъщност нямам против и да си купя книжките, но май това е още по-голям проблем...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Ritmo Abart 105TC - литература.
Collapse
X
-
grishav написа:Извинявам се за офф-топика ама това ритмо не е абартFiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Mitko написа:Книгата "Tuning FIAT/Lancia" ще ти е много от полза за двигателя. Ръководство за другите неща и аз не съм виждал. Двигателите ни механично имат общи неща.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
mariobg
-
Mitko написа:johnfound написа:grishav написа:Извинявам се за офф-топика ама това ритмо не е абартПауър из нотинг уитаут гума
Cinq 16v , Delta 1 2.0
Коментар
-
bobi_m написа:Колеги, дайте да се видиме или незнам какво, от един месец ви врънкам за тази книга, не знам защо не мога да я изтегля, хелпнете plsTempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
Помогнете все пак да го идентифицираме това зверче.След много обикаляне по сайтовете и изследване на колата това е което открих:1. Повечето VIN идентификационни програми из интернет твърдят че горният код е невалиден. Една от търсачките ми даде само че колата е Ритмо, произведена в Бразилия и нищо повече.2. На самата кола има следните особенности: - На вратата на багажника има две табелки: Отляво в синьо и червено "Fiat/Abarth" отдясно вместо табелка с модела има втора табелка само с "Fiat". И двете табелки са порядъчно избелели и напукани, което ме навежда на мисълта че са оригинални. - Волана е спортен "MOMO" с 3 алуминиеви спици без отвори на тях, самият волан е кожен. Над гравирания надпис "MOMO" има отпечатан с черно мастило втори надпис с ръкописен шрифт, които обаче е почти напълно изтрит и не може да бъде разчетен. В средата на волана има синя емблема със скорпиончето на Абарт. - Под двата чифта нахлузени и набръчкани калъфи на предните седалки се оказа, че и двете седалки са спортни със странични опори. Обаче макар и в подобен цвят на дамаската и дизаин двете се различават значително - предполагам, че шофьорската е претапицирана през годините, защото дясната определено изглежда оригинална. - Обхвата на преместване на седалките е изключително малък. Съпругата ми например не достига педалите дори и при дръпната докрай седалка. - Таблото е екипирано изключително богато с уреди, които досега не бях виждал на серийна кола: Волтметър, манометър на маслото, термометри за водата и маслото, както и стандартния оборотомер, разбира се. - Автомобила има фарове за мъгла вградени в бронята, които също изглеждат оригинални. -Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
А, тука намерих и една снимка, на която се вижда, че седалките са различни. Някой знае ли дали така са оригинално? Снимката е на 130TC AbarthОбщо взето интериора на моята изглежда точно така:Разликите са: във волана, който е с по-тънки спици, без отвори на тях и емблемата в средата е синя. Е, и цвета на колата е син (оригинално тъмно синьо-зелен металик).Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Браво браво браво чудесна кола браво бе човек как я намери от толко време тарся такава браво Колата е точно ABARTH и на таблото от дясно трябва да пише TC а на мигачите на калниците трябва да има скорпионче страшна кола 1.6 105 кончета куршум Извинявай че се радвам толко но от малък съм израснал с Ritmo даже в момента карам такова но е1.5 85 коняи винаги сам мечтал за Ritmo 125 TC даже съм намерил едно такова в Бургас но собственика не ми го продаваБраво бе човек Със здраве да я караш поздравиAlfa Romeo 146 JTD
Коментар
-
ABARTH написа:Браво браво браво чудесна кола браво бе човек как я намери от толко време тарся такава браво Колата е точно ABARTH и на таблото от дясно трябва да пише TC а на мигачите на калниците трябва да има скорпионче страшна кола 1.6 105 кончета куршум Извинявай че се радвам толко но от малък съм израснал с Ritmo даже в момента карам такова но е1.5 85 коняи винаги сам мечтал за Ritmo 125 TC даже съм намерил едно такова в Бургас но собственика не ми го продаваБраво бе човек Със здраве да я караш поздрави
Коментар
-
Здравейте! Отдавна се канех да се регистрирам тук и вече се реших От скоро имам Ritmo 105 TC. Преди беше на баща ми. Много му се кефя и е доста запазено (за такава кола), щото е карано много малко през годините. Само на 140 хил. км и постоянно в близко до идеално техн. състояние Обаче както винаги проблема с тези коли е в резервните части. Цяла лудост е да си намериш части за такава кола - който се е сблъсквал с проблема знае за какво говоря Като цяло искам да си намеря двата или поне единия заден спойлер Обаче точно този тип части са "най-ценните"... Тайно се надявам да има някъде такова ритмо за части или нещо такова... Моля ако някой знае нека сподели. Много искам да възстановя колата в оригиналния и вид. Иначе другите елементи като кори, надкалници и т.н. са си наред Също проблема с ръководството на колата - много рових из нета и нищо не открих точно за този тип коли - само знам че са се произвеждали в периода 83-85-та, като моята е произведена през последните месеци - май ’85. Баща ми от морги в Италия беще намерил ръководства, но на други ритмота - дизел, които нямат много общо с мойто...Като цяло с течение на годините по улиците виждам все по-малко такива коли. Аз съм от Варна - до преди няколко години виждах 2-3 ритмота като моето и няколко Аbarth 125/130TC. Тези също са ми голяма слабост. Много съжалявам, че не си купих преди години един такъв - имаше два такива в квартала ама и двата си стояха на паркинга с години и после изчезнаха, а си имаха спойлери и всички външни елементи... .. а, да и това сега се сетих - дясното огледало - това също май е много трудно да се намери - аз реално имам огледалото и малкото триъгълно стъкло с дупка, но нямам закрепващия елемент от вътрешната страна....Благодаря много на отзовалите се ! Надявам се този тип коли да продължават да се виждат по улицитеRitmo 105 TC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар