Здравейте значи проблема е много пъти е коментиран изчетох сумати теми но така и не намерих разрешение на този проблем а той е именно че колата не иска да върви на бензин сега ще ви кажа какви са симптомите.Колата е Браво 1.4 12 клапанова моно инжекция има газова уредба но в момента не я карам на газ защото са ми скъсани мембраните.Та симптромите са:-тресе на празен ход в това число когато се МЪЧА да подам газ нищо не се случва вдига до 2000 оборота и не може и ако се опитам да донатисна педала почват да падат оборотите.Но интересното е че като припомпвам газта и успява да се форсира но като си махна крака от газта продължава да тресе на празен ход...-като искам да потегля - придърпва - ха да рече да тръгне и почва да забива муцуната вкарвам втора предавка давам газ нищо не става и пак придърпва но като почна да помпя газта потегля ама светва и лампата с дюза на таблото но докато ида но компютърната диагностика и докато си чакам реда закачат и няма никакви грешки и естествено давам 15 лева тръгвам си и пак светва дюзатаДокато тресе на празерн ход отварям капака на двигателя и махам буксата на стъпковото моторче колата става ужасна започва да губи обороти това означава че работи моторчето според мене после махам буксата от потенциометъра за дроселната клапа и почва да глъхже и като подам газ ръчно и гасне закачам пак буксата паля и гледам че колата се държи като нова оборите пак си играят от 890-920 (на око го преценям) но поне върви на първа,втора предавка а и има и ряз колата но като покарам 20 километра и папк всичко се повтаря.Разхода ми е завишен около 14-15 се движи но това предполагам е защото за дето давам газ и я форсирам повече като почне да тресе.Та значи за мене възможните причини са :ТПС - потенциометъраСтъпков моторЗапушен инжекторБензинов филтър Помпа - ниско наляганеСвещи и кабелиНа газ обаче пак тресе от време на време и почва да придърпва чак на 4000 оборота но това е според мене от ТПС а не бенз още от 1000 почва да забива нос.Много моля някой да ми помогне с разрешаването на проблема...Мислил съм и за неправилно зацепен ангренажен ремък но ако не е зацепен правилно защо тогава има и моменти когато колата си върви нормално...не трябва ли постоянно да прави проблем
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем по електрониката
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар