Вчера смених маслото. Естествено пробката не се разви и момчетата в сервиза се отказаха да напъват за да не направят беля. Изсмукаха маслото със сонда, но явно не са успели да дръпнат цялото въпреки, че бая време се мъчиха. Сипах СЕЛЕНИЯ ТД, но глътна само 4 литра, а трябваше да са пет. Въпроса ми е дали има опасност за двигателя при условие че има малко старо масло и имали опасност да се спука картера при по-силен напън за развиване на пробката?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Смяна на масло
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И пак само за справка, Selenia WR е чиста проба полусинтетично масло и лично аз не бих карал JTD с него при наличието на толкова добри масла на пазара.... например: SINT TURBO DIESEL EVOLUTION 5W/40 FULL SYNTHETIC на Agiphttp://www.agip.ru/catalog/http://www.balkan-agip.com/articledetails.php?ArticleID=2SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Аз не видях на сайта на Selenia някъде да пише, че WR 5W-40 е полусинтетично, дори напротив: "Highly selected synthetic based oil for direct injection engines, both aspirated and turbo-charged."От 3 дена карам с това масло и мисля, че има голяма разлика спрямо Selenia Turbo Diesel - двигателя стана доста по-тих. Доколкото знам с WR 5W-40 може да се кара около 15000км до следваща смяна, а със Selenia Turbo Diesel само 10000, т.е. на практика излизат на еднаква цена на километър...http://www.flitalia.it/en/fl/content/view/162/258/
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Това масло въобще не е за тебе,да не говорим че 5000км направо си го хвърляш ново.За твойта го дават или 10w40 или 5w40 ,в никакъв случай 0w30.zombaiko написа:на мен пък ми е повлекла резбата на пробката. и аз го изсмуквам през щеката на маслото. сипвам масло "0W30 кастрол" цената му е 38лв. на литър и го сменям на 5000км.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 на това насло му дават живот 30000км. а че аз го сменям на 5000км. си е лично мое решение. маслото е с клас А5/В5 с две думи най висок клас масло. до сега не съм чул някой мотор да има проблем от хубаво масло.P.S. от 4г. ползвам това масло и съм нямал проблем. карак съм голф2-1300, аскона 1300, мазда323 1700D пак с това масло, нищо че тези двигатели са концепция преди 30г.P.S.2 това масло не си променя характеристиките през целия си живот, а не се влияе и от темп. дали ще е -50 или 250 все тая. прочети малко и ще разбереш защо го ползвам. :Divanko_rs написа:Това масло въобще не е за тебе,да не говорим че 5000км направо си го хвърляш ново.За твойта го дават или 10w40 или 5w40 ,в никакъв случай 0w30.zombaiko написа:на мен пък ми е повлекла резбата на пробката. и аз го изсмуквам през щеката на маслото. сипвам масло "0W30 кастрол" цената му е 38лв. на литър и го сменям на 5000км.FIAT Marea 1.9TD/100
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колега явно не си ми прочел подписа.Точно това да ми пишеш на мене.Въпроса е че завода не ти препоръчва такъв вискозитет.От твоите думи че го сменяш на 5000км ,аз мога да заключа че ти прави проблем,защото никой не сменя масло за 30000 на 5000.Парите са си твои,колата също.Жив и здрав.zombaiko написа:на това насло му дават живот 30000км. а че аз го сменям на 5000км. си е лично мое решение. маслото е с клас А5/В5 с две думи най висок клас масло. до сега не съм чул някой мотор да има проблем от хубаво масло.P.S. от 4г. ползвам това масло и съм нямал проблем. карак съм голф2-1300, аскона 1300, мазда323 1700D пак с това масло, нищо че тези двигатели са концепция преди 30г.P.S.2 това масло не си променя характеристиките през целия си живот, а не се влияе и от темп. дали ще е -50 или 250 все тая. прочети малко и ще разбереш защо го ползвам. :DPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 
							
						

 
							
						
Коментар