Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да разбера дали са ми зацепени добре стаб. валове!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Danchojn написа:
    Колеги извинявайте, но може ли някой по-подробно да обясни какво представляват тези стабилизиращи валове и защо е нужно да се стабилизира нещо на ангренажния ремък? Само ФИАТ ли ползват този конструктив? Защо само на по-големите мотори? И да не би да става въпрос за двата разпределителни вала - ако е така какво им е балансиращото?
    Колега ти що не четеш по-горе?НЯМА стабилизиращи валове , ИМА балансиращи валове.Много ясно че ще са на по-големите кубици ,защото там дисбаланса е по-голям.Щом инженера който е проектирал мотора ги е сложил,значи има защо.А това дали го прави само майката ФИАТ ,ами не е само тя,аз лично знам и за баланс валове на Митцубиши Галант 2.0 16.
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      #17
      Добре де, какво представляват и къде се намират?
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Danchojn написа:
        Добре де, какво представляват и къде се намират?
        Намират се в блока,на предния който е към радиатора му се вижда издатината в блока,задния се вижда само при свален двигател.Представляват вал който е все едно фрезован до средата от едната страна.Влез в ЕПЕР-а ,и ги виж,там ги има.
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Коментар


          #19
          По принцип всички 4-цилиндрови редови двигатели над 2000 кубика е желателно да имат балансиращи валове(2 броя въртящи се срещуположно с честота 2 пъти тази на коляновия вал) именно за да се гаси тази вибрация породена от самата конструкция на двигателя.
          BRAVA 1.6

          Коментар

          Working...
          X