Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да разбера дали са ми зацепени добре стаб. валове!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да разбера дали са ми зацепени добре стаб. валове!

    здрастиимам мареа weekend 1.6 16vкак мога дали са ми зацепени добре стабилизиращитеваловекогато ми сменяха ангренажа майсторите имаха проблем в смисал трябваше втори път да зацепват си4кощото не работеше дорбе колатагубеше мощностсега като чели сичко си е наред ама имам чувството че преди да сменя ангренажа колата вървеше по бързовсе пак ако има някакав начин 100%да разбера дали сичко е наред нека някой колега да споделимерси
    Fiat Marea Weekend ELX 1.6 16v - 98г.

    #2
    Ако майсторите са ти зацепвали ремъка без необходимият инструмент ,с помощта на който се фиксират валовете,то вероятноста да не е зацепен правилно ремъка е много голяма.За целта отиваш в сервиз,където имат такъв инструмент и ги караш да ти проверят зацепването на ремъка,като за целта си плащаш.Как може да дадеш да ти зацепват ремък без такъв инструмент?
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      dudulia написа:
      Ако майсторите са ти зацепвали ремъка без необходимият инструмент ,с помощта на който се фиксират валовете,то вероятноста да не е зацепен правилно ремъка е много голяма.За целта отиваш в сервиз,където имат такъв инструмент и ги караш да ти проверят зацепването на ремъка,като за целта си плащаш.Как може да дадеш да ти зацепват ремък без такъв инструмент?
      до момента нямам никакав проблем с колата не знам защо реших че имам някакав проблемпросто се консултирам + това майстора е мнгоо мои човек и си разбира добре от работатамен ме интересуваше как може да разбера дали ми не е наред колатабез да ходя на майстор да ми го гледат на ново!
      Fiat Marea Weekend ELX 1.6 16v - 98г.

      Коментар


        #4
        Бегай бързо в някой свестен сервиз да ти зацепят ремъците както трябва,че изваждането след това е голямо.Преди няколко години такъв самозван майстор ми беше сменявал ремъците и решил,че положението на балансиращите валове при зацепването не е от голямо значение та след това сменявах целия двигател,а "майстора" си сменява няколко предни зъба.

        Коментар


          #5
          riiid написа:
          Бегай бързо в някой свестен сервиз да ти зацепят ремъците както трябва,че изваждането след това е голямо.Преди няколко години такъв самозван майстор ми беше сменявал ремъците и решил,че положението на балансиращите валове при зацепването не е от голямо значение та след това сменявах целия двигател,а "майстора" си сменява няколко предни зъба.
          аз карам така вече 4 месеца и нямам никакав проблем просто се замислих и питамщото чета какво пишетеиначе не мисля да ходя да ми ги презацепватто ако има нещо според мен колата въобще няма да работи както трябва!!!
          Fiat Marea Weekend ELX 1.6 16v - 98г.

          Коментар


            #6
            и кво викате, имате си стабилизиращи валове на 1,6 мотор а?
            "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
            (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

            Коментар


              #7
              бе те стабилизиращите валове по принцип се наричат балансиращи, друг е въпроса, че в случая са разпределителни валовете, ама карай лаф за великите фиксатори да има
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Аз говорим за балансиращи валове и мотор 2000ie,а на 1,6 дали ги има или не нямам представа.Просто казвам на колегата какво се случва при неправилно зацепени БАЛАНСИРАЩИ валове.Мислех,че става въпрос за тях.Но и това,че зацепването на ремъка не са му го направили от първия път,значи,че майсторите са си правили съчинение по картинка.фиксаторчо

                Коментар


                  #9
                  riiid написа:
                  Аз говорим за балансиращи валове и мотор 2000ie,а на 1,6 дали ги има или не нямам представа.Просто казвам на колегата какво се случва при неправилно зацепени БАЛАНСИРАЩИ валове.Мислех,че става въпрос за тях.Но и това,че зацепването на ремъка не са му го направили от първия път,значи,че майсторите са си правили съчинение по картинка.фиксаторчо
                  да, 2000 кубиковия предпоагам има балансиращи. но 1.6 няма. а зацепването дори и без фиксатори може да стане много елементарно при 2 условия- 1.майстора има малко мозък и 2. старият ремък да е бил зацепен правилно. ако той не е правилно сложен, няма как без фиксаторите да се направи наистина, но при колегата е бил добре, така че всеки може да направи 2 белеза с маркер на разп. валове и да сложи новия ремък и тва е
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Понеже стана дума за тия балансиращи валове дайте ми свесно инфо за какво служат в двигателя 2.0 16V
                    Обичам си работата.

                    Коментар


                      #11
                      Valentin_V написа:
                      Понеже стана дума за тия балансиращи валове дайте ми свесно инфо за какво служат в двигателя 2.0 16V
                      Как за какво бе колега?То името си показва,те акумулират дисбаланса който се получава при въртенето на коляновия вал.Ако някой реши че му е скъпо да си сменя двойноназъбения ремък за баланс валовете го съветвам да го смени,защото после ще прави ремонт на мотора ако се скъса.Аз имах едно Седичи на което някой беше пропуснал да го сложи този ремък и колата имаше вибрации след 4500 оборота.След поставянето на ремъка просто не се усещаше кога стига до ограничителя,докато самия той не те ритне.
                      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                      Коментар


                        #12
                        faflio написа:
                        аз карам така вече 4 месеца и нямам никакав проблем просто се замислих и питамщото чета какво пишетеиначе не мисля да ходя да ми ги презацепватто ако има нещо според мен колата въобще няма да работи както трябва!!!
                        Не е баш така бе пич, изместване един зъб напред/назад може да не е осезаемо за някой по-непридирчив. Мотора ще се спъне малко в ниските например, но ще се отпуши при високите. За разпределителните говорим. То за това са измислени вариаторите...
                        Fiat Stilo 1.8 16V

                        Коментар


                          #13
                          аз на темпрата съм местил ангренажа до 3 зъба в 2-те посоки, позволява го без да удари клапани. може би и още да може, но не съм пробвал.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            pakumba написа:
                            аз на темпрата съм местил ангренажа до 3 зъба в 2-те посоки, позволява го без да удари клапани. може би и още да може, но не съм пробвал.
                            а аз имам чувството че пак от катко ми слагаха новия ангренаж колата върби по не както трябвапреди вървеше по добремайстора ме убеждава че всичко е наРЕД!
                            Fiat Marea Weekend ELX 1.6 16v - 98г.

                            Коментар


                              #15
                              Колеги извинявайте, но може ли някой по-подробно да обясни какво представляват тези стабилизиращи валове и защо е нужно да се стабилизира нещо на ангренажния ремък? Само ФИАТ ли ползват този конструктив? Защо само на по-големите мотори? И да не би да става въпрос за двата разпределителни вала - ако е така какво им е балансиращото?
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X