Колеги направо вече незнам къде се намирам със всеки изминал ден все нещо се разваля.Като наппример днес качвам се в колата на студне двигател паля и оборотите скачат на 4000 и като припомпя газта белкем паднат на нормалните 1400-1500 колата направо гасне след това паля и същото нещо.Загасям вдигам капака и откачам кабела на моторчето.Паля колата пак държи 4000 оборота.После слагам пак кабела и всичко е нормално.Но запитването ми е нали аджеба тва моторчерегулира оборотите защо тогава след като му изклучих кабела и продължи да си стои на 4000 оборота кое ги е поддържало след като е изключено моторчето
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов проблем с фиатката
Collapse
X
-
Ключето за празен ход ако не прави контакт всеки път, инжекциона не знае че искаш да пуснеш газта и тя да върне моторчето. За предното твърдение не съм 100% сигурен, възможно е да се следи потенциометъра. При мен моторчето се врътка всеки път като натисна газта с целта после да омекоти връщането. Или ключето или потенциометъра бъркат инжекциона или моторчето му е дошло времето. Доста тъпо ми се струва. по-добре да бяха го направили изцяло механично, като при някои карбуратори(плавното връщане на газта).FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар