Колеги бях чел някъде из форума, че след като са си сменили съединителите някои от вас им е паднал разхода. Моя разход градско е 15/100 бенз и 18/100 газ.Смесено на газ е 11.50/100, което ме води на извода че извънградско е около 8,9. Съединителя май ми се е поизносил, претриса като тръгвам, трябва по-дълго да задържа на полусъедините, но мога и така да карам не ми пречи.Та въпроса ми е, по какъв начин може да повлияе съединителя на разхода градско - може ли от него да ми е разхода. Все се чудя как да го лекувам тоя моя фиат и все е същото - заболява ме главата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висок разход градско заради съединител. Възможно ли е?
Collapse
X
-
maiska
При мен лично след смяната на съединителя нямаше спадане разхода на гориво. Градско разхода ми е стигал и до 14/100. Но симптомите бяха различни от твойте - на празен ход се чуваше едно тракане, което при натискането на съединителя изчезваше.Идеята за увеличен разход при неизправен съединител (както ми обясниха) е, че притискателните дискове вместо да зацепват и да предават въртеливото движение - те се приплъзват. По-запознатите колеги нека да обяснят по-подробно.
-
Ако превърта съединителя по време на движение част и то голяма от енергията се губи безвъзвратно в топлина. Ако притриса при тръгване е доста по-малък проблем - ти се опитваш (както е и при мен ) да го компенсираш с повечко газ, вместо да потеглиш само с пускане на съединителя например (когато е възможно разбира се). Така че в тоя случай също има повишен разход градско, но си мисля че е малко. НО! Нещо като почне да се разваля е по-добре да го сменяш навреме докато не е почнало да разваля и други неща. Това притрисане например ти разбива нялата предница, носачи, тампони на двигателя, натоварват се всички части във двигателя, скоростната кутия. Ако съм пропуснал нещо някой да ме допълни.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа:Ако превърта съединителя по време на движение част и то голяма от енергията се губи безвъзвратно в топлина. Ако притриса при тръгване е доста по-малък проблем - ти се опитваш (както е и при мен ) да го компенсираш с повечко газ, вместо да потеглиш само с пускане на съединителя например (когато е възможно разбира се). Така че в тоя случай също има повишен разход градско, но си мисля че е малко. НО! Нещо като почне да се разваля е по-добре да го сменяш навреме докато не е почнало да разваля и други неща. Това притрисане например ти разбива нялата предница, носачи, тампони на двигателя, натоварват се всички части във двигателя, скоростната кутия. Ако съм пропуснал нещо някой да ме допълни.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
абе хора каква е тая тема и това заглавие !!!!направо избихте рибата.... че и се обсъжда ша ма извинявате, ама добре че съм седнал.Едното няма нищо общо с друготоСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Според мене има логика като е за смяна саединителя да харчи повече все пак се натоварва мотора.Високи обороти са равни на висок разход.FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
LANCIA Ypsilon Elefantino blu
http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар