Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв разход на бензин ви дават през зимния сезон фиатите ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    snake написа:
    ilko-gd написа:
    Тук искам да подчертая един много важен момент, а именно работата на място поне за 3-4 минути. Така даже се пести гориво, а и колата загрява по-бързо......Едно е да работи на място с 1300 оборота, съвсем друга е веднага да тръгнеш и да работи на 2500-3000об. при една и съща температура на антифриза. После защо ми харчи 15/100, а сега де :D За това колеги загрявайте на място сутрин по 4-5 минути, нищо фатално няма да стане ако не тръгнете веднага.
    Имаше преди години една поредица "Съветите на Ники Лауда". В нея имаше специална глава за най-разпространените заблуди, една от които беше точно ползата от това колата да загрее на място. Според известният автомобилен ас за препоръчване е колата да се покара 1-2 минути на първа и втора предавка, вместо да се оставя да работи на място.Вярно е, че тази поредица е доста стара, но все пак ...
    Стара е но е точно така.Нищо ново няма да измислим.Всичко е измислено и няма тепърва да откриваме топлата вода.

    Коментар


      #47
      riiid написа:
      snake написа:
      ilko-gd написа:
      Тук искам да подчертая един много важен момент, а именно работата на място поне за 3-4 минути. Така даже се пести гориво, а и колата загрява по-бързо......Едно е да работи на място с 1300 оборота, съвсем друга е веднага да тръгнеш и да работи на 2500-3000об. при една и съща температура на антифриза. После защо ми харчи 15/100, а сега де :D За това колеги загрявайте на място сутрин по 4-5 минути, нищо фатално няма да стане ако не тръгнете веднага.
      Имаше преди години една поредица "Съветите на Ники Лауда". В нея имаше специална глава за най-разпространените заблуди, една от които беше точно ползата от това колата да загрее на място. Според известният автомобилен ас за препоръчване е колата да се покара 1-2 минути на първа и втора предавка, вместо да се оставя да работи на място.Вярно е, че тази поредица е доста стара, но все пак ...
      Стара е но е точно така.Нищо ново няма да измислим.Всичко е измислено и няма тепърва да откриваме топлата вода.
      Да може и така. Малко на 1-ва и 2-ра на ниски обороти. Всичко зависи от движението, сутрин в 7 часа ще ви чакам на опашката зад мен, а аз ще си карам с 10км/ч :D
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #48
        ilko-gd написа:
        riiid написа:
        snake написа:
        ilko-gd написа:
        Тук искам да подчертая един много важен момент, а именно работата на място поне за 3-4 минути. Така даже се пести гориво, а и колата загрява по-бързо......Едно е да работи на място с 1300 оборота, съвсем друга е веднага да тръгнеш и да работи на 2500-3000об. при една и съща температура на антифриза. После защо ми харчи 15/100, а сега де :D За това колеги загрявайте на място сутрин по 4-5 минути, нищо фатално няма да стане ако не тръгнете веднага.
        Имаше преди години една поредица "Съветите на Ники Лауда". В нея имаше специална глава за най-разпространените заблуди, една от които беше точно ползата от това колата да загрее на място. Според известният автомобилен ас за препоръчване е колата да се покара 1-2 минути на първа и втора предавка, вместо да се оставя да работи на място.Вярно е, че тази поредица е доста стара, но все пак ...
        Стара е но е точно така.Нищо ново няма да измислим.Всичко е измислено и няма тепърва да откриваме топлата вода.
        Да може и така. Малко на 1-ва и 2-ра на ниски обороти. Всичко зависи от движението, сутрин в 7 часа ще ви чакам на опашката зад мен, а аз ще си карам с 10км/ч :D
        А на село може да се включва и на по-горни предавки.

        Коментар


          #49
          riiid написа:
          А на село може да се включва и на по-горни предавки.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #50
            При мен 14-15л/100 градско.Не я карам под 3000 оборота.
            -Има ли курви,попита Жоро Италианеца.
            -Рускини!Отговори Бесния.Тази вечер ще шибаме Великия Съветски Съюз!

            FIAT BRAVO HGT 2.0 20V-147k.c.

            Коментар


              #51
              Здравейте, предполагам, че Ники Лауда е казал в Италия да не се "оставя " колата да работи на празни обороти, но я да го видим в България през зимата....колата се е "удървила" през нощта, а запали и тръгни.Аз лично си я оставям да поработи на място, през това време чистя стъкла от лед/всички/ и др.Тръгвам си спокойно, защото след пряката буквално влизам в ""джаза" на софийският трафик.
              ARGENTA2.5, UNO 1.1, UNO 1.3

              Коментар


                #52
                здравейте, при мен пък дава разход около 12 на 100с около 1л на 100 повече от топлите месеци
                Bravo 1.6 16V

                Коментар


                  #53
                  Аз не съм забелязала много голяма разлика винаги ми гори 9-10/100
                  http://vbox7.com/play:9726159a

                  Коментар


                    #54
                    Може да ви се стори парадоксално, но вчера завърших редовната си месечна обиколка, която е около 700 км, и ми даде драстично по-нисък разход. Обяснявам си го със значително по-бавното и внимателно каране,заради зимните условия. Първоначално бях настроен, че точно заради зимата, ще ми глътне повече бензин, но - точно обратното. Тъй като това беше първият сериозно зимен месец от двете зими, в които имам колата - то миналата зима нямаше сняг. За тези обиколки винаги пълня резервоара догоре, винаги на една и съща бензиностанция и като завърша пътуването, лампата ми светва. Сега, не само че не светна, а и е на втората черта, като се има предвид, че в едно дунавско село закъсахме с колегите на един заледен баир и поне 2 литра са отишли, докато успеем да изгазим обратно. Аз карам винаги на възможно най-високата предавка, за разлика от колегата по-горе, който казва, че под 3000 оборота не слиза. За градското съм писал в един друг пост, че е на ръба на десетака. Успех!
                    Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                    Коментар


                      #55
                      BEX---GT написа:
                      GTipo написа:
                      При мен е страшно. 18л на 100км...всяка седмица, сега минавам над 100км на седмица градско и е кофти.Е да, настъпвам я, но чак пък толкоз...Утре отивам на газаджия, дано направи нещо.
                      дидиииии на един приятел Х5, 4.4 бензин, 286к.с. дава 18-20, сменяй фиата за сравнение, на майка ми полото 1.4мпи дава около 9,5-10 зимата, а тя кара бавно и внимателно, в една лента
                      Днес съм при газаджията. До скоро разхода си беше нормален. Като прочетох малко мненията...аз съм и с по-високи гуми от нормалното. На 100 май с 2-3км е разликата. Вчера засякох че съм минал 115 с 18 л. Но пак не съм доволен.
                      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                      Коментар


                        #56
                        12/100

                        Аз съм с Брава 1.6, 103 коня и гори 12/100 градско зимата студена, но много зависи в София от маршрута и задръстванията. Мисля, че е нормално лятото ще видим. Извънградско пада чуствително.
                        Brava 103HP
                        ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                        Коментар


                          #57
                          HRISTON написа:
                          Здравейте, предполагам, че Ники Лауда е казал в Италия да не се "оставя " колата да работи на празни обороти, но я да го видим в България през зимата....колата се е "удървила" през нощта, а запали и тръгни.Аз лично си я оставям да поработи на място, през това време чистя стъкла от лед/всички/ и др.Тръгвам си спокойно, защото след пряката буквално влизам в ""джаза" на софийският трафик.
                          Едва ли Никлаус (Ники) Лауда не знае какво е зима, като се има предвид, че е австриец .
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #58
                            Карам Пунто 1.2 mpi, 75 кончета и ми дава градско към 10/100, ама си го покарвам тъй лекинко с гуми по светофарите, ако го кроткам повече може и на 8.5 да падне ама на, тежък крак. Извън градско към 6/100 със 100/130 км/ч.
                            Fiat Punto

                            Коментар


                              #59
                              GTipo написа:
                              Днес съм при газаджията. До скоро разхода си беше нормален. Като прочетох малко мненията...аз съм и с по-високи гуми от нормалното. На 100 май с 2-3км е разликата. Вчера засякох че съм минал 115 с 18 л. Но пак не съм доволен.
                              Кажи PLS, ако ти намерят някакъв проблем за това, че изведнъж ти е скочил разходът. И при мен точно така стана. До един момент пролетта си беше на ред всичко и изведнъж, от 14 не можах да падна повече. Говоря градско естествено Много мерси предварително
                              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                              182A4.000 IAW49F
                              LPG - Lovato EasyFast
                              ----------------------------
                              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                              Коментар


                                #60
                                За да не пускам нова тема, ще пиша в тази.Значи газовата ми е направена така, че пали винаги на бензин и при достигане на определени обороти превключва на газ. Оборотите на превключване съм забелязал, че зависят от температурата - при топъл двигател превключването е почти веднага със самото палене, а при студен двигател трябва да се вдигнат високи обороти или да позагрее малко. Това дотук добре.Значи преди десетина дни ходих до Смолян, и за да нямам проблеми по пътя освен пълната бутилка газ (която няколко пъти допълвах) сложих и 30 л бензин (половин резервоар). От тогава съм минал 1000 км, при сложени 120 лв за газ. На бензин не съм карал, а лампата ми за бензина вече мига. Това означава, че в резервоара има само 10 литра бензин.Питам - дали е нормално това (да фръкнат 20 литра бензин само от палене и малко работене на място, докато загрее - за около 20-25 паленета (т.е. по литър на всяко палене !!!) или съм за сервиз?!? Ако имаше спукана тръба за бензина вероятно щях да забележа (пък може и да не мога...). Или клапана , който трябва да спира бензина като карам на газ изпуска?

                                Коментар

                                Working...
                                X