snake написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв разход на бензин ви дават през зимния сезон фиатите ?
Collapse
X
-
riiid написа:snake написа:ilko-gd написа:Тук искам да подчертая един много важен момент, а именно работата на място поне за 3-4 минути. Така даже се пести гориво, а и колата загрява по-бързо......Едно е да работи на място с 1300 оборота, съвсем друга е веднага да тръгнеш и да работи на 2500-3000об. при една и съща температура на антифриза. После защо ми харчи 15/100, а сега де :D За това колеги загрявайте на място сутрин по 4-5 минути, нищо фатално няма да стане ако не тръгнете веднага.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:riiid написа:snake написа:ilko-gd написа:Тук искам да подчертая един много важен момент, а именно работата на място поне за 3-4 минути. Така даже се пести гориво, а и колата загрява по-бързо......Едно е да работи на място с 1300 оборота, съвсем друга е веднага да тръгнеш и да работи на 2500-3000об. при една и съща температура на антифриза. После защо ми харчи 15/100, а сега де :D За това колеги загрявайте на място сутрин по 4-5 минути, нищо фатално няма да стане ако не тръгнете веднага.
Коментар
-
Здравейте, предполагам, че Ники Лауда е казал в Италия да не се "оставя " колата да работи на празни обороти, но я да го видим в България през зимата....колата се е "удървила" през нощта, а запали и тръгни.Аз лично си я оставям да поработи на място, през това време чистя стъкла от лед/всички/ и др.Тръгвам си спокойно, защото след пряката буквално влизам в ""джаза" на софийският трафик.ARGENTA2.5, UNO 1.1, UNO 1.3
Коментар
-
Може да ви се стори парадоксално, но вчера завърших редовната си месечна обиколка, която е около 700 км, и ми даде драстично по-нисък разход. Обяснявам си го със значително по-бавното и внимателно каране,заради зимните условия. Първоначално бях настроен, че точно заради зимата, ще ми глътне повече бензин, но - точно обратното. Тъй като това беше първият сериозно зимен месец от двете зими, в които имам колата - то миналата зима нямаше сняг. За тези обиколки винаги пълня резервоара догоре, винаги на една и съща бензиностанция и като завърша пътуването, лампата ми светва. Сега, не само че не светна, а и е на втората черта, като се има предвид, че в едно дунавско село закъсахме с колегите на един заледен баир и поне 2 литра са отишли, докато успеем да изгазим обратно. Аз карам винаги на възможно най-високата предавка, за разлика от колегата по-горе, който казва, че под 3000 оборота не слиза. За градското съм писал в един друг пост, че е на ръба на десетака. Успех!Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
BEX---GT написа:GTipo написа:При мен е страшно. 18л на 100км...всяка седмица, сега минавам над 100км на седмица градско и е кофти.Е да, настъпвам я, но чак пък толкоз...Утре отивам на газаджия, дано направи нещо.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
HRISTON написа:Здравейте, предполагам, че Ники Лауда е казал в Италия да не се "оставя " колата да работи на празни обороти, но я да го видим в България през зимата....колата се е "удървила" през нощта, а запали и тръгни.Аз лично си я оставям да поработи на място, през това време чистя стъкла от лед/всички/ и др.Тръгвам си спокойно, защото след пряката буквално влизам в ""джаза" на софийският трафик.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
GTipo написа:Днес съм при газаджията. До скоро разхода си беше нормален. Като прочетох малко мненията...аз съм и с по-високи гуми от нормалното. На 100 май с 2-3км е разликата. Вчера засякох че съм минал 115 с 18 л. Но пак не съм доволен.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
За да не пускам нова тема, ще пиша в тази.Значи газовата ми е направена така, че пали винаги на бензин и при достигане на определени обороти превключва на газ. Оборотите на превключване съм забелязал, че зависят от температурата - при топъл двигател превключването е почти веднага със самото палене, а при студен двигател трябва да се вдигнат високи обороти или да позагрее малко. Това дотук добре.Значи преди десетина дни ходих до Смолян, и за да нямам проблеми по пътя освен пълната бутилка газ (която няколко пъти допълвах) сложих и 30 л бензин (половин резервоар). От тогава съм минал 1000 км, при сложени 120 лв за газ. На бензин не съм карал, а лампата ми за бензина вече мига. Това означава, че в резервоара има само 10 литра бензин.Питам - дали е нормално това (да фръкнат 20 литра бензин само от палене и малко работене на място, докато загрее - за около 20-25 паленета (т.е. по литър на всяко палене !!!) или съм за сервиз?!? Ако имаше спукана тръба за бензина вероятно щях да забележа (пък може и да не мога...). Или клапана , който трябва да спира бензина като карам на газ изпуска?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар