Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Осветление на заден номер на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Осветление на заден номер на Браво

    Двете лампи над задния номер не светят.Не успях да ги демонтирам,защото пречи поставката под номера.Някой имал ли е подобен проблем?Едва ли са изгоряли и двете едновременно.Кабелите между капака и купето изглеждат здрави.
    Octavia RS
    Evo 10-служебната играчка.

    #2
    ако са като на Бравата изобщо не е необходимо да бъркаш откъм номера - достъпът е от вътрешната страна на бронята. Крушката с фасунгата са на клипс - откачаш го и дърпаш

    Коментар


      #3
      Много лесно се свалят - клякаш зад колата, ако пластмасите са там, ги махаш с отвертка, и после само дърпаш.Същите крушки като за габаритите.
      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

      Коментар


        #4
        Колега пиши дали си успял да ги демонтираш. Аз съм с тоя проблем след ремонт на задна броня. Кофтито е че подписах приемно-предавателния протокол преди да видя че подсветките не светят...
        Fiat Brava 1.6
        Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
        Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8

        Коментар


          #5
          И аз имах тоя проблем докато карах Браво Тъпаците дето монтират табелите в КАТ бяха монтирали номера плътно горе и се наложи да резна пластмасовата подставка на номера... Абе тъпня е...

          Коментар


            #6
            Аз имах точно същия проблем и той се решава по два начина.1. Отивиш в КАТ да ти свалят черната табела в която влиза номера с около 4см надолу.(Ще се покажат два много грозни правоъгълника )Така ще могат да се извадят щипките.Иначе трябва да ги усукваш за да ги извадиш и в 95% от случаите пластмасата се чупи.2.Другия начин е незаконен и малко играчка но пък не си губиш деня в КАТ.Нита който ти държи номера за бронята се реже.Остава главата на нита и част от тялото които се лепят за номера с лепило за метал. Така тъй наречения болт стои за пред куките но всъщност задния номер може да се маха като предния.Махаш номера черната табела се държи на 2 или 4 малки видии ,сваляш и нея и след това се вадят крушките.Това са решенията които са изпитани и действат безотказно.Ти решаваш кой от вариантите порече ти харесва.Успех.

            Коментар


              #7
              Дупките ги видях преди да монтират номера.Че няма да ходя в КАТ ми е ясно.Ще пусна една бургия на нита,за да го махна и после ще го лепна с нещо.Или ще му сложа друг нит,на който най-културно ще пилна главата,за да изглежда *оригиналдъ* Ще пиша за резултата.
              Octavia RS
              Evo 10-служебната играчка.

              Коментар


                #8
                Както ти казаха колегите, лягаш под колата и бъркаш под бронята. Като напипаш къде се намират фасунките, леко завърташ и дърпаш на горе и излиза фасунката с крушката. Става за 1 минута. Монтирането също е лесно. Леко натискане и завъртане. А крушката е 5 W 12 V. Аз сменях едната миналата седмица и както и при вас рег. номер пречи.
                Space Star 1.9 DID

                Коментар


                  #9
                  По принцип нита се реже с ножовка която се завира между бронята и черната табела.Ножовката я омотай с тиксо за да не одереш бронята и само отгоре 5 см остават колкото да отрежеш нита.Не знам с пробиване дали става.

                  Коментар


                    #10
                    Аз пък си свалих номера. Нита изобщо не беше хванал за бронята.
                    Fiat Bravo 80 16V

                    Коментар


                      #11
                      Не виждам никакъв смисъл да се маха номера, да се режат нитове и т.н. след като може да се извадят тия крушки от вътрешната страна на бронята.
                      Space Star 1.9 DID

                      Коментар


                        #12
                        На Бравото съм ходил в сервиз на ФИАТ да питам: Не може ли да се измисли нещо понеже познавам майстора. Излиза, че не знаят 2 крушки да сменят а ?Ако ставаше отвътре щяха да вдигнат колата с подемника, а нямаше да правим гимнастика. И не ми казвай, че майстора нищо не разбира защото, ако някой има някакъв сложен проблем само там се ходи.

                        Коментар


                          #13
                          lubobg написа:
                          На Бравото съм ходил в сервиз на ФИАТ да питам: Не може ли да се измисли нещо понеже познавам майстора. Излиза, че не знаят 2 крушки да сменят а ?Ако ставаше отвътре щяха да вдигнат колата с подемника, а нямаше да правим гимнастика. И не ми казвай, че майстора нищо не разбира защото, ако някой има някакъв сложен проблем само там се ходи.
                          вярвай на когото искаш. но преди да се захващаш с рязане - понаведи се и погледни зад бронята и ще видиш, че всякакво рязане,местене на номера, изтърбушване и.т.н е излишно. пък колата си я твоя, щом ти иде отвътре режи, пили, ...аз казвам само, че моите крушки ги сменям без подобни ексцесии - е не е приятно да се завираш под колата, но щом върши работа?

                          Коментар


                            #14
                            Няма абсолютно никакво значение, дали номерата са хванати с нит или не!!!Нитовете се слагат като гаранция, някой да не открадне номерата - или поне да му е по трудно

                            Коментар


                              #15
                              Смених най-накрая двете лампи.Наложи се да смъкна номера.Не става с бъркане зад бронята.Като натиснах леко с отверката между бронята и пластмасата,нита на номера изскочи заедно с него.
                              Octavia RS
                              Evo 10-служебната играчка.

                              Коментар

                              Working...
                              X