Търся схема за свързване на реле за първоначално няколко секундно подаване на ток на бензиновата помпа при контакт. При въртене помпата си работи, но искам при контакт да избъзи за 2-3 сек и да вдигне налягането.Темпра 1.6 пълна инж.Не тръгва веднага, а след края на първото въртене жужи още 2-3 сек., но при пръв контакт- НЕТ! Искам да сложа някакво реле преди бушончето на помпата и да цъка 3-4 с. при контакт.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Схема реле за първоначално пускане на б.п.
Collapse
X
-
Защо ти е пък това.При подаване на контакт помпата тръгва и си създава необходимото налягане.Ако искаш забавяне за да достигне максималното налягане на бензина в системата просто задръж ключа на контакт 2-3 секунди и тогава запали двигателя.Ако не ти тръгва помпата веднага при контакт,значи системата ти е добре и си запазва налягането на бензина в необходимите граници.
-
Не тръгва да жужи при контакт и няма първоначално налягане, затова трудно пали, защото започва да подкачва чак при въртенето, а аз искам да зажужи още при контакт- някакво реле ми трябва да цъка за 3-4 сек и после да изключва- аз знам къде да си го свържа, но не знам какво реле трябва.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
OK- не мога да установя защо не ми тръгва б.п. при контакт- може на моя тип двигател така да е проектирано- помпата да тръгва след завъртане на двигателя, но в моя случай пали след 7- 8 сек. въртене и затова искам да създаде налягане и да не подлагам стартера на толкова въртене.Може би ми трябва реле за време, което да включва само за 3-4 сек. при контакт и после само да се вози на колата. :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Здрасти колега. Вероятно причината трябва да се търси в някаква повреда в оригиналната инсталация. На всички коли с инжекцион, които съм виждал, пък и доста от тях и разглобявал винаги при контакт се включва помпата за няколко секунди, след което така е направено че ЕКУ-то да я включи отново след като двигателя се развърти на поне 300об/мин. При теб явно липсва точно първата част - с предварителното подкачване на гориво.Иначе както са писали колегите за регулатора на налягането, него това не го бърка, той е механичен и му е все тая дали помпата ще работи при загасен или запален двигател. Той ще си поддържа необходимото налягане постоянно - за многоточковият инжекцион около 3 бара.За релето - ето тази фирма http://www.neomontana-bg.com/ например предлага т.нар. релета за време. Има готови платки по магазините за електроника. На ул. Поп Богомил например. От там си взимаш един такъв готов модул с подходящо време, да речем 5 секунди (обикновено се настройват с понтенциометър) и едно реле от магазина за авточасти, желателно е за по-голям ток, например за 20 ампера. Та този модул от магазина за електроника ще управлява бобинката на релето, а то от своя страна ще включва и изключва помпата. Така ще свържеш модула, че към него да се подава ток само когато колата е на контакт.УспехFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар