Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Схема реле за първоначално пускане на б.п.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Схема реле за първоначално пускане на б.п.

    Търся схема за свързване на реле за първоначално няколко секундно подаване на ток на бензиновата помпа при контакт. При въртене помпата си работи, но искам при контакт да избъзи за 2-3 сек и да вдигне налягането.Темпра 1.6 пълна инж.Не тръгва веднага, а след края на първото въртене жужи още 2-3 сек., но при пръв контакт- НЕТ! Искам да сложа някакво реле преди бушончето на помпата и да цъка 3-4 с. при контакт.
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    #2
    Защо ти е пък това.При подаване на контакт помпата тръгва и си създава необходимото налягане.Ако искаш забавяне за да достигне максималното налягане на бензина в системата просто задръж ключа на контакт 2-3 секунди и тогава запали двигателя.Ако не ти тръгва помпата веднага при контакт,значи системата ти е добре и си запазва налягането на бензина в необходимите граници.

    Коментар


      #3
      Не тръгва да жужи при контакт и няма първоначално налягане, затова трудно пали, защото започва да подкачва чак при въртенето, а аз искам да зажужи още при контакт- някакво реле ми трябва да цъка за 3-4 сек и после да изключва- аз знам къде да си го свържа, но не знам какво реле трябва.
      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

      Коментар


        #4
        По-добре да потърсиш причината защо не ти тръгва помпата при контакт отколкото да преправяш инсталацията.Според мене не е желателно защото така ще елиминираш регулатора за налягането,а това е опасно.

        Коментар


          #5
          OK- не мога да установя защо не ми тръгва б.п. при контакт- може на моя тип двигател така да е проектирано- помпата да тръгва след завъртане на двигателя, но в моя случай пали след 7- 8 сек. въртене и затова искам да създаде налягане и да не подлагам стартера на толкова въртене.Може би ми трябва реле за време, което да включва само за 3-4 сек. при контакт и после само да се вози на колата. :D
          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

          Коментар


            #6
            Мерси, колеги...
            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

            Коментар


              #7
              Здрасти колега. Вероятно причината трябва да се търси в някаква повреда в оригиналната инсталация. На всички коли с инжекцион, които съм виждал, пък и доста от тях и разглобявал винаги при контакт се включва помпата за няколко секунди, след което така е направено че ЕКУ-то да я включи отново след като двигателя се развърти на поне 300об/мин. При теб явно липсва точно първата част - с предварителното подкачване на гориво.Иначе както са писали колегите за регулатора на налягането, него това не го бърка, той е механичен и му е все тая дали помпата ще работи при загасен или запален двигател. Той ще си поддържа необходимото налягане постоянно - за многоточковият инжекцион около 3 бара.За релето - ето тази фирма http://www.neomontana-bg.com/ например предлага т.нар. релета за време. Има готови платки по магазините за електроника. На ул. Поп Богомил например. От там си взимаш един такъв готов модул с подходящо време, да речем 5 секунди (обикновено се настройват с понтенциометър) и едно реле от магазина за авточасти, желателно е за по-голям ток, например за 20 ампера. Та този модул от магазина за електроника ще управлява бобинката на релето, а то от своя страна ще включва и изключва помпата. Така ще свържеш модула, че към него да се подава ток само когато колата е на контакт.Успех
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #8
                БЛАГОДАРЯ, КОЛЕГА!!!Както се казва в една реклама:"Ето този... отговор чаках!" :D
                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                Коментар

                Working...
                X