Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо 1.4 i.e, заглъхва, периодично губи мощност.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типо 1.4 i.e, заглъхва, периодично губи мощност.

    Здравейте, значи машината е типо 1.4 моноинжекция, хем върви като за световно, страхотна тяга и пъргавина, хем от време на време заглъхва, губи мощност и работи само на празен ход, с кандърма и придърпване и на малко по-високи обороти.Смених въздушен и горивен филтър, същата работа, няма промяна. Почистих свещи, капачка дистрибуторна, отстраних теч от капачката със смяна на семеринг, пак няма промяна.Някаква идея накъде да копая? Ъъъъ... Даже като я измих не се оправи
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    #2
    При мен точно това се получи от кофти бензин, бях заредил пълен!!! резервоар от една бензиностанция в Свиленград и после едва се добрах до София. Не върви, не мога един Икарус да изпреваря, точно като подам газ, забива и край! И един черен пушек отзад, срам голям...
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
    Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
    Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp

    Коментар


      #3
      Re: Типо 1.4 ie, заглъхва, периодично губи мощност

      Plastex написа:
      Здравейте, значи машината е типо 1.4 моноинжекция, хем върви като за световно, страхотна тяга и пъргавина, хем от време на време заглъхва, губи мощност и работи само на празен ход, с кандърма и придърпване и на малко по-високи обороти.Смених въздушен и горивен филтър, същата работа, няма промяна. Почистих свещи, капачка дистрибуторна, отстраних теч от капачката със смяна на семеринг, пак няма промяна.Някаква идея накъде да копая? Ъъъъ... Даже като я измих не се оправи
      можеби трябва да правиш RESET на DİGİPLEX, a горе писаното сочи това...не ти трябва никаква техника само добър майстор разбира6т от тази работа...успех
      petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

      http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

      Коментар


        #4
        la squadra azzurra написа:
        При мен точно това се получи от кофти бензин, бях заредил пълен!!! резервоар от една бензиностанция в Свиленград и после едва се добрах до София. Не върви, не мога един Икарус да изпреваря, точно като подам газ, забива и край! И един черен пушек отзад, срам голям...
        Ами от кофти бензин мисля че само ще се влачи, няма как да се стрелка, а при мен се отпушва яката на моменти неееееговата ... !
        bahricin написа:
        можеби трябва да правиш RESET на DİGİPLEX, a горе писаното сочи това...не ти трябва никаква техника само добър майстор разбиращ от тази работа...успех
        Ами мисля че и това мина, като му разкараш акумулатора не се ли рестартира компа, беше без акумулатор поне 2 часа, слагах го да се зарежда. А за добър майстор... Питам патило, то повече знае, добрите майстори са кът и са на моменти силни, абе кат типото сега...
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

        Коментар


          #5
          aaa не не ...доколкото знам (аз също притежавах типо 1.4 и.е. 97 г) и видях как го прави майсторът не беше така само акумулатор и свърши...има си процедура...пишеше я в наръчника на колата, но вече от 5 години не съм се занимавал с типо... но все пак съм двг. техник от запаса чаткам от някои работи :D а майсторът да ти кажа ...няма такъв, ни в бг, ни в средния изток...направо професор...кадър на фиат-тофаş завода
          petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

          http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

          Коментар


            #6
            Re: Типо 1.4 i.e, заглъхва, периодично губи мощност.

            Plastex написа:
            Здравейте, значи машината е типо 1.4 моноинжекция, хем върви като за световно, страхотна тяга и пъргавина, хем от време на време заглъхва, губи мощност и работи само на празен ход, с кандърма и придърпване и на малко по-високи обороти.Смених въздушен и горивен филтър, същата работа, няма промяна. Почистих свещи, капачка дистрибуторна, отстраних теч от капачката със смяна на семеринг, пак няма промяна.
            Никой ли не е имал подобен проблем? Още малко наблюдения- Като я паля сутрин, мога да запаля само без никаква газ, докато не загрее на ниски обороти, загасва само ако опитам да подам газ, докато не загрее, не е възможно да се форсира, след около 4-5 мин, вече е загряла и може да се форсира и потегли.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

            Коментар


              #7
              ъъъ... стъпково моторче? моята като я задавя сутрин със смукача и така прави, точно като теб, докато не загрее поне на 80гр. супер неравномерно работи, и на моменти литва, на моменти аха и да загасне. Ама моят смукач е ръчен и това май е защото немога да работя с него. При теб това моторче доколкото знам заменя моят смукач.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                Synthy написа:
                ъъъ... стъпково моторче?
                Ами ще го разкача и ще го върна докрай назад с кабелите да видя дали ще се промени нещо. Другото което ми се върти, е да не се е запушил катализатора, а ще е тъпня ако го разкарам и се окаже че не е от него...
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                Коментар


                  #9
                  bahricin написа:
                  aaa не не ...доколкото знам (аз също притежавах типо 1.4 и.е. 97 г) и видях как го прави майсторът не беше така само акумулатор и свърши...има си процедура...пишеше я в наръчника на колата, но вече от 5 години не съм се занимавал с типо... но все пак съм двг. техник от запаса чаткам от някои работи :D а майсторът да ти кажа ...няма такъв, ни в бг, ни в средния изток...направо професор...кадър на фиат-тофаş завода
                  Колега, Типо се произвежда до 95г. Диждиплекса не е ли запалителната система само...защо да се ресетва.Аз също имам тоя проблем, мисля че е от кабели, свещите ми са супер..Може и при теб да е едното от двете. При мен се проявява щото кабелите не хващат добре свещите. Опитвах се да ги направя на няколко пъти но не с кой знае какъв ефект. Може би и ти трябва да се насочиш натам.
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    GTipo написа:
                    Колега, Типо се произвежда до 95г. Диждиплекса не е ли запалителната система само...защо да се ресетва..
                    TİPO се произведе до 2000г от фиат-тофас а й дигиплекс не e caMo запалителна система а е i ECU на двигателя...(electronic control unit) комп на мотора и може и ако трябва се ресетва...моят проблем бе6е прекъсване м/у 100-110 км/н до 100 и след 110 няма6е никакъв проблем ...майсторът каза 4е има гре6ка свързана с инжекцйята и за около 10 минути тест драйв и труд свър6и работата цената на вси4ко това пък бе6е само едно кафе...
                    Прикачени файлове
                    petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                    http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                    Коментар


                      #11
                      Re: Типо 1.4 i.e, заглъхва, периодично губи мощност.

                      Plastex написа:
                      Plastex написа:
                      Здравейте, значи машината е типо 1.4 моноинжекция, хем върви като за световно, страхотна тяга и пъргавина, хем от време на време заглъхва, губи мощност и работи само на празен ход, с кандърма и придърпване и на малко по-високи обороти.Смених въздушен и горивен филтър, същата работа, няма промяна. Почистих свещи, капачка дистрибуторна, отстраних теч от капачката със смяна на семеринг, пак няма промяна.
                      Никой ли не е имал подобен проблем? Още малко наблюдения- Като я паля сутрин, мога да запаля само без никаква газ, докато не загрее на ниски обороти, загасва само ако опитам да подам газ, докато не загрее, не е възможно да се форсира, след около 4-5 мин, вече е загряла и може да се форсира и потегли.
                      След смяна на свещи нещата се пооправиха дотам, че след като загрее се кара почти нормално, е малко по-тежка ми се види от това което трябва да е , предполагам че е електрически проблема , капачка, кабели и дявол знае какво още.
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                      Коментар

                      Working...
                      X