Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava-та проработи на 3 цилиндъра!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brava-та проработи на 3 цилиндъра!

    Аман! Тъкмо изляза от сервиз и - нов проблем. Тая вечер Бравата проработи на 3 цилиндъра! Излязох малко да се поразходя извън града в близкия балкан - изминал съм всичко на всичко 50 км, без да я шпоря, с бавна скорост (щото се разхождам) и в гъста мъгла. На слизане от планината я пуснах по инерция но като стигнах до равното и натиснах газта - колата почна да подскача леко и да се променя звука на двигателя. Отбих и отворих капака - колата определено работи на 3 цилиндъра, тресе и т.н. Като подам газ се оправя. Много странно.Някой имал ли е подобен проблем и от какво може да е?П.С. Не знам вече кво да направя - направо станах роб на тая кола, поне половината което изкарам го наливам в нея независимо дали под формата на бензин или на ремонти...
    Fiat Brava 1.6
    Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
    Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8

    #2
    Най-добре даваш 10лв да ти замерят компресията. Или ако намериш от познат инструмент си я замерваш сам. Задължително като мериш компресия преди да въртиш на стартер махаш бушона на бензиновата помпа и кабела, който влиза в бобината. Ако е наред - почваш от свещи и кабели. На мен ми беше изпушила бобината на 4-ти цилиндър нямаше искра. Може и нещо проблвм с дюзата..
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Кабели или свещи е най-вероятната причина според мен.Аз бях със същият двигател и мога да ти кажа от личен опит,че колата си работеше дори и когата проводящата част на кабелите за свещите беше прекъсната.Направи ми подобен проблем както при теб.Един ден се качвам,паля и двигателя се тресе яко,прекъсва,подавам газ и тя гасне.А предният ден си работеше нормално.Отворих капака и гледам от корпуса на бобината хвърля изкра.Бях решил че е бобина,но после премерих кабелите и нито един не показваше верига,а колата си работеше макар не на всичките цилиндри.Разглобих частта която е към свещите и се видя че на два от кабелите повече от 1 сантиметър от проводящата част на кабела липсва,а на другите две просто беше станала непроводяща към металният накрайник.След отсраняване на повредата по кабелите,двигателя си заработи спокойно,а от бобината не прехвръкваха искри.Така че съвета ми е провери кабелите и свещите.

      Коментар


        #4
        "Новите" ми кабели излязоха проблема. Просто са под всякаква критика... Та търся следното - магазин в Пловдив, където мога да намеря magenti marelli или някакви подобни кабели (например бош).Предлагат ми Champion, на прочетох доста отрицателни мнения за тях...Прочетох някои положителни мнения за кабели TESLA. А са и на доста по-ниска цена - 45 лв комплекта... Някой с преки наблюдения?Освен това да имате представа къде почистват свещи в Пловдив и на каква цена?
        Fiat Brava 1.6
        Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
        Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8

        Коментар


          #5
          Аз съм с Тесла от 2 години, засега няма проблеми. Бош са около 100лв, EPS около 70лв. За магнети марели има доста отрицателни отзиви, по-добре ги подмини.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            гяяяяя,какви са тези цени на високоволтови кбели бре, в магазини за лада не сте ли влизали
            типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
            хюндай акцент 1.5 CNG
            киа каренс +метан

            Коментар

            Working...
            X