Днес бях свалял капака на моноинжекиона и след това съм забравил да закача маркучето което влиза в него до тръбата за вентилация на картера, а долния му край влиза в инжекциона. Някой има ли представа за какво служи това маркуче?днес като съм карал без него ми се струва че колата набираше по бързо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Маркуче на инжекциона
Collapse
X
-
Маркуче на инжекциона
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
deadairplane
-
Хмм , по дяволите не.Значи въпросното маркуче за което говоря е тънко 3-4 мм вътрешен диаметър и влиза в дебелия маркуч дето е за маслените пари горе при капака на инжекциона. маслените пари от главата ги изгарят , това за което говоря е едно тъничко маркуче до него.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Това тънкото маркуче е точно за същото нещо като дебелото, от където и започва, а именно да изгарят маслените пари от главата. Разликата, е че дебелото е свързано "над" дроселовата клапа (както си написал в капака на инжекциона), а тънкото "под" дроселовата клапа. Защо е направено така - когато пуснеш педала на газта дроселовата клапа е почти затворена, но същевременно въртящият се разпределителен вал създава въздушен поток от маслени пари под капака на клапаните, който трябва някъде да отиде, трябва да има вентилация. Това при пуснат педал на газта (затворена дроселова клапа) става през по-тънкият маркуч, който влиза под нея и е винаги "проводим" за въздушният поток така да се каже, нищо не го спира.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар