Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много пара излиза от ауспуха, нормално ли е ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Много пара излиза от ауспуха, нормално ли е ?

    От както времето стана студено ми прави впечатление, че излиза много пара от ауспуха, гледам че и на някои други коли излиза пара, но не в такива количества, моето браво прави пара като за сауна, това нормално ли е според вас ? П.П Колата е браво HGT...
    FIAT BRAVO 2.0 20 HGT

    #2
    Колега, HGT-то не е ли с двигател с вътрешно горене, каква пара? Майтапя се. Нека обединим темите с тази на колегата Гама. И при мен пуши - не като запаля, а след минута-две. После се оправя. Но и други пушат и май е нормално.Забелязах, че като имаше мъгла, беше просто ужас - всички пушеха като парни локомотиви.
    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

    Коментар


      #3
      Извинявам се за темата не видях че вече е писано по въпроса , ако администраторите преценят да изтрият темата ...
      FIAT BRAVO 2.0 20 HGT

      Коментар


        #4
        Не се притеснявай, на светофарите съм гледал коли пред мен направо си тече като от кранче
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Напълно нормално просто навън е -х градуса, а от ауспуха излизат газове с по-висока температура.
          Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

          Коментар


            #6
            теоретично по време на мъгла влажността на въздуха е 100 % или близо до. Това значи много много трудно поемане на влагата от въздуха, в повечето случаи - никакво. Когато е слънчево, влага в отработените газове пак има, но те много по-лесно се усвояват от въздуха, и колата като че ли не пуши. При мъгла - яко пушек.... а също и това което казва nanio - 100% вярно. духнете във фризера - същия ефект.

            Коментар


              #7
              Мене пък по светофарите ме настига "парата" даже се чудя по някое време да не съм се запалил и това при температура 3-4 градуса.
              Fiat punto 1,1
              Fiat bravo 1,6 16v
              Fiat bravo 2,0 20v
              Honda civic 1,5
              BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

              Коментар


                #8
                KrAs написа:
                Мене пък по светофарите ме настига "парата" даже се чудя по някое време да не съм се запалил и това при температура 3-4 градуса.
                А при мене с метана знаете ли кво е........ Yellow_Flash_Colorz_PDT_49 Чак някои коли назад се дърпат

                Коментар


                  #9
                  KrAs написа:
                  Мене пък по светофарите ме настига "парата" даже се чудя по някое време да не съм се запалил и това при температура 3-4 градуса.
                  И мен често ме настига...даже ме и изпреварва!Аз съм с двуцевка отзад и прави тайфун направо като подам газ....
                  Lancia Lybra 2,4JTD '03
                  Фиат Браво 1.9TD75 '97
                  Фиат Брава 1.4 Бензин и Метан '97 -ex
                  Фиат Купе 1.8 Бензин '97 - ex

                  Коментар


                    #10
                    ами и според мен е нормално, още повече ако генерацията е наред и при мен е така. като е студена колата направо капки падат. на няколкп пъти лекичко подушвам отзад и не мирише нито на неизгоряла газ нито цапа като "на масло". та мисля, че е нормално все пак на ГАЗ водата в изпаренията е повечко от на бензин. иначе когато е +10-15 градуса пуши смао като е студена колата, а като загрее спира. но сега зимата си пуши непрекъснато. особенно на студен двигател
                    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                    182A4.000 IAW49F
                    LPG - Lovato EasyFast
                    ----------------------------
                    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                    Коментар


                      #11
                      Нормално е да пуши особено когато колата е на газ.Затова и гърнетата се скапват по-бързо от колкото ако се кара на бензин.А мисля,че и катализаторите допринасят да има повече вода в изгорелите газове.

                      Коментар


                        #12
                        Точно това се надявах да прочета :D
                        FIAT BRAVO 2.0 20 HGT

                        Коментар


                          #13
                          И аз съм с метан и мен ме изпреварва а тези дни като имаше мъгла направо да не говорим! С две думи и аз бях там и аз приказвах. :D
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #14
                            Мдам... и аз преди време се бях уплашил дали нямам проядена гарнитура на блока и да "похапва" антифриз колата и да го "пуши" през ауспуха... Още повече ми се засилваше безпокойството като гледах, че на другите коли например парата доста по-малко от мойта или направо липсва. Самоуспокоявах се, че на тези дето липсва пара да са без газова... но пък гледах, че и на бакшишите не им пушеха кюнците, пък моя пуфкаше яко...Най-накрая стигнах до извода, че това колко ще пуфка пара отзад, освен естесвено от температурата и влажността силно зависи и от еждневния интензитет на каране... какво имам предвид - ако една кола се кара по 5-10км сутрин (до работа) и още 5-10 вечер (до вкъщи), като не се виси много-много по задръстванията, зимно време се събира вода от конденза в задното гърне. Затова понякога виждаме как от ауспусите на някои коли направо си тече вода. Т.е. когато изминаваното разстояние на един път е малко, парата от изгарянето на пропан-бутана се кондензира от студения ауспух в задното гърне и си се събира там.... съответно гърнето натежава от 10-15кг на 30-ина кг и почват да се късат ластици (тампони) на ауспуха. Резултата е - в студено време освен парата от изгорелите газове, почва помалко да се изпарява и водата в задното гърне.Има ли изход? Амииии.... преди време едно приятелче го каза, но тогава не се бях замислял над тези проблеми --> 1-2 малки дупчици в задното гърне от долната страна да си се стича водицата на воля... Естествено това си носи другите негативи - тези дупчици доста по-бързо ще се превърнат в дупчища... но пък и да си возите 10-15 литра вода в задното гърне също не е особено здравословно за ауспуха и не се знае кое ще му еме бамата по-бързо.
                            Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                            --- в сърцето завинаги... ---
                            Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                            Коментар


                              #15
                              и при мен е така и аз съм с двуцевка на бравата и пуши като локомотив, дори когато загрее пак пуши мисля, че има вода във гърнето и затова пуши така понеже се изпарява не знам аз поне така си мисля може и да бъркам.

                              Коментар

                              Working...
                              X