deadairplane написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко атмосфери ?!?!?!?!?!
Collapse
X
-
deadairplane написа:VAGABOND_123 написа:въздушен, маслен, горивен филтър, масло са сменени. Гумите са си стандартни 185х60 R14 GoodYear почти нови.Раходът е засече от лампа за резервата до лампа за резервата /тоест когато ми светне лампата за резервата отивам в Shell и сипвам 25 литра VPower Diesel и така до следващият път/.Смятам да я водя на диагностика но не ми остава време, надявам се там да покаже защо така се получава, че вече ми се изчерпаха предложенията.А за вървене нямам никакви впечатления до сега съм карал се бензин и то не по голям от 1400сс, и реших да си взема дизел с идеята, че харчи по малко от бензина защото се бях спрял на 1.6 16v..... а то какво се оказа, не стига, че нафтата по скъпа от бензина, а и лапа повече от него и не върви повече от него. Аз спортист не искам да става, но се оказа че станах донор на Shell. Надявам се скоро да разреша проблема.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
deadairplane
-
първият път когато ми светна червено (жълто при мене) , заредих 46 литра и 1/2 , като малко покарах преди да заредя - 20-25 км; последния път когато ми светна жълто, заредих 50.1 литра, като в момента в който светна, след 1 км бях в бензиностанцията! Изводите за точността на засичането "по жълто" оставям за колегата.
Коментар
-
BO написа:deadairplane написа:VAGABOND_123 написа:въздушен, маслен, горивен филтър, масло са сменени. Гумите са си стандартни 185х60 R14 GoodYear почти нови.Раходът е засече от лампа за резервата до лампа за резервата /тоест когато ми светне лампата за резервата отивам в Shell и сипвам 25 литра VPower Diesel и така до следващият път/.Смятам да я водя на диагностика но не ми остава време, надявам се там да покаже защо така се получава, че вече ми се изчерпаха предложенията.А за вървене нямам никакви впечатления до сега съм карал се бензин и то не по голям от 1400сс, и реших да си взема дизел с идеята, че харчи по малко от бензина защото се бях спрял на 1.6 16v..... а то какво се оказа, не стига, че нафтата по скъпа от бензина, а и лапа повече от него и не върви повече от него. Аз спортист не искам да става, но се оказа че станах донор на Shell. Надявам се скоро да разреша проблема.Fiat Bravo 1.9 JTD
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet
Коментар
-
deadairplane
-
Момчета не се карайте. Просто не сме се разбрали правилно и готово. Сигурен съм, че никой не е искал да обиди другите.Относно гумите - не ми се вярва чак толкова много да ти се вдигне разхода от тях. За метода на засичане и аз от опит твърдя, че метода лампа до лампа не е точен. Опитвал съм доста пъти. VAGABOND_123 ако имаш възможност пробвай и по метода пълно-пълно покарай 600-700 km и виж дали резултата ще е същия. На диагностика излизат ли някакви грешки? Дебитомера гледали ли сте?
Коментар
-
Ми не съм гледал нищо защото нямам просто време да я закарам на диагностика. Тази седмица която идва, ще гледам да мина през AVEL сервиз, защото за по добър в пловдив не се сещам. Да се надяваме, че там ще могат да ме консултират като се има нпредвид, че там са уж най-големите майстори на common rail системи.Fiat Bravo 1.9 JTD
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet
Коментар
-
deadairplane написа:VAGABOND_123 написа:Момчета не искам да се засягате вие, но неможе четери пъти да заредя до лампа и резултатът да е един и същ освен ако всеки път не остават с по пет литра от горе ?!?!?!?! не ви ли се струва малко невъзможно то след петият път трябва да сън я заредил догоре, даже вече събрах всички колички в шел и взеха да ми се повтарят. Така, че ако си мислите, че всъщност винаги съм имал повече маи нещо не се вързва а и другото което е темата беше за коренно различно нещо, ако може да помогнете с някакъв съвет добре, ако не просто говорете по темата или поне не ме изкарвайте някакъв олиго какъвто не съм. Все пак се регистрирах в този форум за да обменям опит с хора които знаят за какво става въпрос, а не да се заяждам с разни хора и да си пишем глупости тук, защото нямам чак толкова свободно време за губене. Факт е, че колата гори повече от колкото трябва и определено не върви така както трябва, другата седмица се надявам вече да се уредим за Авел сервиз за диагностика. Надявам се скоро диагнозата да е ясна.Fiat Bravo 1.9 JTD
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар