Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко атмосфери ?!?!?!?!?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    deadairplane написа:
    VAGABOND_123 написа:
    въздушен, маслен, горивен филтър, масло са сменени. Гумите са си стандартни 185х60 R14 GoodYear почти нови.Раходът е засече от лампа за резервата до лампа за резервата /тоест когато ми светне лампата за резервата отивам в Shell и сипвам 25 литра VPower Diesel и така до следващият път/.Смятам да я водя на диагностика но не ми остава време, надявам се там да покаже защо така се получава, че вече ми се изчерпаха предложенията.А за вървене нямам никакви впечатления до сега съм карал се бензин и то не по голям от 1400сс, и реших да си взема дизел с идеята, че харчи по малко от бензина защото се бях спрял на 1.6 16v..... а то какво се оказа, не стига, че нафтата по скъпа от бензина, а и лапа повече от него и не върви повече от него. Аз спортист не искам да става, но се оказа че станах донор на Shell. Надявам се скоро да разреша проблема.
    Не се обиждай ама това в червеното е причината за големия разход.Засича се от пълно до пълно ако искаш да е точно. Така я лампата светнала на 7 литра остатък я на 14 по неточен метод просто няма. А на всичкото отгоре кога ще светне зависи даже и от наклона на колата да оставим настрана неточностите. Ако искаш истинско засичане пълниш до горе караш 300 - 400 км и после пак пълниш до горе (до същото до горе) и после смяташ какъв е разхода.
    Абсолютно е прав deadairplane. Освен това, това браво трябва да върви доста повече от повечето 1.4 (без турбо) бензинови коли.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #17
      deadairplane написа:
      VAGABOND_123 написа:
      въздушен, маслен, горивен филтър, масло са сменени. Гумите са си стандартни 185х60 R14 GoodYear почти нови.Раходът е засече от лампа за резервата до лампа за резервата /тоест когато ми светне лампата за резервата отивам в Shell и сипвам 25 литра VPower Diesel и така до следващият път/.Смятам да я водя на диагностика но не ми остава време, надявам се там да покаже защо така се получава, че вече ми се изчерпаха предложенията.А за вървене нямам никакви впечатления до сега съм карал се бензин и то не по голям от 1400сс, и реших да си взема дизел с идеята, че харчи по малко от бензина защото се бях спрял на 1.6 16v..... а то какво се оказа, не стига, че нафтата по скъпа от бензина, а и лапа повече от него и не върви повече от него. Аз спортист не искам да става, но се оказа че станах донор на Shell. Надявам се скоро да разреша проблема.
      Не се обиждай ама това в червеното е причината за големия разход.Засича се от пълно до пълно ако искаш да е точно. Така я лампата светнала на 7 литра остатък я на 14 по неточен метод просто няма. А на всичкото отгоре кога ще светне зависи даже и от наклона на колата да оставим настрана неточностите. Ако искаш истинско засичане пълниш до горе караш 300 - 400 км и после пак пълниш до горе (до същото до горе) и после смяташ какъв е разхода.
      На мен защо въпроса ми беше единствено и само в това как е засекал разхода. За да харчи толкова много без видими причини, значи определено това не е направено като хората.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #18
        Roko написа:
        kiler_4o написа:
        ... явно където съм ги помпил не е работел барометъра както трябва ...
        Сори за спама, ама да вкарам едно малко уточнение. Колега, казва се манометър. Барометъра е за атмосферното налягане.
        Просто не се сетих за думата, за това ползвах тази :D

        Коментар


          #19

          Коментар


            #20
            първият път когато ми светна червено (жълто при мене) , заредих 46 литра и 1/2 , като малко покарах преди да заредя - 20-25 км; последния път когато ми светна жълто, заредих 50.1 литра, като в момента в който светна, след 1 км бях в бензиностанцията! Изводите за точността на засичането "по жълто" оставям за колегата.

            Коментар


              #21
              BO написа:
              deadairplane написа:
              VAGABOND_123 написа:
              въздушен, маслен, горивен филтър, масло са сменени. Гумите са си стандартни 185х60 R14 GoodYear почти нови.Раходът е засече от лампа за резервата до лампа за резервата /тоест когато ми светне лампата за резервата отивам в Shell и сипвам 25 литра VPower Diesel и така до следващият път/.Смятам да я водя на диагностика но не ми остава време, надявам се там да покаже защо така се получава, че вече ми се изчерпаха предложенията.А за вървене нямам никакви впечатления до сега съм карал се бензин и то не по голям от 1400сс, и реших да си взема дизел с идеята, че харчи по малко от бензина защото се бях спрял на 1.6 16v..... а то какво се оказа, не стига, че нафтата по скъпа от бензина, а и лапа повече от него и не върви повече от него. Аз спортист не искам да става, но се оказа че станах донор на Shell. Надявам се скоро да разреша проблема.
              Не се обиждай ама това в червеното е причината за големия разход.Засича се от пълно до пълно ако искаш да е точно. Така я лампата светнала на 7 литра остатък я на 14 по неточен метод просто няма. А на всичкото отгоре кога ще светне зависи даже и от наклона на колата да оставим настрана неточностите. Ако искаш истинско засичане пълниш до горе караш 300 - 400 км и после пак пълниш до горе (до същото до горе) и после смяташ какъв е разхода.
              На мен защо въпроса ми беше единствено и само в това как е засекал разхода. За да харчи толкова много без видими причини, значи определено това не е направено като хората.
              Момчета не искам да се засягате вие, но неможе четери пъти да заредя до лампа и резултатът да е един и същ освен ако всеки път не остават с по пет литра от горе ?!?!?!?! не ви ли се струва малко невъзможно то след петият път трябва да сън я заредил догоре, даже вече събрах всички колички в шел и взеха да ми се повтарят. Така, че ако си мислите, че всъщност винаги съм имал повече маи нещо не се вързва а и другото което е темата беше за коренно различно нещо, ако може да помогнете с някакъв съвет добре, ако не просто говорете по темата или поне не ме изкарвайте някакъв олиго какъвто не съм. Все пак се регистрирах в този форум за да обменям опит с хора които знаят за какво става въпрос, а не да се заяждам с разни хора и да си пишем глупости тук, защото нямам чак толкова свободно време за губене. Факт е, че колата гори повече от колкото трябва и определено не върви така както трябва, другата седмица се надявам вече да се уредим за Авел сервиз за диагностика. Надявам се скоро диагнозата да е ясна.
              Fiat Bravo 1.9 JTD
              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
              Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet

              Коментар


                #22

                Коментар


                  #23
                  Момчета не се карайте. Просто не сме се разбрали правилно и готово. Сигурен съм, че никой не е искал да обиди другите.Относно гумите - не ми се вярва чак толкова много да ти се вдигне разхода от тях. За метода на засичане и аз от опит твърдя, че метода лампа до лампа не е точен. Опитвал съм доста пъти. VAGABOND_123 ако имаш възможност пробвай и по метода пълно-пълно покарай 600-700 km и виж дали резултата ще е същия. На диагностика излизат ли някакви грешки? Дебитомера гледали ли сте?
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #24
                    Ми не съм гледал нищо защото нямам просто време да я закарам на диагностика. Тази седмица която идва, ще гледам да мина през AVEL сервиз, защото за по добър в пловдив не се сещам. Да се надяваме, че там ще могат да ме консултират като се има нпредвид, че там са уж най-големите майстори на common rail системи.
                    Fiat Bravo 1.9 JTD
                    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
                    Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet

                    Коментар


                      #25
                      deadairplane написа:
                      VAGABOND_123 написа:
                      Момчета не искам да се засягате вие, но неможе четери пъти да заредя до лампа и резултатът да е един и същ освен ако всеки път не остават с по пет литра от горе ?!?!?!?! не ви ли се струва малко невъзможно то след петият път трябва да сън я заредил догоре, даже вече събрах всички колички в шел и взеха да ми се повтарят. Така, че ако си мислите, че всъщност винаги съм имал повече маи нещо не се вързва а и другото което е темата беше за коренно различно нещо, ако може да помогнете с някакъв съвет добре, ако не просто говорете по темата или поне не ме изкарвайте някакъв олиго какъвто не съм. Все пак се регистрирах в този форум за да обменям опит с хора които знаят за какво става въпрос, а не да се заяждам с разни хора и да си пишем глупости тук, защото нямам чак толкова свободно време за губене. Факт е, че колата гори повече от колкото трябва и определено не върви така както трябва, другата седмица се надявам вече да се уредим за Авел сервиз за диагностика. Надявам се скоро диагнозата да е ясна.
                      Прочетох темата още веднъж от начало до край и никъде не видях някой да те изкарва такъв, още повече аз. Ако смяташ че има връзка между състоянието на гумите и разхода прав си, ама не е толкова голяма разликата. Максимум половин или един литър не повече. Като искаш да разбереш какъв е проблема диагностиката е добра идея, макар че ще ти кажат че всичко и ОК. Има много и различни причини да се качи разхода може да са няколко на веднъж и да качват всяка по малко, а може и да е едно голямо. Обаче като смяташ че някой който се опитва да те насочи на къде да търсиш и как да търсиш те обижда и те искарава олиго, не виждам от тук нататък кой ще ти помага!!! Оправяй се сам!!! Спирам да пиша повече по твои теми.
                      Ако мислиш, че кати си напълня резервоара и се окаже същото незнам с какво ще ми помогне това, така че дали ще пишеш или не не е от голямо значение за мен. Надявам се с тези караници до тук, защото ако ще трябва да си пишем сладко-думни постове не мисля, че така си помагаме по някакъв начин, а само си губим времето, а все си мисля че на повечето хора им е кът.
                      Fiat Bravo 1.9 JTD
                      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
                      Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet

                      Коментар

                      Working...
                      X