Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

в охладителната система се създава налягане при ФИАТ ТИПО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    в охладителната система се създава налягане при ФИАТ ТИПО

    При загрят двигател след спиране от капачката на изравнителния резервоар изтича известно количество охлаждаща течност - 200 - 300 милилитра и след изстиване спира Датчикът за температурата се държи нормално в смисъл че температурата се регулира около 90 градуса,вентилаторът също се включва и изключва нормалноВъпросът е че се губи охлаждаща течност а се страхувам и от прегряванеПитам също така и каква би могла да бъде причината

    #2
    Това твърдение ли е или въпрос?
    Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046

    Коментар


      #3
      Re: в охладителната система се създава налягане при ФИАТ ТИП

      dimnes написа:
      При загрят двигател след спиране от капачката на изравнителния резервоар изтича известно количество охлаждаща течност - 200 - 300 милилитра и след изстиване спира Датчикът за температурата се държи нормално в смисъл че температурата се регулира около 90 градуса,вентилаторът също се включва и изключва нормалноВъпросът е че се губи охлаждаща течност а се страхувам и от прегряванеПитам също така и каква би могла да бъде причината
      Налягане е нормално да се получава. Течноста сама ли си изтича или е отворена капачката2 Или е спукана? Щото при нормални условия на би трябвало нищо да тече. На мен примерно ми сълзи от самия радиатор, ама за това съм си виновен аз.
      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        При студен двигател ако е нормално нивото в разширителното казанче би трябвало да не се вдига много при загряване.По принцип при затопляне се получава разширение но ако е здрава капачката би трябвало да няма изхвърляне.При изтиване се получава вакуум и течноста се връща обратно.
        АЛ.ПЕТРОВ
        FIAT PUNTO 1.2 8V

        Коментар


          #5
          Както казва sacho при достигане на температура и водата и антифриза се разширяват и е нормално да се вдигне нивото на течността. Ако при отваряне на капачката обаче излизат балончета и водата прилива и после спира има вероятност гарнитурата на главата да е продухана и да духа в цилиндрите или към охлаждащите канали което е по вероятното при тебе. Аз това мога да кажа и дано да не е това защото ще се наложе ремонт.

          [Skype - FIAT_FREAK

          Коментар


            #6
            Ако е така което е напълно възможно ще се наложи сваляне на главата и подмяна на гарнитурата.Бих те посъветвал преди монтажа на новата ако се стигне до там да я наложите върху старата и да сравните всичко дали съвпада по отвори и диаметър на отворите.Успех
            АЛ.ПЕТРОВ
            FIAT PUNTO 1.2 8V

            Коментар


              #7
              А и е добре също да се закара главата да се провери дали тя не е пукната или крива и ако е крива да се земе да се шлаифа защото няма да легне хубаво върху гарнитурата.

              [Skype - FIAT_FREAK

              Коментар


                #8
                а може просто да ти е кофти капачката и да си препълнил системата повече от нормалното и при разширение естествено търси от някъде да избие направи нивото до минимума или много малко отгоре при студен мотор и виж пак ли ще е така ако да значи най вероятно гарнитура
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #9

                  Коментар


                    #10
                    При загрят двигател след спиране от капачката на изравнителния резервоар изтича известно количество охлаждаща течност - 200 - 300 милилитра и след изстиване спира
                    Предполагам, че всичко по автомобила ти е наред и проблема, така както казва иmariobg, е в капачката. Смени я и мисля, че проблема ще се реши.След като по време на работа не ти изтича течност, то след спиране на мотора, спира и циркулацията, а температурата и налягането се покачват.

                    Коментар


                      #11
                      Споделям мнението за препълнено казанче или развалена капачка.
                      Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
                      Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
                      BlueStorm transforms . . .
                      . . . !!!

                      Коментар


                        #12
                        Налягане в охладителната система

                        Не съм спец ама имах същия проблем с Пунто 1.1. Всичко започна от сълзящ радиатор. Тръгнах на дълъг път с идеята да доливам. В един момент започна да избликва под налягане по същия начин. Капачката си е в ред, но мисля че в охладителната система е влезнал въздух. Той се разширява по-бързо при нагряване. Кофти е, че охладителната течност спира да циркулира и двигателя прегрява. За това си мисля, че на първо място трябва да си обезвъздушиш системата. На мен този пропуск ми струва смяна на гарнитура на главата. Най-простия начин да провериш дали охладителната течност циркулира е да си пуснеш парното в купето. Ако работи - ОК. Ако гарнитурата е отишла - лесно се разбира - при запален двигател в течността бълбукат мехурчета или направо изригва като гейзер.

                        Коментар


                          #13
                          Re: Налягане в охладителната система

                          alex_ent написа:
                          Не съм спец ама имах същия проблем с Пунто 1.1. Всичко започна от сълзящ радиатор. Тръгнах на дълъг път с идеята да доливам. В един момент започна да избликва под налягане по същия начин. Капачката си е в ред, но мисля че в охладителната система е влезнал въздух. Той се разширява по-бързо при нагряване. Кофти е, че охладителната течност спира да циркулира и двигателя прегрява. За това си мисля, че на първо място трябва да си обезвъздушиш системата. На мен този пропуск ми струва смяна на гарнитура на главата. Най-простия начин да провериш дали охладителната течност циркулира е да си пуснеш парното в купето. Ако работи - ОК. Ако гарнитурата е отишла - лесно се разбира - при запален двигател в течността бълбукат мехурчета или направо изригва като гейзер.
                          По принцип не се ли създава налягане в казанчето? Щото ако току що съм изгасил колата ии реша да развия капачката почва да съска при мен но не изригва. И на двете коли ми е така, това си е нормално, нали?
                          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                          Коментар


                            #14
                            Естествено е че е нормално. Все пак течността търпи някакво разширение при което се покачва нивото на течността а капачката ако не се лажа изпуска налягане по високо от 1,1. За това винаги като развие6 капачката изсъсква малко. Е ако я отвориш и ти измие очите става лошава работа

                            [Skype - FIAT_FREAK

                            Коментар

                            Working...
                            X