Здравейте отново , имам едно питане а като инфо не го намирам в Сервизната книжка.Става дума за типото от подписа то е с голямата кутия за въздушния филтър която се монтира върху моното. Та питането ми е следното , а кутията има два отвора за въздух едния взима въздух отпред студен а другия отзад.Идеята е че аз нямам въздуховод на задния отвор , а ми казаха в една фирма за италиански части че трябвало да има въздуховод и той трябва да е свързан с някаква планка на изходящите колектори (или нещо подобно като обяснение)за да взима топъл въздух от тях като е студена.Та вярно ли е твърдението и ако поне малко е близко до реалноста от каде да намеря нещото което ми липсва .Идеята е че като е студено винаги трябва да позагрея 7 минутки че да може да работи като хората пък преди не беше така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въздуховод за топъл въздух
Collapse
X
-
Ами да, купуваш си един лъскав гофриран маркуч от "Симеон", "Козлодуй" или от друг съвсем обикновен магазин за автоаксесоари и си го хващаш с две скоби във всеки край и това е...Преди година, когато го сменях, струваше 7-8 лв. едно парче.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp
Коментар
-
la squadra azzurra написа:Ами да, купуваш си един лъскав гофриран маркуч от "Симеон", "Козлодуй" или от друг съвсем обикновен магазин за автоаксесоари и си го хващаш с две скоби във всеки край и това е...Преди година, когато го сменях, струваше 7-8 лв. едно парче.Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
-
Незная как е точно на Типото, но по принцип към филтъра се насочват топъл - от изпускателните колектори и студен - отпред влизащия въздух. На някои коли си има автоматично превключване в зависимост от температурата а на други се превключва ръчно-например на Регата и на Лада 2105 има един лост на филтъра, на Жигулата се завърта капака на филтъра и т.н.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Точно, влиза в задната част на голямата кутия и отива надолу, където се захваща за една ламарина над самите колектори. При мен това е с лъскавия гофриран маркуч и нищо лошо не се е случило, дори мисля, напротивAlfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp
Коментар
-
deadairplane
-
la squadra azzurra написа:Точно, влиза в задната част на голямата кутия и отива надолу, където се захваща за една ламарина над самите колектори. При мен това е с лъскавия гофриран маркуч и нищо лошо не се е случило, дори мисля, напротивFiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
-
deadairplane
-
Абе що се занимаваш с глупости? Ако някои може да ми обясни смислено голямата фаида от цялата тая щуротия ще почерпя. Сега ако ти загрява за 7 минути после може би щи загрява за 6 много ли е разликата !? но аз въобще се съмнявам че ще има такава. Това чудо маи не е толкова за загряването на мотора колкото за по доброто смесване на по топлия въздух с бензина или по точно казано, за по доброто изпарение на бензиновите капки в топлия въздух. На дедрата съм я махнала отдавна тая екстра, в кутията има един въздушен термостат които определя от къде да минава въздуха дали през тръбата за топлия въздух от колекторите или през другата която ти води отпред до маската, та тоя термостат съм го изкормил и съм заступорил клапата в положение за студен въздух. Не забравяй че студения въздух прави по добро изгаряне от топлия щот е по богат на кислород ама топлия по добре изпарява бензина харесай си един от двата вариантаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар