Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въздуховод за топъл въздух

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въздуховод за топъл въздух

    Здравейте отново , имам едно питане а като инфо не го намирам в Сервизната книжка.Става дума за типото от подписа то е с голямата кутия за въздушния филтър която се монтира върху моното. Та питането ми е следното , а кутията има два отвора за въздух едния взима въздух отпред студен а другия отзад.Идеята е че аз нямам въздуховод на задния отвор , а ми казаха в една фирма за италиански части че трябвало да има въздуховод и той трябва да е свързан с някаква планка на изходящите колектори (или нещо подобно като обяснение)за да взима топъл въздух от тях като е студена.Та вярно ли е твърдението и ако поне малко е близко до реалноста от каде да намеря нещото което ми липсва .Идеята е че като е студено винаги трябва да позагрея 7 минутки че да може да работи като хората пък преди не беше така.
    Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
    Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

    #2
    По принцип трябва да взима топъл въздух от там ако е студено времето не мисля че зависи от температурата на двигателя, а това дето не работи както трябва като е студена е вероятно да е от датчика за температурата на двигателя.
    Alfa Romeo 156 1,8 TS

    Коментар


      #3
      Ами да, купуваш си един лъскав гофриран маркуч от "Симеон", "Козлодуй" или от друг съвсем обикновен магазин за автоаксесоари и си го хващаш с две скоби във всеки край и това е...Преди година, когато го сменях, струваше 7-8 лв. едно парче.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
      Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
      Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp

      Коментар


        #4
        la squadra azzurra написа:
        Ами да, купуваш си един лъскав гофриран маркуч от "Симеон", "Козлодуй" или от друг съвсем обикновен магазин за автоаксесоари и си го хващаш с две скоби във всеки край и това е...Преди година, когато го сменях, струваше 7-8 лв. едно парче.
        Шефе не говоря за въздуховода отпред а отзад за другия ясно . този отзад трябва да слиза надолу към топлата част на колата
        Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
        Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

        Коментар


          #5
          Незная как е точно на Типото, но по принцип към филтъра се насочват топъл - от изпускателните колектори и студен - отпред влизащия въздух. На някои коли си има автоматично превключване в зависимост от температурата а на други се превключва ръчно-например на Регата и на Лада 2105 има един лост на филтъра, на Жигулата се завърта капака на филтъра и т.н.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #6
            Точно, влиза в задната част на голямата кутия и отива надолу, където се захваща за една ламарина над самите колектори. При мен това е с лъскавия гофриран маркуч и нищо лошо не се е случило, дори мисля, напротив
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
            Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
            Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp

            Коментар


              #7

              Коментар


                #8
                la squadra azzurra написа:
                Точно, влиза в задната част на голямата кутия и отива надолу, където се захваща за една ламарина над самите колектори. При мен това е с лъскавия гофриран маркуч и нищо лошо не се е случило, дори мисля, напротив
                Точно така колега идеята ми е че явно като са ми правили изпъускателната система имам предвид ремонти разни са я махнали тази планка и сега няма каде да пъхна агофрирания въздуховод иначе няма грижа да си купяИдеята е ако някой може да направи снимка или да каже как трябва да седи и каде точно тази планка ,съответно как изглежда за да си намеря или да ми изработят .Благодаря на всички
                Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                Коментар


                  #9

                  Коментар


                    #10
                    Малко закъснях със снимките, ама ще ти пусна една-две...Мисля, че за тази ламаринка става дума...
                    Прикачени файлове
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
                    Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
                    Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp

                    Коментар


                      #11
                      Абе що се занимаваш с глупости? Ако някои може да ми обясни смислено голямата фаида от цялата тая щуротия ще почерпя. Сега ако ти загрява за 7 минути после може би щи загрява за 6 много ли е разликата !? но аз въобще се съмнявам че ще има такава. Това чудо маи не е толкова за загряването на мотора колкото за по доброто смесване на по топлия въздух с бензина или по точно казано, за по доброто изпарение на бензиновите капки в топлия въздух. На дедрата съм я махнала отдавна тая екстра, в кутията има един въздушен термостат които определя от къде да минава въздуха дали през тръбата за топлия въздух от колекторите или през другата която ти води отпред до маската, та тоя термостат съм го изкормил и съм заступорил клапата в положение за студен въздух. Не забравяй че студения въздух прави по добро изгаряне от топлия щот е по богат на кислород ама топлия по добре изпарява бензина харесай си един от двата варианта
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар

                      Working...
                      X