Колеги, имам следния проблем: Преди около седмица свалих от Пуното старите лети джанти 14", 4х98, 6J и му сложих 15", 4х100, 7J. Гумите съответно се промениха от 185/55/14 на 195/50/15, както е по всичките му правила. Сложих и чисто нови зимни гуми. И се започна...По време на движение още на следващия ден се разхлабиха болтовете на двете задни колела. Като последствие от това на два от тях им замина половината резба, като единия прецака част от резбата на главината. Как да е сменихме болтовете, затегнахме ги здравата и нещата долу-горе се оправиха. Ама нещо шума при движение се промени. Като капак дойде и проблема с "биенето" при скорост над 90 км/ч. Към 120 направо ще ми изкара волана от ръцете. Не мога да разбера какво става! Джантите са идеално прави, гумите са балансирани пред мен... И така, помагайте със съвети, че ме е страх да тръгна на дълъг път, а празници идват!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предницата ми "бие" след 90 км/ч. ПОМОЩ!!!
Collapse
X
-
Ами отговора се съдържа във въпроса ти,а именно махнал си 4х98 и си сложил 4х100.Резбите на главините се разминават с дупките на джантите,като последствие- разхлабване ,разваляне на резби,биене и гледай да не те изпреври някоя джанта докато си караш че е опасно доста.Пусни търсачката има доста писано по въпроса.
-
Я то много градски станахме тука Абе градски, и двамата, що не си направим бирена сбирка и да го обсъдим тоя момент с различните размери? А муфи за това чудо няма ли?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
МЕМО, предупредиха ме, че може така да се случи като смениш размера на отворите. Ама имам поне двама приятели, които са с фиати на 4х98 и си карат с джанти 4х100 без проблем. Възможно ли е да е паднал лепящия баланс от някоя от джантите и за това де е проблема? А иначе за бирената среща, няма проблеми. В неделя и без това се събираме на Морска гара от 15:30ч.Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.
Коментар
-
Аааа, това не го знаех Ще организирам МЕМО да се домъкнем.... Дано да не вали, че да изкъпя комбитоSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
2 mm. разлика в машиностроенето са гигантска разлика. Даже дърводелците работят с по-малки допуски. Да се кара така е глупаво и безотговорно. Ама нека ти! Има поне 10 теми във форума защо не може да се слагат джанти 4х100 мм. вместо 4х98. П.П. Кажи на двамата ти приятели, че са глупаци.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Tornado написа:Следващите ще бъдат 4х102 след като се разбият отоворите и резбите на главините.
Коментар
-
Колеги, ясно е, че някъде съм направил грешка. Ама пиша тук за да видя мога ли все пак да си задържа джантите, защото са много хубави и са точно модела, който дълго време търсех. Ако единствената ви цел е да иронизирате, по-добре не пишете!!! А и само добавям, че когато колата беше с летни гуми и същите тези джанти нямах никави проблеми. Започнаха да бият след като сложих зимните гуми.Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.
Коментар
-
johnfound написа:П.П. Кажи на двамата ти приятели че са глупаци.Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.
Коментар
-
Ако толкова много държиш да задържиш джантите - единственото решение, което е горе долу приемливо е със преходен фланец от 98 на 100мм За съжаление не мога да ти кажа откъде да си купиш и дали изобщо се продават или трябва да се изработят по поръчка.Евентуално има и някакъв вариант да се разпробият нови 4 отвора на ф98мм, но дали това е възможно, зависи само от дизайна на джантите...Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Благодаря, колега! Тук във Варна ме насочиха към стругар, който бил много добър и правел точно такива неща. Дано да може да ми помогне, че е адски тъпо, колата ти да изглежда страхотно, а да не се чустваш сигурен като се качиш в неяUndersteer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.
Коментар
-
Има по-лесен вариант да си запазиш джантите и да си сигурен в колата си. Продай тази и си вземи един Голф. Джантите ще паснат идеално, а и колата е перфектна, можеш да попиташ всеки, само не в този форум де( и тези на Алфа и Ланчия). Хора, хайде да вземете да спрете да се гаврите с Италианските автомобили и после да разправяте навсякъде колко се били чупели.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар