Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостата - преди и след смяната!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nanio написа:
    noriaga, не се обиждай нямах нищо лошо в предвид. Просто се чудя как може толкова грубо да връщат километражите. dudulia, да си жив и здрав и да не ти се чупи колата. Но тези километри никога неможе да са истински освен ако не си купил колата 1г. след като е произведена.
    Няма да споря по този въпрос колега.Аз знам от кого и от къде съм купил колата. :D
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #17
      noriaga написа:
      nanio написа:
      И колко ти е паднал разхода след смяна на термостат-а?П.С. На километража ти найстина ли пише 46980км !?!?
      Ами сега съм на етап засичане градско колко е паднал. Като засека ще пиша. Иначе да толкова пише на километража Но със сигурност не е на по-малко от 120000. Сега след смяната на почти всичко ако се качиш може да й дадеш 50000
      След едноседмично засичане на разхода градско в София мога да кажа, че след смяната на термостата разхода падна с 2/100. Преди смяната беше 12/100 сега падна на 10/100 при каране по абсолютно един и същ маршрут и по един и същ начин.
      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

      Коментар


        #18
        noriaga написа:
        ...След едноседмично засичане на разхода градско в София мога да кажа, че след смяната на термостата разхода падна с 2/100. Преди смяната беше 12/100 сега падна на 10/100 при каране по абсолютно един и същ маршрут и по един и същ начин.
        Мога само да потвърдя думите на колегата. Ситуацията е идентична и при мен след смяната на термостата.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #19
          Re: Термостата - преди и след смяната!

          noriaga написа:
          Коментара мисля, че е излишен. Двете снимки са преди и след смяната на термостата
          Много е хубаво, когато на човек му се реши някакъв проблем с колата и наистина се радвам, ако при колегата всичко е Ок.Но тъй като сега е сезона на проблемите с термостата, все пак си мисля следното: ако през зимата стрелката твърдо стои по средата дори и на извънградско, къде ще стои лятото в жегите ? Не само според мен, а и според опитни майстори, на чието мнение се доверявам, е нормално на извънградско шофиране през зимата стрелката да бъде 1 деление под средата. А и в крайна сметка от средата до делението под нея са 7-8 градуса. А като се има предвид и факта, че стрелката е инерционна и не показва съвсем точно, то едно показание между средата и долната чертичка, е съвсем в рамките на нормалното.
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #20
            Ами пак там ще си стои. Именно в това е смисъла на термостата. Той е един вид автоматичен кран, който се отваря повече с нарастване на температурата. Сега зимата е съвсем леко отворен и циркулацията през радиатора е много по-малка отколкото през лятото. Лятно време се отваря повече (например за 1.4 е напълно отворен при 101 градуса) и така мотора се охлажда най-вече чрез радиатора, доколкото зимата поради ниските температури има сериозен топлообмен на самият мотор и за това радиатора се използва по-малко - всичко се регулира автоматично така да се каже от термостата.
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар


              #21
              Абе няма да си стои баш там, пък дори и на теория да е така . Лятото пак ще има теми за това колко НАД средата се качва температурата.
              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

              Коментар


                #22

                Коментар


                  #23
                  Ами като дойде лятото ще видим. За сега термостата работи супер. А и първата степен ми се включва на време, така че не мисля че ще има проблем ако работи коректно термостата
                  Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                  Коментар


                    #24
                    noriaga написа:
                    Ами като дойде лятото ще видим. За сега термостата работи супер. А и първата степен ми се включва на време, така че не мисля че ще има проблем ако работи коректно термостата
                    Точно така. Това лято, вярно че със старият термостат, който явно не затваряше добре температурата НИКОГА, гарантирам не е минала средата на скалата. Най-дългият маршрут, на който пробвах колата БЕЗ СПИРАНЕ е 330км, август когато бяха големите жеги с 4 човека. Маршрута е Гоце Делчев - Монтана, през Петрохан минах, разход на гориво 5.3 литра на 100км.Тук има едно голямо ОБАЧЕ - когато си сменях антифриза, а след това и термостата, старият антифриз, който изтече (при смяната на термостата и част от новият) бяха чисти все едно гледаш новият в тубата. Блока зад термостата светеше буквално, един колега щеше да падне като извадих старият термостат. За това ако всичко е чисто по охладителната система няма прегряване.И Самарата е така - лятото по прохода Предел (след Симитли посока Банско) ме гледаха като изтървани, а стрелката си стои на средата, вентилатора си се включва когато трябва и аз само се возя и гледам от страни по пътя такива, за които Ладата не е кола как са отворили капаците и врят в буквалният смисъл от всякъде.Така, че колеги поддръжка му е майката, скъпо понякога ама преди да пътувам (често ми се налага) не мисля дали няма да ме остави някъде колата по причини зависещи изцяло от мен (поддръжка) всеки знае, че всичко може да се случи, но аз не искам "да му помагам" да стане.
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #25
                      Лятото при запецнал отворен термостат, само веднъж стрелката наближи последната бяла черта, при работа на място с включен климатик. Трябва да се отчете и факта, че тогава реостата за първата степен на вентилатора беше повреден, а втората включи по-късно. Не мисля, че ще има проблеми в жегите.
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #26
                        Re: Термостата - преди и след смяната!

                        noriaga написа:
                        Коментара мисля, че е излишен. Двете снимки са преди и след смяната на термостата
                        И на мен температурата ми е като на втората ти снимка. Не трябва ли да е точно в средата, или това сега в тези студове е нормално положение, т. е. малко под средата.

                        Коментар


                          #27
                          marto_gp всичко ти е ок с показанието, нема се плашиш
                          now. BMW E39 523i '98 170hp
                          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                          Коментар


                            #28
                            dimmX написа:
                            marto_gp всичко ти е ок с показанието, нема се плашиш
                            Благорадя за отговора.Той термостата ми е нов на има няма 50 км., смених го преди седмица защото старият държеше извънградско на най долната черта. Та затова попитах да не би да съм попаднал на дефектен термостат. Старият видимо стоеше отворен.А и друго което ми направи впечатление на новият е, който е марка VERNET - живот и здраве да не се случва да се "порази", че май самият теромстат може би ще може да се свали от "стоманеното тяло" и да се подмени с друг подобен. Дано да ме разбирате какво искам да кажа.

                            Коментар

                            Working...
                            X