Може да ви се стори глупав въпроса ми но смених предните амортисьори и се махна чукането което го имаше преди да ги сменя но не за дълго.Сега пак почна да чука нещ.Също значиколата от дясната страна е по висока с 1 сантиметър тоест разстоянието от гумата до калника е различно от двете страни с 1 сантиметър.Също така отпред в ляво вози супер стегнато но от дясно не е така чувсва се че е по "разхлабена" возията...дайте някакви предположения то е ясно че никой не може да знае кво и има без да ида да я прегледат но поне предположете на какво се дължи това.Забравих да спомена че чукането от отпред в дясно...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с окачването
Collapse
X
-
също си забравил да кажеш каква е колата, и какви амортисьори си сложил, какви са били старите ????анбе доста неща си пропуснал......дай още малко светлина пък все ще измислим нещо.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
-
един лесен тест за хлопане от спирачни апарати:както си е колата спряла, паркирана......риташ гумата, ама по-силничко де, отстрани в смисъл не отгоре или отдолу, а отстрани, надявам се че ме разбираш....баси, не мога да го обясня, прилагам картинка та ако е разхлопан спирачния апарат, ще дрънчи, но разликата във височините е доста притеснителна, и според мен нещо на са направили тез галфони, майсторите Според мен отивай вдигай панаири да си оправят бакиите, за да не се претрепеш някъде. Нещо не легнала правилно пружина, или не еднакви амортисьори, или не знам, но не е нормално, да има разлики в двете колела. Малко е неточен метода, в смисъл, може да дрънчат и накладките, но 100%, ще е от спирачната система. А накладките можеш да ги елиминираш като ги свалиш и им натегнеш пружинките, а спирачния апарат, можеш да го спреш да дрънчи(много дразни, знам), като увиеш тефлонова лента около водачите на спирачните апарати, или ги смениш с нови от някоя морга , и край на дрънченето (аз реших проблема с тефлон - дооста лесно и евтино)УспехСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Отиди в сервиз да ти прегледат колат имаш сигурно нещо по окачването за смяна. По това което пишеш се разбира, че не си много запознат с конструкцията на автомобила, съжалявам за off топика но не може да си седиш в колата и да чуваш че нещо потропва а пък ние да познаем от какво е.Преглед на колата се прави на повдигач или канал или поне като се свали гумата не става да мериш с линийка растоянието от калника до грайфера, :D с това растояние дето си го мерил ще ти се смеят хората. Казвам ти го за добро сигурно всички така сме почнали да изучаваме устройството на колата.bravа jtd 105
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар