Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с окачването

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с окачването

    Може да ви се стори глупав въпроса ми но смених предните амортисьори и се махна чукането което го имаше преди да ги сменя но не за дълго.Сега пак почна да чука нещ.Също значиколата от дясната страна е по висока с 1 сантиметър тоест разстоянието от гумата до калника е различно от двете страни с 1 сантиметър.Също така отпред в ляво вози супер стегнато но от дясно не е така чувсва се че е по "разхлабена" возията...дайте някакви предположения то е ясно че никой не може да знае кво и има без да ида да я прегледат но поне предположете на какво се дължи това.Забравих да спомена че чукането от отпред в дясно...
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    също си забравил да кажеш каква е колата, и какви амортисьори си сложил, какви са били старите ????анбе доста неща си пропуснал......дай още малко светлина пък все ще измислим нещо.
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    Коментар


      #3
      ми колата е браво 1.4 амортисьорите незнам каква марка са освен че са 77 лева бройката...възможно ли е да чука от спирачен апарат
      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

      Коментар


        #4
        един лесен тест за хлопане от спирачни апарати:както си е колата спряла, паркирана......риташ гумата, ама по-силничко де, отстрани в смисъл не отгоре или отдолу, а отстрани, надявам се че ме разбираш....баси, не мога да го обясня, прилагам картинка та ако е разхлопан спирачния апарат, ще дрънчи, но разликата във височините е доста притеснителна, и според мен нещо на са направили тез галфони, майсторите Според мен отивай вдигай панаири да си оправят бакиите, за да не се претрепеш някъде. Нещо не легнала правилно пружина, или не еднакви амортисьори, или не знам, но не е нормално, да има разлики в двете колела. Малко е неточен метода, в смисъл, може да дрънчат и накладките, но 100%, ще е от спирачната система. А накладките можеш да ги елиминираш като ги свалиш и им натегнеш пружинките, а спирачния апарат, можеш да го спреш да дрънчи(много дразни, знам), като увиеш тефлонова лента около водачите на спирачните апарати, или ги смениш с нови от някоя морга , и край на дрънченето (аз реших проблема с тефлон - дооста лесно и евтино)Успех
        Прикачени файлове
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
        ИТАЛФЕСТ 2007

        Коментар


          #5
          може някой преди теб да е сменял пружина и да е сложил различна от другата по височина и от там да идва разликата
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            Счупена горна крайна навивка на пружината- 1-3 см. надолу и скърцане и хлопане- нека се проследят пружините горе докрая.
            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

            Коментар


              #7
              да, скърцане и хлопане има но от по високата страна а не от ниската тоест ако е счупена би следвало от по ниската да хлопа но то е от по високата
              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

              Коментар


                #8
                А как определи че колата е по-висока от едната страна? За страничен наклон може да се определи,но височината как?
                COUPE 1.8 16V
                Volvo XC90 T6

                Коментар


                  #9
                  ами как измерих разстоянието от грайфера на гумата до началото на калника
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                  Коментар


                    #10
                    Отиди в сервиз да ти прегледат колат имаш сигурно нещо по окачването за смяна. По това което пишеш се разбира, че не си много запознат с конструкцията на автомобила, съжалявам за off топика но не може да си седиш в колата и да чуваш че нещо потропва а пък ние да познаем от какво е.Преглед на колата се прави на повдигач или канал или поне като се свали гумата не става да мериш с линийка растоянието от калника до грайфера, :D с това растояние дето си го мерил ще ти се смеят хората. Казвам ти го за добро сигурно всички така сме почнали да изучаваме устройството на колата.
                    bravа jtd 105

                    Коментар

                    Working...
                    X