Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с маслената помпа на Пунто 1.1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с маслената помпа на Пунто 1.1

    Преди няколко дена ходих във Вантотрейд. Откриха ми проблем в маслената помпа, ниско налягане /1/ при ниските обороти при което ми светваше лампата на маслото. Казаха ми ,че трябва да се смени, но преди това трябвали да я видат евентуално ако може да се поправи. Стресирах се защото една такава помпа струва над 300лв.Ако някой е имал същия проблем или има мнение по въпроса ще съм му много благодарен да го сподели. Колко пари ориентировъчно би могъл да струва ремонта със смяна на нова помпа, и къде е по-добре да направя ремонта?
    Punto 1.1S,55

    #2
    Чувал съм, че маслената помпа на Punto е супер безпроблемен елемент - много рядко дефектира и знам за два случая с ниско налягане на маслото, при които причината е била друга:на един познат му светва лампата на маслото след смяна лагери на коляновия вал, свалят картера и вътре намират забравен парцал, който се е залепил на решетката на помпата - звучи като анекдот, но е истински случай;на мен ми беше запушена помпата от люспи боя, с която беше мазан картера отвътре.Нямам представа дали се намират втора употреба маслени помпи, но можеш да звъннеш в АНКОЛ (тел.: 02/974 38 30, 973 70 71, 975 36 25, София, бул. "Цариградско шосе", вилна зона "Врана") - имат доста части втора употреба за италиански возила.
    2.4 JTD

    Коментар


      #3
      Благодаря ти за мнението, наистина куриозен случай. Във вторник ще я нося на сервиз, там също бяха на мнение,че маслена помпа рядко се разваля, изразиха съмнение в някакви лагери / май беше колянов вал/, които се износвали и от тях също падало налягането при ниските обороти, както и в износването на пружината на регулиращ клапан на помпата. Дано да не е за смяна помпата, но това ще разбера след като я взема от сервиза.Тогава ще споделя какъв е бил проблема.
      Punto 1.1S,55

      Коментар


        #4
        miha написа:
        изразиха съмнение в някакви лагери / май беше колянов вал/, които се износвали и от тях също падало налягането при ниските обороти
        При такива съмнения, аз не бих се притеснявал заради помпата... смяната на лагерите на коляновият вал в повечето случаи си е направо основен ремонт - шлифоване на вала до следващият размер и смяна на лагерите... и то само ако не е шлифован вече няколко пъти - иначе нов колянов вал... (не искам да те плаша де, дано да е от нещо друго...)
        Fiat Ritmo 105TC
        1600cc 105к.с.

        Коментар

        Working...
        X