Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За какво служи това...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За какво служи това...

    Здвавейте колеги.Днес без малко да се запаля в колата когато почна да ми мирише на изгоряло и след около 5-10 минути почна да пуши отдолу под жабката и локализирах от каде нагаря.Проблема е показан на снимките по-надолу.Та въпроса ми по-точно е за какво служи тоя кабел забелязах че е свързан към голяма букса която влиза в конектор който е показан на снимката със осветения участък.Някой ако знае за какво служи това нещо моля да каже защото може да е нещо важно.Между другото изолирах поотделно всяко от кабелчетата за да не укъсява повече
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    Това ми прилича на куплунга за централата на Еър бег-а.За кой модел става дума и с какви екстри?
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      а според мен не само че прилича, ами Е

      Коментар


        #4
        Ако е това, колегата сигурно има теч от парното
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          Баш кабела за централата на еърбега, целия е окичен с етикети за ВНИМАНИЕ! как не те е лепнал по муцуната еърбега, ако го е заляла вода от радиаторчето на парното не знам. Но до колкото разбрах от табелките тея кабели се разкачат само на откачен акумулатор, не съм сигурен дали не пишеше че трябва само в сервиз да се пипат тея букси, ако се налага да се свалят.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            е да и аз видях какво пише но незнаех че е за еър бега.Ама и вие да гледате как ви гори отдолу под жабката и вие ще го извадите щото то направо си гореше.И мейжу другото наистина беше мокро там около куплунга.Как се отстранява теч от парното.Колата е Браво 1.4 12в края на 1995
            Fiat Bravo 1.9 JTD 100

            Коментар


              #7
              и да попитам също сега след като са махнати кабелите има ли опасност да ме "фрасне" някой надут чаршаф
              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

              Коментар


                #8
                а и още нещо но точно след като махнах кабела не светеше нищо но сега свети лампата на еар бега.а и преди да го махна като давам на контакт се чуваше нещо като "фъъъъъъссссс" и спира да не да се е надувал ама да не мой да изкочи
                Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                Коментар


                  #9
                  Нормално е да светне.
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар


                    #10
                    mitkosoft написа:
                    ...да не да се е надувал ама да не мой да изкочи
                    Няма начин. Пиропатрона гърми (буквално) и се отделя газ, който надува торбата. Всичко става за част от секундата.Ако тръгне да се надува ще разбереш вЕрвай ми
                    Alfa 159 SW 2.4 Ti
                    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                    Коментар


                      #11
                      Е сега в крайна сметка кажете ми да бъда ли спокоен докато са изклучени кабелите че няма да стане нещо и ако няма опасност как да спра теча от парното щото то наистина мирише на антифриз вътре в купето и аз се чуда от къде е пък то...
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                      Коментар


                        #12
                        mitkosoft написа:
                        а и още нещо но точно след като махнах кабела не светеше нищо но сега свети лампата на еар бега.а и преди да го махна като давам на контакт се чуваше нещо като "фъъъъъъссссс" и спира да не да се е надувал ама да не мой да изкочи
                        Това червеното и по горе постовете с муцуната ме разсмяха.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Не знам какво може да стане, нито смея да се ангажирам с мнение. Това си е рисков коментар. Аз, лично бих извадил възглавницата, заедно с клаксона (мисля, че е напълно възможно) и ще карам така до отремонтирането на централката. (На нея може и нищо да и няма.)
                          Fiat Marea 1.8i 16V
                          Fiat Tipo 1.4i 8V
                          Fiat Punto 1.6i 8V
                          www.italauto-bg.net/forum/

                          Коментар


                            #14
                            С разкачени кабели няма как да гръмне.Но смени блока защото може и да те фрасне по мутрата ако решиш да щракнеш куплунга някои ден
                            BRAVA 1.6

                            Коментар


                              #15
                              mitkosoft написа:
                              ... а и преди да го махна като давам на контакт се чуваше нещо като "фъъъъъъссссс" и спира да не да се е надувал ама да не мой да изкочи
                              Това мисля, че е или проверка на инжекторите, или подкачване на гориво. Същия звук се чува при първо подаване на контакт (и светва на таблото една пипета) на Бравото на брата, пък на него в завода забравили да му сложат еърбега.
                              Fiat Bravo 1.6 16V 103 hp каталожни.
                              0-100 = 9.2 сек. Ами като дойде турбото ?

                              Коментар

                              Working...
                              X