Снощи колата ми угасна и повече неще да пали!Предполагам че е нещо свързано с бензиновата помпа, защото има искра при въртене на стартера!КОлата ми е Темпра 1,6 ’94 835.C.1000.Моля Ви дайте идеи и предложения за диагностика, къде се намира релето на бензиновата помпа, как да проверя и т.н.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Къде се намира релето за бензиновата помпа
Collapse
X
-
pugsy написа:не съм много сигурен ама релето май се намираше отпред,акато застанеш с/у двг зад него има 2 релета,2 бушона и едно клапанче.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
1. Виж първо под пътническата седалка, на някои екземпляри има инерционен прекъсвач на масата към бензиновата помпа - може да е изключил.2. Предполагам че това е Bosch, нали? Както казаха колегите, на панела зад двигателя има една черна кутия. Под нея има две релета - едното подава +12В за бензиновата помпа, нагревателя на ламбда сондата (през бушони по 10А които са пак там) и към инжектора. Управлява се от ЕКУ-то. Другото реле подава захранване към ЕКУ-то при контакт.Съветвам те да провериш първо предпазителите. Ако са здрави, а релето за помпата не включва, опитай с друго реле. Ако пак не включи, проблема е някъде около ЕКУ-то. Провери веригите. При мен имаше подобен проблем и се оказа, че са разхлабени масите от задната страна към двигателя!?! НИкаква логока, обаче ЕКУ-то не щеше да работи, явно някъде оттам се захранва.Успех!!!FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
Благодаря на всички, НО!
Много Ви благодаря, намерих ги тези релета и предпазители, обаче се оказаха за моя изненада напълно работоспособни!Намерих и някакви схеми от "Manual... Tipo.pdf", no shemata nqma pylno syotwetstwie. Towa koeto ustanowih e, че няма плюс на куплунга , който захранва бензиновата помпа. Още установих че при подаване отделно на напрежение на този куплунг, колата пак не ще да пали, въпреки че и двете релета включват...Възникнаха нови въпроси и понеже влязох в болница(едно зло никога не е само) имам време да дочакам отговорите:1.При подаване на захранване на бензиновата помпа, протича ток около 6 А, а звука е едва чуваем и то само в началото леко припуква. Това нормално ли е и достатъчно ли е за да се предположи нещо?2.Дали някой няма ел схема на захранването на помпата, защото всички схеми, които имам си приличат, но нямат пълно съответствие, повтарям колата е 1994 1,6 mi 835.C.1000 Tempra с климатик и пълно електронно запалване на БОШ-няма никви механияни или електромагнитни комутатори?ако има да ми я прати ша почерпя: bili@boss.bg Абе въобще всякаква помощ ще ми бъде полезна, така и така сам съм започнал ремонта да си го довърша де!
Коментар
-
Проблема е ясен
Благодаря за помощта, общо взето се ориентирам към приключване...Оказа се че бензиновата помпа е "заминала", а нямам плюс, защото компютъра ми подава плюс само за около1,2 секунди при спрян двигател....Намерих си втора употреба за 70 лева, не е Бош, ама пасва идеално, ще сменя и горивния филтър купих си полски за 8 лева...Колкото до ел.схемите, не са точно същите но горе-долу
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар