Ново откритие направих. (като някой Тарзан съм, всеки ден по нещо ново откривам ) Сега като се прибирах спирам колата пред нас и това "тропане" вече по точно мога да го определя като клокочене или къркорене се беше увеличило. Доста се стреснах..... подавам газ на място и спира хммм задържам си леко крака върху педала на газта да вдигна оборотите до 1400-1500 и вибрацията изчезва, която я усещам по волана и в купето. Шума на клокочене при натискане на газта намалява значително но пак се чува леко. И какво ми скимна да натисна съединителя и изненада колата заспа. Нито шум нито вибрации. Няколко пъти пробвах пак така. Та да обобщя вибрациите и "тропането" "тракането" "къркорене" както искате го наречете изчезват напълно - при натиснат съединител и леко даване на газ за вдигане на оборотите. Нека някой от опитните колеги да сподели какъв е проблема...... Съединител, скорости или не знам какво?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги как се разбира дали е износен разпределителния вал?
Collapse
X
-
Та като стана отново въпрос за износен вал за 1,4 двигателя искам да попитам на колко хиляди километра са били вашите коли когато сте сменяли вала?Не виждам никой никъде да е споменал. Аз взех моето браво на 160 000 км като имам сервизна книжка от Италия и никога не му е сменян вала. От любопитство разгледах през отвора за доливане на масло и износване не виждам.Преди години карах опел кадет и там износването и тракането ясно си личеше но кадета сигурно беше на мноооооого над 300 000км
Коментар
-
уоу много ме успокои човек. Моя няма нищо общо с този. Лъщи и е гладък все едно сега излиза от завода. Днеска отварях капачката на маслото и го гледам как се върти. Мятка си масълце до като се върти и всичко му е ОК. Ако може някой да сподели нещо по предишния ми пост ще съм адски благодарен !Fiat Brava 1.4 97
Коментар
-
От предишния ти пост - най вероятно шума е от аксиалния лагер на съединителя - щом престава като натиснеш - това е няма какво друго да е. Ако не е много силен и дразнещ - карай така, на типото му навъртях 30 000 километра и го продадох с леко шумящ лагер.А иначе - сменя се. Ако сменяш съединителя - задължитено и лагера тогава.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар