Какво става, ако дълго време не се смени горивния филтър
Та въпроса е ясен. Ако може да споделите ще съм благодарен. И също така на колко км. се сменя. Защото май при смяната на маслото тея некадърници не са ми го сменили
Ако не е сменян в него се отлагат утайки и всякви гнусотии(които има в бензина), които запушват и движението на горивото през него се затруднява!Когато сменях моя от него течеше бензин но не с характерния му цвят а черен наподобяващо тиня!Та филтъра е един от консумативите влиаещи на вървежа на колатаАз лично го сменям на 20 хил.км!
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Зависи каква кола караш.Повечето Фиати след 98 година въобще намат горивен филтър."Простите" инжинери от Ториноне виждат смисъл от него?????(защо ли), а някои "умни" хора от форума мислят обратното.(защо ли).И спрете с тези глупости -лош бензин. Лош значи като химичен състав и там филтъра не помага.На колонката има цетка,а резервоарите отдавна ги правят пластмасови така че няма от къде да се яви твърд примес.Ние които нямаме горивен филтър как си караме колите ? Зареждам от където и вие.Защо си карам колата и не само аз, след като в бензина плуват (според някой) кораби, подводници,и т. н.?
Добре колега според теб от къде иде тая чернилка, частици ...... които остават в филтъра, да не би да си ги слагаме като екстра!?Как ли ще се отлагат такива мизерии в филтъра, щом колонката има цедка? http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=21144 - това според теб как се озовава в резервоара, е***и цедката, тая колонка е трябвала да спре според мен с тая каша!п.с Сори за спама!
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Не знам от къде идва и не ме интересува.Факт е какво става когато твърд примес иде в инжекцеона.Факт е че новите бензинови Фиати фабрично нямат горивен филтър.Факт е че много такива се карат в България.И още един факт за чистене на дюзи (имам приятел който ги чисти) ходят предимно коли които карат на газ-и там ли говорим за твъди примеси? При фактите и боговете мълчат-нали си чувал тази поговорка.Явно е намерено решение и на този въпрос просто някои от нас по-трудно се адаптират към новостите и решения от времето на твоето Типо сега са отживелица. :D
Добре колега според теб от къде иде тая чернилка, частици ......
Колега,ако си отварял бензиновата помпа ще си отговориш.Вътре има два гумени(бензиноустойчиви) детайла-един маншон и един амортисьор.Ако не са били сменяни никога,започват да стареят и да се разлагат в бензина,оттам и тази мръсотия в резарвоара.Това,което го сипваме,си е отделно .
Добре колега според теб от къде иде тая чернилка, частици ......
Колега,ако си отварял бензиновата помпа ще си отговориш.Вътре има два гумени(бензиноустойчиви) детайла-един маншон и един амортисьор.Ако не са били сменяни никога,започват да стареят и да се разлагат в бензина,оттам и тази мръсотия в резарвоара.Това,което го сипваме,си е отделно .
Да сменял съм бензинова помпа и повярвай ми тампона и всичко друго вътре е като ново, така че не ми се обеснява кое как що!Виждал съм разложен тампон и знам кво става......но при мен такова разлагане липсваше!!!Брат ми кара Дедра 2.0 и неговия филтър беше пълен с гадости.....всичко в бидончето си беше в ред.Няма разлагане няма нищо!Не случайно постнах и темата на колегата НСО, няма да я коментирам там всичко си личи, кое е скапано кое не е и т.н.
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
На служебните коли ги сменяме през 40-50000 км, на моята на 20000, да не се разсърди нещо Не знам какво става в самия филтър, но като вървене не намирам разлика преди и след смяна!
Абе питам защото наблюдавам нещо странно. При другата ни кола не е така, та не знам дали е нормално. Като дам рязко газ, се получава едно закъснено, мудно отреагирване на двигателя - натискам педала рязко и силно а двигателя се изфорсирва със закъснение от около секунда. Получава се някакво забавяне. Та се чудя да не е позапушена дюзата вследствие на затлачен филтър? Също така на ниски обороти се получава една вибрация и притрисане. Само на ниски обороти, при по-високи обороти е ОК, та за това се чудя да не би да не му достига гориво на двигателя (колкото и ламерски да звучи)
Горивен филтър се сменява, когато се замърси. Ако някои твърди, че описаното в наръчниците по подръжка е записано 20000 или 50000 и се ръководи от това, то в нашата държава тези закони не важат. Преди няколко дни в същия раздел четох за "затлачена" с мръсотия помпа. Е при вида и казвам: смяна и на филтър. При едно нормално качество на горивата може и да се допитваме до книгите, но когато липсва такова...!?А ефекта за който говориш е характерен за моно-инжекцион.
Абе питам защото наблюдавам нещо странно. При другата ни кола не е така, та не знам дали е нормално. Като дам рязко газ, се получава едно закъснено, мудно отреагирване на двигателя - натискам педала рязко и силно а двигателя се изфорсирва със закъснение от около секунда. Получава се някакво забавяне. Та се чудя да не е позапушена дюзата вследствие на затлачен филтър? Също така на ниски обороти се получава една вибрация и притрисане. Само на ниски обороти, при по-високи обороти е ОК, та за това се чудя да не би да не му достига гориво на двигателя (колкото и ламерски да звучи)
Колега, катализатора махнат ли е?Ако не е има вероятност да е запушен - и двата симптома могат да се получат в следствие на запушен катализатор.Също така засичал ли си разхода?Не изключвам и проблем по горивната система. Може да пробваш с RedEx и да видиш дали ще се промени нещо...
Коментар