Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо -кабели на задния капак

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типо -кабели на задния капак

    колеги, някои знае ли точно от къде минават кабелите на задния капак на типото защото искам да ги проследия - няма ток на нагревателя на стъклото и не пръска на чистачкатаа в това време нищо не виждам назад
    Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

    #2
    Re: Типо -кабели на задния капак

    borkoi написа:
    колеги, някои знае ли точно от къде минават кабелите на задния капак на типото защото искам да ги проследия - няма ток на нагревателя на стъклото и не пръска на чистачкатаа в това време нищо не виждам назад
    Колега и при мен на бившото Типо беше така. Сигурен ли си, че кабелите и маркучето за чистачката не е прекъснато там където излиза от купето и влиза в задния капак? Махни гумената обвивка и ги провери, че там много лесно се смачкват тия кабели и се късат! При мен бяха скъсани 3 кабела и маркучето!
    Space Star 1.9 DID

    Коментар


      #3
      Минават горе в ляво! Маркучето със сигурност не е скъсано, но за кабелите е много възможно. Не ти пръска отзад или защото е запушена дюзата или отпред под пласмасовата кора на чистачките има една клапа на маркучето, която често дава проблем!
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        Значи целия сноп кабели върви по пода под мокета, под шофьорската седалка, назад и след това покрай левия стоп, по лявата задна колонка влиза в гофрирания шлаух и от там в 5-тата врата. Има конектори, разположени в участъка между стопа и колонката (включително и маркуча на пръскалката).Мои съвет е първо да провериш дали има напрежение до тези конектори. Измери дали ти е изправен самия нагревател. Ако имаш нужда от съвети как се свалят корите - свиркай. Кабелите за нагревателя са два дебели черни.А що се касае за пръскалката - провери клапанчето най-добре. Намира се на левия преден рог.И още нещо - щипките на гофрирания маркуч на 5-тата врата е с чалъм - иначе се чупи.

        Коментар


          #5
          Точно преди два дена имах същия проблем, в смисъл, че открих скъсано кабелче в гофрирания маркуч. Изглежда там се късат най-често! А за щипките колегата Индзаги е мноооого прав, аз счупих моята
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
          Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
          Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp

          Коментар


            #6
            кабелите в маркуча си изглеждат здрави макар че той е леко скъсан и дюзата на пръскалката я проверих-не е запушена почвам днес да махам корите и да меря
            Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

            Коментар


              #7
              Пропуснах да кажа, че двата дебели черни кабели, които са за реотаните на задното стъкло не се свързват в един и същи конектор, а минават през два различни. Единия кабел е маса и е свързан с кабелно ухо и болт на дъното на багажника под левия мокет.

              Коментар


                #8
                точно единия дебел беше скъсан ама почти до капака ама успях да го свържаа щтипката на пласмаса се счупи и направо махнах пласмасата че подпира на една странаи нагревателя сега работиостава да оправя пръскалотомерси много за инфото- спести ми време за търсене кое каде е
                Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

                Коментар


                  #9
                  За пръскалката започни с клапанчето, което се намира на предния ляв рог. То е с еднопосочно действие. Просто го откачи от маркучите и го пробвай с уста дали пропуска в едната посока и дали спира в другата. Разглобява се лесно с тънка отверка. Обикновено това е причината за отказ на пръскалките (и при мен беше така включително).

                  Коментар

                  Working...
                  X