Здравейте, пичове!Едно малко въпросче. Брата имаше проблеми с Бравото. Както си караше, изведнъж започна да се чува някакво дрънчене откъм двигателя и той веднага изгаси колата. Днес сутринта майстора отворил колата, вечерта му се обадил, че е готова. Казал му, че е била издухала гарнитура между втори и трети цилиндър и главата била леко изкривена. Струвало всичко на всичко 250 лева. Въпросите ми са следните:1: Шлайфането на главата не е ли малко скъпа процедура и не отнема ли повечко време.2: Ако наистина е издухала гарнитура там, може ли да НЕ Е смесила антифриза с маслото?3: Защо, аджеба ми се струва, че ремонта е прекалено евтин за това, което е свършил?Благодаря предварително за мненията. Аз не съм капацитет, затова сенадявам запознатите да ми отговорят.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Издухана гарнитура на Браво 1.6
Collapse
X
-
ако се съмняваш, огледай болтовете да ли са развивани иначе аз не можах мойта да я направя за по-малко от два дни-говоря за смяна на гумички,гарнитури ,шлайф,нови болтове,внимателно събиране,поставяне и оптягане на ангренажния ремък,напълване с антифриз,обезвъздушаване ,палене,загряване ,доливане на антифриз,няколко пробни кръгчета,проверка за течове,събиране на инструмента.първия ден я разглобих,обиколки по магазините за части,главата на шлайф.втория ден зглобяване,смяна на гумички и тнт.иначе там е цената около 100 лв за части и 150 за работата.типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Зависи и от частите... аз само за гарнитурата на главата дадох 56лв (Elring), e имаше и по 20лв ама всеки си избира.Ако са ти сменили маслото и антифриза и гарнитурите на колекторите цената е добра, но и аз се чудя как за един ден са я събрали. Доста неща има за разглабяне, хубаво почистване на старата гарнитура от блока и какво ли не още дето отнема време... ремъци, ролки, кабели, свещи, термостат.. големи бързаци ей.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Абе принципно в добре организиран сервиз може да се направи от сутрин до вечер, забавянето може да доиде от там къде и за колко време ще ти шлайфат главата. Иначе опитен майстор които е правил такъв мотор би се справи бързо с разглобяването и сглобяването. Цената също е в нормите към 100 лева са шлаифа с гарнитурите, и антифриз примерно, и за труд останалото. А щом човека се е занимавал с Фиати това е още един + в полза на времето за ремонта.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Благодаря за мненията. Момчето, както казах, е работило 8 години в сервиза на ФИАТ. Значи би трябвало да е отваряло такъв двигател. Разбрах, че е сменил всичките гарнитури (предполагам без тази на картера).Сега вече съм по-спокоенFiat Bravo 1.6 16V 103 hp каталожни.
0-100 = 9.2 сек. Ами като дойде турбото ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар