да но освен всичко друго, се износва и буталотослед което не може да уплътни добреи не може да се регулира празният ход
Прав си бате Еньо, но аз ще пробвам с почистване и ако стане ще пусна тема със снимки При мен играят от 1000 до 2000 оборота непрекъснато и трябва да изгася колата и да я запаля отново, за да спре да го прави, и така до след 5минути и пак почва да го прави
чистенето е лесноно аз залагам, че проблема е от друг датчик
да но освен всичко друго, се износва и буталотослед което не може да уплътни добреи не може да се регулира празният ход
Прав си бате Еньо, но аз ще пробвам с почистване и ако стане ще пусна тема със снимки При мен играят от 1000 до 2000 оборота непрекъснато и трябва да изгася колата и да я запаля отново, за да спре да го прави, и така до след 5минути и пак почва да го прави
чистенето е лесноно аз залагам, че проблема е от друг датчик
От кой датчик ще е? Температурен? Кой?П.С. Ти вземи кажи утре как да я оправим
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Не светва но може да се остави вкл. а маркучите през кранчето.
Колега, ако не те затруднявам би ли го снимал това кранче какво представлява и как си го монтирал. Благодаря ти С него държи постоянни обороти, каквито си ги нагласиш, така ли?Сега като е студено времето на какви обороти си го оставил да работи?
Сега мога да снимам на рендето кранчето а на сина немога защото не е в Плевен но в събота ще снимам и на неговата кола.
колеги, при мене се получи след монтажа на газовия инжекцион, започна като е студена да мени оборотите м/у 1100 и 500, и понякога гасне, а като поработи повечко време и се оправя
Коментар