И аз си мисля, че ти е прескочил някой зъб и нямаш компресия поради отворено клапани. На 1.4 елементарно се свалят капаците на ангренажния ремък и белезите личат от километър.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Брава 1.4-не пали
Collapse
X
-
Една кола да не иска да запали има две липси:1. Няма ток на свещите- вади се един кабел и с друга свещ допряна на маса се пробва дали има искра, ако има- токове- ОК и преминаваме към второто:2. Няма бензин- завърта се закратко на стартер и после се отвива маркучето , което постъпва бензин в рейката на дюзите- ако после няма налягане- -или няма бензин -или помпата не работи- тогава един помощник слуша над капачето на помпата в резервоара дали "жужи", ако жужи- значи трябва да се долее бензин. - ако помпата не "жужи" при въртене на стартер- значи не и идва ток- бушонче, авариен ключ под седалката, реле. - ако идва ток до помпата(проверява се с мултицет) на буксата и и все пак не иска да работи- помпа.ПП. Както виждате последна се елиминира помпата- тя най- трудно се чупи, така че следвай стъпките на диагностика и ще заработи и запомни- НЯМА КОЛА, КОЯТО ДА НЕ ПАЛИ, АКО ИМА И ТОК И БЕНЗИН. :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Резултати:Всичко с ремъка си беше наред, оказа се че имало някаква защита при кражба която блокира компа.(така ми обясни майстора). Извади кабела на компютъра изчака 5мин. и го включи. След 10 мин. завъртях на стартера и колата запали. Обясни ми, че при такава ситуация ламда сондата дава някакъв сигнал и незнам си какво ...........та колата блокирала. На един колега това му се случило по време на път. Както си спира на стоп и колата гасне и никакво палене (въртене на стартер, дърпане......). Това ми изглежда, като в сферата на фантазиите, ама факта си е факт. Може да има и друго обяснение на въпроса, но това ми казаха. Та това е от мен.
Коментар
-
Абе и на мен ми беше направила 2-3 пъти Бравата подобен номер, аз лично го отдадох на свещи - в последствие наистина се оказа че имам една свещ окъсен от много нагар?!?!?!Въртеше сякаш има извадена свещ поне на 2 цилиндъра и аха-аха да запали а неще. Като я минаха на газ с повечко въртене я запалих с много прекъсване и като поработи минута-две се оправи. Послед след 2 дни пак го направи и таман я бах засилил към майстор да я оставям да спи там и да я гледат студена и тя спря да го прави...Засега всичко е наред при мен.Сега съм сменил всички свещи и се озъртам...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor Пуснато на: Сря Ное 28, 2007 10:33 am Заглавие: -------------------------------------------------------------------------------- Абе и на мен ми беше направила 2-3 пъти Бравата подобен номер, аз лично го отдадох на свещи - в последствие наистина се оказа че имам една свещ окъсен от много нагар?!?!?! Въртеше сякаш има извадена свещ поне на 2 цилиндъра и аха-аха да запали а неще. Като я минаха на газ с повечко въртене я запалих с много прекъсване и като поработи минута-две се оправи. Послед след 2 дни пак го направи и таман я бах засилил към майстор да я оставям да спи там и да я гледат студена и тя спря да го прави... Засега всичко е наред при мен. Сега съм сменил всички свещи и се озъртам... И аз немога да си обясна това но би трябвало ако не работи една свещ поне да припали и на 3 цилиндъра нали? А то вообще нямаше и помен от припалване. Знам ли и аз.
Коментар
-
Момчета изчетох темата, но не открих отговор - след ремонт по главата на двигателя - сменени вал, кобилици и повдигачи - колата не пали. Ремъкът е зацепен на белези, всичко механически е по книга, но не иска да запали, има ток на свещите, има бензин, има метан, не пали нито на едното нито на другото. Имобилайзера гасне. Вчера палеше, като сглобихме главата пална, но после отказа упорито и не се поддава на нищо. Върти напразно и не пали.Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар