Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как е по-добре-изтърбушване на катализатора или...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    При мен шум с резонаторното гърне няма - даже мога да кажа че е малко по-тихо, щото го няма досадното тракане от разбития катализатор. (Явно си зависи и от монтажа обаче - имам познат с Alfa 155 на който в момента колата му направо гърми и бучи много гадно, така че внимавайте при кой ходите) Аз лично съм доволен - спре да ми "забива нос" и почна да дърпа както трябва. Това разбира се се получи, щото катализатора беше абсолютно скапан, на който му е здрав - по-добре да не го сменя.
    Fiat Brava 1.6
    Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
    Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8

    Коментар


      #17
      Има обява в раздел Продава - "Купувам катализатори". Човека е от софия и добре плаща. Аз съм му продал 4 катализатора. За моя катализатор ми даде 70лв. Шума с резонаторно гърне изобщо не се променя. Ако сложиш права тръба, като отпуснеш газта ще се чува съвесем леко припукване - като на WRC
      Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

      Коментар


        #18
        charlie написа:
        pakumba написа:
        ми който иска ще му кажа къде вземат от браво 1,6 за 90 мерси за инфото иначе. а шума как е с резонантното гърне?
        мен ме интересува.
        И мен
        BMW E90 320D
        ех. FIAT COUPE 2.0 16V
        ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
        ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

        Коментар


          #19
          Интересно дали този човек ги рециклира след това катализаторите(т.е. нов кожух и директно в някой магазин) или ги използва за извличане на благородни метали?Иначе еко нормите се покриват много лесно,като вместо замерване на ауспуха се замерва пламъка на запалка :D и колата става супер екологична!Все пак рано или късно саме ще почнем да слагаме катализатори,заради данъците и дано това време да дойде по-скоро!
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #20
            Да попитам и аз. Вчера като се прибирах от работа около 1км преди нас покарах колата на високи обороти (4000-4500) и като спирам пред гаража и слизам мирише на развалени яйца. За пръв път ми се случва, при по-ниски обороти, както обикновено карам не съм я усетил тая миризма до сега.Това знам, че е знак за запушен катализатор. Чета във форума, че повечето колеги са го заменили с гърне и искам да попитам дали като сваля катализатора новото гърне ще е точно по размери за моята кола и ще пасне без преправяне на изпускателната система и това, че го няма катализатора ще пречи ли на лабда сондата и съответно на работата на ЕКУ-то, а от там и на разхода, трупане на грешки и т.н.
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар


              #21
              blagun написа:
              charlie написа:
              pakumba написа:
              ми който иска ще му кажа къде вземат от браво 1,6 за 90 мерси за инфото иначе. а шума как е с резонантното гърне?
              мен ме интересува.
              И мен
              мен също. Моля прати ми ЛС или напиши тук къде точно трябва да се отиде. Благодаря

              Коментар


                #22
                ilko-gd написа:
                Да попитам и аз. Вчера като се прибирах от работа около 1км преди нас покарах колата на високи обороти (4000-4500) и като спирам пред гаража и слизам мирише на развалени яйца. За пръв път ми се случва, при по-ниски обороти, както обикновено карам не съм я усетил тая миризма до сега.Това знам, че е знак за запушен катализатор. Чета във форума, че повечето колеги са го заменили с гърне и искам да попитам дали като сваля катализатора новото гърне ще е точно по размери за моята кола и ще пасне без преправяне на изпускателната система и това, че го няма катализатора ще пречи ли на лабда сондата и съответно на работата на ЕКУ-то, а от там и на разхода, трупане на грешки и т.н.
                и аз тва се притеснявам да ли ще има проблем някакъв?: или сичко е ОК
                Mercedes E200 coupe

                Коментар


                  #23
                  Ми при мен няма проблеми. Колата стана по-шумна, но това е защото вместо гърне сложих права тръба. Иначе разхода си е ОК, а грешки на ЕКУ-то няма.
                  Alfa 159 SW 2.4 Ti
                  Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                  "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                  Коментар


                    #24
                    Явно на никой тук не му е ясно, че за нормалната работа на двигателите е от голямо значение и съпротивлението което оказва изпускателната уредба на автомобила. Като си правите промени едно към гьотере, по аспусите щот било по-евтино губите повече. Променят се мощността и разхода на гориво към по-зле като за начало. По-малко съпротивление води до по-бързо изгаране и издухване на изпускателни клапани и.т.н. .В крайна сметка вместо икономия->преразход.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #25
                      Dido_Lyubenov, при мен рахода намаля и колата върви малко повече. За мен тези резултати са по скоро добри
                      Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                      Коментар


                        #26
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Явно на никой тук не му е ясно, че за нормалната работа на двигателите е от голямо значение и съпротивлението което оказва изпускателната уредба на автомобила. Като си правите промени едно към гьотере, по аспусите щот било по-евтино губите повече. Променят се мощността и разхода на гориво към по-зле като за начало. По-малко съпротивление води до по-бързо изгаране и издухване на изпускателни клапани и.т.н. .В крайна сметка вместо икономия->преразход.
                        шо, шо? викаш като се намали съпротивлението на изпускателната система и на мотора му е гадно
                        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                        Коментар


                          #27
                          да бе да. баш е така. и защо ще изгарят по-бързо изп. клапани? защото газовете излизат по-бързо от аспуха ли? и каква е връзката? хората се чудят как да намалят съпротивлението на изпускателната система, по състезанията въобще я нямат половината. не са ти верни разсъжденията. някъде бях чел, че средно се губят между 5 и 7 конски сили от съпротивлението на ауспуха.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #28
                            При двутактовите двигатели ауспуха е от първостепенно значение. Мога да дам прост пример. Имам Ямаха 250 чист крос, карах ден без ауспух и смених бутало и колянов вал. Мотора се беше издухал, но при четиритактов двигател и то нетолкова форсиран е невъзможно да стане.
                            Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                            Коментар

                            Working...
                            X