При мен шум с резонаторното гърне няма - даже мога да кажа че е малко по-тихо, щото го няма досадното тракане от разбития катализатор. (Явно си зависи и от монтажа обаче - имам познат с Alfa 155 на който в момента колата му направо гърми и бучи много гадно, така че внимавайте при кой ходите) Аз лично съм доволен - спре да ми "забива нос" и почна да дърпа както трябва. Това разбира се се получи, щото катализатора беше абсолютно скапан, на който му е здрав - по-добре да не го сменя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как е по-добре-изтърбушване на катализатора или...
Collapse
X
-
Fiat Brava 1.6
Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8
-
Има обява в раздел Продава - "Купувам катализатори". Човека е от софия и добре плаща. Аз съм му продал 4 катализатора. За моя катализатор ми даде 70лв. Шума с резонаторно гърне изобщо не се променя. Ако сложиш права тръба, като отпуснеш газта ще се чува съвесем леко припукване - като на WRCFiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
Интересно дали този човек ги рециклира след това катализаторите(т.е. нов кожух и директно в някой магазин) или ги използва за извличане на благородни метали?Иначе еко нормите се покриват много лесно,като вместо замерване на ауспуха се замерва пламъка на запалка :D и колата става супер екологична!Все пак рано или късно саме ще почнем да слагаме катализатори,заради данъците и дано това време да дойде по-скоро!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Да попитам и аз. Вчера като се прибирах от работа около 1км преди нас покарах колата на високи обороти (4000-4500) и като спирам пред гаража и слизам мирише на развалени яйца. За пръв път ми се случва, при по-ниски обороти, както обикновено карам не съм я усетил тая миризма до сега.Това знам, че е знак за запушен катализатор. Чета във форума, че повечето колеги са го заменили с гърне и искам да попитам дали като сваля катализатора новото гърне ще е точно по размери за моята кола и ще пасне без преправяне на изпускателната система и това, че го няма катализатора ще пречи ли на лабда сондата и съответно на работата на ЕКУ-то, а от там и на разхода, трупане на грешки и т.н.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Да попитам и аз. Вчера като се прибирах от работа около 1км преди нас покарах колата на високи обороти (4000-4500) и като спирам пред гаража и слизам мирише на развалени яйца. За пръв път ми се случва, при по-ниски обороти, както обикновено карам не съм я усетил тая миризма до сега.Това знам, че е знак за запушен катализатор. Чета във форума, че повечето колеги са го заменили с гърне и искам да попитам дали като сваля катализатора новото гърне ще е точно по размери за моята кола и ще пасне без преправяне на изпускателната система и това, че го няма катализатора ще пречи ли на лабда сондата и съответно на работата на ЕКУ-то, а от там и на разхода, трупане на грешки и т.н.Mercedes E200 coupe
Коментар
-
Явно на никой тук не му е ясно, че за нормалната работа на двигателите е от голямо значение и съпротивлението което оказва изпускателната уредба на автомобила. Като си правите промени едно към гьотере, по аспусите щот било по-евтино губите повече. Променят се мощността и разхода на гориво към по-зле като за начало. По-малко съпротивление води до по-бързо изгаране и издухване на изпускателни клапани и.т.н. .В крайна сметка вместо икономия->преразход.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Явно на никой тук не му е ясно, че за нормалната работа на двигателите е от голямо значение и съпротивлението което оказва изпускателната уредба на автомобила. Като си правите промени едно към гьотере, по аспусите щот било по-евтино губите повече. Променят се мощността и разхода на гориво към по-зле като за начало. По-малко съпротивление води до по-бързо изгаране и издухване на изпускателни клапани и.т.н. .В крайна сметка вместо икономия->преразход."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
да бе да. баш е така. и защо ще изгарят по-бързо изп. клапани? защото газовете излизат по-бързо от аспуха ли? и каква е връзката? хората се чудят как да намалят съпротивлението на изпускателната система, по състезанията въобще я нямат половината. не са ти верни разсъжденията. някъде бях чел, че средно се губят между 5 и 7 конски сили от съпротивлението на ауспуха.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
При двутактовите двигатели ауспуха е от първостепенно значение. Мога да дам прост пример. Имам Ямаха 250 чист крос, карах ден без ауспух и смених бутало и колянов вал. Мотора се беше издухал, но при четиритактов двигател и то нетолкова форсиран е невъзможно да стане.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар