колеги нужна ми е информация ако някой е запознат, довечера ще потърся и в техния форум. На снахата пежото днес го взехме от сервиза след сериозен челен удар. И сега както и преди мига лампата на възглавниците, няма връзка с десния пиропатрон според компютъра. Оборотомера не работи, преди също не работеше. Мисля че не е датчика в ДВГ, предполагам че об/мин и ГМТ са на един и същи датчик, така че ако той е прецакан, ДВГ няма да работи, нали така? Мисля че е лоша или никаква връзка на съответната жица влизаща в таблото. Ще се проверява по-нататък, но трябва да се види. Открих че колата няма АБС, а на горубляне с огромни букви го пишеше че има! джамбази! Фаровете са нови, но не мърдат с преместване на позицията на копчето вътре в купето, иначе си има моторче, буксата е закачена на него, но не мърдат. Най странно в цялата работа ми е че според таблото темп. на охладителната течност е около 75-77 градуса и не мърда ни нагоре ни надолу. Термостатът е чисто-нов, оригинален, всички датчици са оригинални, но стига до малко преди 80 и никакво мърдане!! Дали самото показание е грешно, или наистина темп. е толкова? отхвърлям датчика да е проблемен. колата стоя над 1 час включена, покарахме я малко, после още 15 минути, и перките така и не заработиха, но и темп. не мръдна нагоре! Споделете мнение по въпросите, моля. Радиото е блокирано от кода, код - неизвестен. Разблокиране и премахване възможно ли е? Благодаря засегам/у другото след ремонта двг работи много по-тихо, вече се чува почти като бравата, намаляло е характерното дизелово "чукане"
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пежо 206 2.0 HDI - темп. на таблото, оборотомер, ел. фарове
Collapse
Реклама
Collapse