Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за Фиат Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнение за Фиат Стило

    Колеги я даите мение за стило 1.6 16В за мотора мнение не ми е нужно, по скоро за самата кола като окачване, изработка, хронични проблеми, знам че няма много Стило в форума но може да има някои запознат с модела.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    #2
    Аде бре че да отивам да го взима да ми стана 3нки
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #3
      бут
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        Само аз ли имам такова? Значи аз отговарям.Двигателя е 1,6, но нищо не съвпада с този от Враво/Брава. Може би само свещитеВероятно ще трябва да те разочаровам, но за моите 115 хил.км. на двигателя няма никакви забележки откъм държане . само профилактика и бензин. Разхода ми е приличен - градско между 7,5 и 9, извънградско трудно падам под 7 - май карам доста бързоПроблемни се оказват лула-бобините (4 броя), оригиналните са на Sagem, но като се сменят с Champion (~ 120 лева едната) проблема вече остава в забвение. Лично аз съм сменил на моята 1 - другите са оригиналните. Една е ремонтирана и засега работи.Окачването е стабилно - не тропа, но това си е до пътища (майко мила за родните) и начин на шофиране (майко мила за рацерите). Това което ми направи впечатление че вътрешните кори са гумирани и лесно се чупят . Не подлежи на ремонт - освен да се прихванат с някаква метална облицовка или дървена (търпи тунинг).Трудно се сменят крушките на левия фар - късата , халогена и габарита. Ставаш разноглед, а пръстите трябва да са ти катоо на татко Барба. Имам пращене в радиото, като от слаба антена, но проблема се появи след като претърпяхме една много неприятна злополука със семейството ми. Не съм го отстранил.Често дава грешка на Еърбега, причината е под или в кантара на пасажерската седалка.Всичко останало в модела е на 100% брилянтно. Поне за мен.Нека споделят и други.

        Коментар


          #5
          Е поне едно мнение се появи, мислех че мотора е кат на браво но явно е усъвършенстван. Мерси колега.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            А мотора 1.9 JTD kak e.?

            Коментар


              #7
              Карал съм такова Стило с дизеловия двигател преди години - страотен, но ми се стори малко шумен над 4000 оборота.Тежка пада отпред и вероятно това ще се отрази негативно на окачването. Иначе откъм динамика и скорост - няма забележки.

              Коментар


                #8
                И аз имам Стило 1.6 16V наистина проблемите са в запалителните бобини, смених едната (120лв. Александър Ауто)Честа грешка в air bag на пасажерската седалка Проблеми с дроселовата клапа, които изчезнаха като ми смениха няква глупост на алтернатора. (явно от тоците е било).Иначе дизайна е...... ))

                Коментар


                  #9
                  Stilo написа:
                  VESKO_SZ написа:
                  А мотора 1.9 JTD kak e.?
                  Карал съм такова Стило с дизеловия двигател преди години - страотен, но ми се стори малко шумен над 4000 оборота.....
                  Леле, то това ЖТД до 6000 ли си го пълнилПредставям си тогава как караш бензиновото - нещо от рода - то този 1.6 двигател след 9000 оборота става доста шумен
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    Ами тогава да вметна че при 4700 оборота е на 220 по скоростомер. Нормално по магистрала съм го карал около 180-190.Само отбелязвам че разлката в шума съм я забелязал. За бензиновото ми не мога да бъда обективен, защото преди година разпрах меката връзка отдолу от едно стърчащо желязо и шума основно идва оттам. Иначе модела е много тих.

                    Коментар


                      #11
                      Аз имам от скоро stilo 1.9 jtd като цяло съм много доволен има си и недостатъци но са малко Над 140 става леко нестабилно и има някакво скърцане във вътрешните кори поне при моето е така Иначе колата има много екстри италианците са помислили за всичко

                      Коментар


                        #12
                        sevko4632 написа:
                        Над 140 става леко нестабилно и има някакво скърцане във вътрешните кори
                        Абе аз моето съм го напъвал доста над 140 за проба де, но за лека нестабилност мога да говоря над 180. Около 200 обаче си се държи съвсем прилично. Стилото е доста ниско отпред, което е недостатък за града, но е сериозно предимство на магистрала. Колата обаче се държи страхотно в завой, не знам как са смятали окачването, но определено са постигнали доста! За тези работи имам база за сравнение с 406 и Пасат произведени горе-долу по същото време. За кои "вътрешни кори" говориш че скърцат ?
                        Fiat Stilo 1.8 16V

                        Коментар


                          #13
                          Лек шум се чува от корите на вратите но задната кора си скърца от едни гадни гумички на които се държи в задната си част

                          Коментар

                          Working...
                          X