Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дали съм избрал правилният термостат за Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дали съм избрал правилният термостат за Брава

    Колеги здравейте.Моля за малко помощ.Тъй като ще трябва да пътувам взех от местният магазин за авточасти термостат марка Vernet, а и той беше единственият.Днес като тръгнах да свалям стария се зачудих дали е същия като новия. На снимката където съм показал със синята стрелка, на термостата който се намира на колата влиза маркуч. Аз предположих дали тук не трябва да се завива болт и това ме спря да сваля стария термостат. (тъй като ако не съм уцелил термостата, магазинера каза че ще го подмени). Моля ако знаете дали е за маркуч или за болт да кажете, тъй като ще пътувам и ще трябва да сменя стария термостат. Ако дупката е за маркуч, значи на термостата ми остават две дупки за болтове с които се стяга термостата.А на втората снимка да попитам това ли са местата за двата датчика?Благодаря за всички отговори.
    Прикачени файлове

    #2
    В този отвор, който до синята срелка не е за маркуч. На термостата от горе има два отвора и този до стрелката са за прехващане на термостата към двигатела. Фактически той влиза във три шпилки(те са на мотора) и се затяга със три гайки( на всяка гайка си има шайба). Този термостат ,който си купил е с два температурни датчика и е за моделите до 01.04.1998 г. Ако нещо не ти е ясно- питай. Аз сменях моя преди 3 дена.
    SEAT Leon Cupra 300
    Triumph Street Triple 765 R

    Коментар


      #3
      VooDoo написа:
      В този отвор, който до синята срелка не е за маркуч. На термостата от горе има два отвора и този до стрелката са за прехващане на термостата към двигатела. Фактически той влиза във три шпилки(те са на мотора) и се затяга със три гайки( на всяка гайка си има шайба). Този термостат ,който си купил е с два температурни датчика и е за моделите до 01.04.1998 г. Ако нещо не ти е ясно- питай. Аз сменях моя преди 3 дена.
      Здравей колега. Значи моят модел е 1996 г. На сегашният който е на колата, точно там където е синята стрелка, има маркуч. Даже сте пробвам да го снимам и ще го кача ако става нещо от снимката.

      Коментар


        #4
        marto_gp написа:
        VooDoo написа:
        В този отвор, който до синята срелка не е за маркуч. На термостата от горе има два отвора и този до стрелката са за прехващане на термостата към двигатела. Фактически той влиза във три шпилки(те са на мотора) и се затяга със три гайки( на всяка гайка си има шайба). Този термостат ,който си купил е с два температурни датчика и е за моделите до 01.04.1998 г. Ако нещо не ти е ясно- питай. Аз сменях моя преди 3 дена.
        Здравей колега. Значи моят модел е 1996 г. На сегашният който е на колата, точно там където е синята стрелка, има маркуч. Даже сте пробвам да го снимам и ще го кача ако става нещо от снимката.
        Сигурен ли си,че в този отвор влиза маркуч? При моята кола( Браво-99г) няма такова нещо. В този отвор влиза шпилка и със гайка се затяга към главата. Просто няма логика термостата да е захванат само с две гайки- и то и двете от горната страна.
        SEAT Leon Cupra 300
        Triumph Street Triple 765 R

        Коментар


          #5
          MGP

          Ето снимки. Най добрите които можах да направя.Като на снимката с червените стрелки сам обозначил двата датчика (ако правилно съм разбрал че това са двата температурни датчика). С жълтата съм обозначил въпростния маркуч.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            MGP

            VooDoo написа:
            marto_gp написа:
            VooDoo написа:
            В този отвор, който до синята срелка не е за маркуч. На термостата от горе има два отвора и този до стрелката са за прехващане на термостата към двигатела. Фактически той влиза във три шпилки(те са на мотора) и се затяга със три гайки( на всяка гайка си има шайба). Този термостат ,който си купил е с два температурни датчика и е за моделите до 01.04.1998 г. Ако нещо не ти е ясно- питай. Аз сменях моя преди 3 дена.
            Здравей колега. Значи моят модел е 1996 г. На сегашният който е на колата, точно там където е синята стрелка, има маркуч. Даже сте пробвам да го снимам и ще го кача ако става нещо от снимката.
            Сигурен ли си,че в този отвор влиза маркуч? При моята кола( Браво-99г) няма такова нещо. В този отвор влиза шпилка и със гайка се затяга към главата. Просто няма логика термостата да е захванат само с две гайки- и то и двете от горната страна.
            Моята е Брава 1996 г. Вярно че няма логика да е само с два болта, или пък ако са два, същите да са срещуположни.

            Коментар


              #7
              1.6 ли ти е мотора?
              SEAT Leon Cupra 300
              Triumph Street Triple 765 R

              Коментар


                #8
                MGP

                VooDoo написа:
                1.6 ли ти е мотора?
                Да, мотора е 1.6 16V 103 к. с.

                Коментар


                  #9
                  И къде отива този маркуч, който излиза от термостата?
                  SEAT Leon Cupra 300
                  Triumph Street Triple 765 R

                  Коментар


                    #10
                    MGP

                    VooDoo написа:
                    И къде отива този маркуч, който излиза от термостата?
                    Утре ще го проследя на светло. Но мисля, че май минава пода акумулатора, но не съм 100 % сигурен, утре ще видя със сигурност.

                    Коментар


                      #11
                      Докато не го свалиш този термостат няма да разбереш дали е същия като този който си купил.От тези снимки изобщо няма ориентация.Сваляй го току виж се оказал същия като закупения.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        MGP

                        Tornado написа:
                        Докато не го свалиш този термостат няма да разбереш дали е същия като този който си купил.От тези снимки изобщо няма ориентация.Сваляй го току виж се оказал същия като закупения.
                        Проблема е, че ако не е същият и трябва да поръчам друг няма да мога да ползвам колата, а тя ми трябва. Никой ли не е сменял термостат на Brava 1.6 16V?

                        Коментар


                          #13
                          Не знам дали няма значение дали колата е с клима или без. Ето ти един цитат от хит-ко от далечното минало:"Не са 2-3 вида различни термостата, а са само два вида в зависимост от това дали е с клима или без, но са с избор на три различни производителя, включително и на BEHR !"http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=107418#107418Аз съм сменял лично на 1.4, но там е доста по-просто. Очаквах при толкова много собственици на 1.6 поне един да го е сменял сам и да каже...
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар


                            #14
                            MGP

                            spark написа:
                            Не знам дали няма значение дали колата е с клима или без. Ето ти един цитат от хит-ко от далечното минало:"Не са 2-3 вида различни термостата, а са само два вида в зависимост от това дали е с клима или без, но са с избор на три различни производителя, включително и на BEHR !"http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=107418#107418Аз съм сменял лично на 1.4, но там е доста по-просто. Очаквах при толкова много собственици на 1.6 поне един да го е сменял сам и да каже...
                            Ето отговора на въпроса ми:Ясно се вижда разликата на новия със стария термостат. Разликата е единствено в това, че на новия (първата снимка) там където е червената стрелка трябва да вкарам маркуча. А на сегашният термостат който се намира на колата, извода за маркуча се намира на положението на зелената стрелка. Само трябва да скъся маркуча. Иначе други разлики няма. И новият и старият термостат са с два температурни датчика.
                            Прикачени файлове

                            Коментар

                            Working...
                            X