Колеги здравейте.Моля за малко помощ.Тъй като ще трябва да пътувам взех от местният магазин за авточасти термостат марка Vernet, а и той беше единственият.Днес като тръгнах да свалям стария се зачудих дали е същия като новия. На снимката където съм показал със синята стрелка, на термостата който се намира на колата влиза маркуч. Аз предположих дали тук не трябва да се завива болт и това ме спря да сваля стария термостат. (тъй като ако не съм уцелил термостата, магазинера каза че ще го подмени). Моля ако знаете дали е за маркуч или за болт да кажете, тъй като ще пътувам и ще трябва да сменя стария термостат. Ако дупката е за маркуч, значи на термостата ми остават две дупки за болтове с които се стяга термостата.А на втората снимка да попитам това ли са местата за двата датчика?Благодаря за всички отговори.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дали съм избрал правилният термостат за Брава
Collapse
X
-
В този отвор, който до синята срелка не е за маркуч. На термостата от горе има два отвора и този до стрелката са за прехващане на термостата към двигатела. Фактически той влиза във три шпилки(те са на мотора) и се затяга със три гайки( на всяка гайка си има шайба). Този термостат ,който си купил е с два температурни датчика и е за моделите до 01.04.1998 г. Ако нещо не ти е ясно- питай. Аз сменях моя преди 3 дена.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
-
VooDoo написа:В този отвор, който до синята срелка не е за маркуч. На термостата от горе има два отвора и този до стрелката са за прехващане на термостата към двигатела. Фактически той влиза във три шпилки(те са на мотора) и се затяга със три гайки( на всяка гайка си има шайба). Този термостат ,който си купил е с два температурни датчика и е за моделите до 01.04.1998 г. Ако нещо не ти е ясно- питай. Аз сменях моя преди 3 дена.
Коментар
-
marto_gp написа:VooDoo написа:В този отвор, който до синята срелка не е за маркуч. На термостата от горе има два отвора и този до стрелката са за прехващане на термостата към двигатела. Фактически той влиза във три шпилки(те са на мотора) и се затяга със три гайки( на всяка гайка си има шайба). Този термостат ,който си купил е с два температурни датчика и е за моделите до 01.04.1998 г. Ако нещо не ти е ясно- питай. Аз сменях моя преди 3 дена.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
MGP
VooDoo написа:marto_gp написа:VooDoo написа:В този отвор, който до синята срелка не е за маркуч. На термостата от горе има два отвора и този до стрелката са за прехващане на термостата към двигатела. Фактически той влиза във три шпилки(те са на мотора) и се затяга със три гайки( на всяка гайка си има шайба). Този термостат ,който си купил е с два температурни датчика и е за моделите до 01.04.1998 г. Ако нещо не ти е ясно- питай. Аз сменях моя преди 3 дена.
Коментар
-
Докато не го свалиш този термостат няма да разбереш дали е същия като този който си купил.От тези снимки изобщо няма ориентация.Сваляй го току виж се оказал същия като закупения.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
MGP
Tornado написа:Докато не го свалиш този термостат няма да разбереш дали е същия като този който си купил.От тези снимки изобщо няма ориентация.Сваляй го току виж се оказал същия като закупения.
Коментар
-
Не знам дали няма значение дали колата е с клима или без. Ето ти един цитат от хит-ко от далечното минало:"Не са 2-3 вида различни термостата, а са само два вида в зависимост от това дали е с клима или без, но са с избор на три различни производителя, включително и на BEHR !"http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=107418#107418Аз съм сменял лично на 1.4, но там е доста по-просто. Очаквах при толкова много собственици на 1.6 поне един да го е сменял сам и да каже...Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
MGP
spark написа:Не знам дали няма значение дали колата е с клима или без. Ето ти един цитат от хит-ко от далечното минало:"Не са 2-3 вида различни термостата, а са само два вида в зависимост от това дали е с клима или без, но са с избор на три различни производителя, включително и на BEHR !"http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=107418#107418Аз съм сменял лично на 1.4, но там е доста по-просто. Очаквах при толкова много собственици на 1.6 поне един да го е сменял сам и да каже...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар