Здравейте. Имам Fiat с ел.стъкла.Когато температурите паднат стъклата не се отварят. Това не е всичко. Става някакъв вакуум на вратите, залепва гуменото уплътнение и те също трудно се отварят. Моля Ви, ако знаете някакъв препарат който да помага,кажете ми!Благодаря!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ел.стъклата замръзват-какъв препарат да използвам?
Collapse
X
-
Замръзлек ....
И при мен е същото - стъклата не ме нитерисуват - то навън и без това е студено да ги отварям ... но на уплътненията намерих цака - с дунапренче за чустене на обувки се получава и също с течен парафин ...Но аз имам друг проблем - замръзва ми и механизма за затваряне - не ключалката ... а този който е на вратата .... /ако можах да обясня ... /Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
-
Има и още
Мерси за идеята!Ще пробвам!Не,че искам да те плаша,но и моя механизъм днес беше замръзнал.Колата ми е с централно.Аз обаче съм упорита жена и успях да отваря колата. Сега обаче стана страшно. Механизма на шофьорската врата се прецака и сега не се заключва. Отивам при майстор.Ще попитам и тях и след като го оправят ще ги накарам да кажат какво да правя при следващия подобен случай. Ще ти кажа и на теб!
Коментар
-
Re: Замръзлек ....
ivo написа:И при мен е същото - стъклата не ме нитерисуват - то навън и без това е студено да ги отварям ... но на уплътненията намерих цака - с дунапренче за чустене на обувки се получава и също с течен парафин ...Но аз имам друг проблем - замръзва ми и механизма за затваряне - не ключалката ... а този който е на вратата .... /ако можах да обясня ... /Tipo DGT, 1.6 DOHC
Коментар
-
Tipo написа:Вие на бензиностанции не спирате ли ?Там е пълно с всякакви спрейове: против замръзване на ключалки и силиконов за всякакви гумени уплътнения, а става и за чистачките но не ви съветвам да ги пръскате щото повечето са с графитно покритие и няма нужда!Tipo DGT, 1.6 DOHC
Коментар
-
2000 turbo
SILICONE SPRAY (universal) се казва препарата или всякакви други спрейове със силикон за универсална употреба (цена на флакон 4-8 лв.). Известно е че силикона запазва свойствата си при доста ниски температури и е перфектен за гумени уплътнения, ключали, за таблото, за т.нар. спортни филтри и др.
Коментар
-
Една от възможните причини за това е че от уплатненията на прозорците влиза вода, и понеже трудно се изпарява оттам после замръзва.....аз не чаках това да стане, имах един ден свободно време, разглобих корите на предните врати, свалих прозорците до долу, намазах гумените уплатнения с тънък слой силикон, оставих го да изсъхне, и понеже не видях на предните врати да има нещо като улейче през което да се оттича водата, нещо което го имам на задния капак, на фаровете и стоповете, взех една бургийка и направих милиметър и половина отвор в най долната част на вратата отдолу, и след това я пръснах с черен спрей и лак за да не ръждясва......запуших я и отидох на автомивка за стандартното външно измиване и след това като отпуших дупката изтече поне 20 - 30 грама вода....сега постоянно е отпушена и нямам никакви проблеми......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:....и понеже не видях на предните врати да има нещо като улейче през което да се оттича водата, нещо което го имам на задния капак, на фаровете и стоповете, взех една бургийка и направих милиметър и половина отвор в най долната част на вратата отдолу, и след това я пръснах с черен спрей и лак за да не ръждясва......запуших я и отидох на автомивка за стандартното външно измиване и след това като отпуших дупката изтече поне 20 - 30 грама вода....сега постоянно е отпушена и нямам никакви проблеми......Tipo DGT, 1.6 DOHC
Коментар
-
Alexius написа:В ключалките се пръска спрей WD40 - ВАЖНО!!! НЕ СЪДЪРЖА СИЛИКОН!!! Когато в ключалката има съликон се събира мърсотия и ключалките спират да работят и идвате при мен да ги оправям. Така че за да не се случва това проверявайте дали в спрейовете който използвате има силикон.
Коментар
-
Гост
Подобен проблем имах със старата си кола-майко мила, варели с топла вода изливах за да я отключа, а познайте после как излизах........ненавиждах зимите заради това. С темпрата обаче нямам този проблем. С централно съм, случвало се е предишната зима да я намирам вледенясала цялата кола и с трепет и примижване на очите натисках дистанционното на алармата - никакъв проблем. Та така си карах цяла зима, нищо не съм пръскал в ключалките, нито съм имал проблем с отключването. Но за сметка на това, в студа, редовно намирах задната си врата отключена сутрин. Оказа се че централното не я заключваше.....става единствено от втория път на задействане от дистанционното. Куриоза в случая е че знам три темпри на познати, които имат същия проблем и също със задна дясна врата
Коментар
-
Immortal написа:Alexius написа:В ключалките се пръска спрей WD40 - ВАЖНО!!! НЕ СЪДЪРЖА СИЛИКОН!!! Когато в ключалката има съликон се събира мърсотия и ключалките спират да работят и идвате при мен да ги оправям. Така че за да не се случва това проверявайте дали в спрейовете който използвате има силикон.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар