Благодаря за съветите колеги.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем! Тресе при потегляне и на място
Collapse
X
-
niko_ymn написа:имам подозрение за ламбда сондата защото тя май заработва като загрее - ако ти е скочил много и разхода може да се потвърди това подозрение - но това е валидно само за работата на място - претрисането при потегляне е от друго - него и аз още го диря от дека еFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
не знам как се обяснява но един двигател така работеше на пресекулки и даваше висок разход над 16 до 23 на сто и се оказа ламбда но щом ти е ок разхода не е от това. Притрисането и при мен е така - смених съединител, тампоните ми май са наред ... някой не беше ли споменал някъде нещо за семеринг на някакъв вал или някъде в скоростната кутия
Коментар
-
spark написа:Ако ламбда сондата не ти работи, вервай ми ще го усетиш при потегляне и маневриране на полусъединител, колата почва да се чуди дали да гасне или не. Също и ако форсираш и пуснеш веднага педала колата често ще гасне.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Ти направили си проверктие които ти казах по ел. системата ?? хубаво е да си погледеш и клапаните.... ако не са гледани скоро ... и не знам - все мисълта ми е че е нещо с правилното изгаряне - но трябва да се търси къде е причината. Единия метод е проба грещка или по реда на изключването - от кое може или от не може да е . Запретвай ръкави и почвай. При потегляне тресе - как потегляш - с павно отпускане на съединителя и бавно или по -бързо?Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
lz2rmi написа:Ти направили си проверктие които ти казах по ел. системата ?? хубаво е да си погледеш и клапаните.... ако не са гледани скоро ... и не знам - все мисълта ми е че е нещо с правилното изгаряне - но трябва да се търси къде е причината. Единия метод е проба грещка или по реда на изключването - от кое може или от не може да е . Запретвай ръкави и почвай. При потегляне тресе - как потегляш - с павно отпускане на съединителя и бавно или по -бързо?Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
noriaga написа:След смяна на съединител, ангранжен ремък, пистов ремък, свещи, термостат и др в сервиза на hit-ko . всичко по колата спи. Като нова е. Сега вече мога да излъжа някой, че е на 50000 "рвални" километриSEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
VooDoo написа:noriaga написа:След смяна на съединител, ангранжен ремък, пистов ремък, свещи, термостат и др в сервиза на hit-ko . всичко по колата спи. Като нова е. Сега вече мога да излъжа някой, че е на 50000 "рвални" километриFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
колега, имам подобен проблем. до сега са сменени свещи, пробвано е с друга бобина, кабелите са нови...но ефектът е точно както казваш - работи като дизелостана ми съмнение за проблем с температурния датчик - при мен са 2 (един за таблото. един за компа), защото оборотите при първо палене падат много бързо от 1200 на 800 дори при минусови температуридругия вариант е изпускателната система- при годишни преглед колата беше на 1/10 от нормата при свободен ход (800об/мин) и 10 пъти над нормата при 2000об... или инжекторитака съм от година. колата е 1.6/103 2000г. имаш ли време ли да сравним ефекта от дефекта?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар