Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем! Тресе при потегляне и на място

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Благодаря за съветите колеги.
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    Коментар


      #17
      имам подозрение за ламбда сондата защото тя май заработва като загрее - ако ти е скочил много и разхода може да се потвърди това подозрение - но това е валидно само за работата на място - претрисането при потегляне е от друго - него и аз още го диря от дека е
      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

      Коментар


        #18
        С интерес следя темата за евентуална положителна развръзка, защото и аз го имам този проблем с претрисането. След смяна на съединител не се оправи. Тампоните на двигателя са здрави (леко поумекнали). Голяма загатка
        Fiat Bravo 80 16V

        Коментар


          #19
          niko_ymn написа:
          имам подозрение за ламбда сондата защото тя май заработва като загрее - ако ти е скочил много и разхода може да се потвърди това подозрение - но това е валидно само за работата на място - претрисането при потегляне е от друго - него и аз още го диря от дека е
          Ами да ти кажа извънгадско разхода ми е доста нисък - ако не я пъна под 6/100. Виж в града не е така.... Доста ми е височък разхода. Може би и защото я карам повече студена. 6км до работа и термостата май ми седи отворен или не затваря добре. Та разхода градско ми е към 12-13/100. Но със сигурност като е студена колата работи супер никакви вибрации не усещам в купето. Но загрее ли и се усеща гадната вибрация в купето и по волана. Ако е ламбда сонда как се обясняват тези вибрации с нея?
          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

          Коментар


            #20
            не знам как се обяснява но един двигател така работеше на пресекулки и даваше висок разход над 16 до 23 на сто и се оказа ламбда но щом ти е ок разхода не е от това. Притрисането и при мен е така - смених съединител, тампоните ми май са наред ... някой не беше ли споменал някъде нещо за семеринг на някакъв вал или някъде в скоростната кутия
            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

            Коментар


              #21
              Ако ламбда сондата не ти работи, вервай ми ще го усетиш при потегляне и маневриране на полусъединител, колата почва да се чуди дали да гасне или не. Също и ако форсираш и пуснеш веднага педала колата често ще гасне.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #22
                spark написа:
                Ако ламбда сондата не ти работи, вервай ми ще го усетиш при потегляне и маневриране на полусъединител, колата почва да се чуди дали да гасне или не. Също и ако форсираш и пуснеш веднага педала колата често ще гасне.
                Не не няма такива неща. До сега колата никога не е гаснела, не е губила мощност или да е прекъсвала.
                Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                Коментар


                  #23
                  Ти направили си проверктие които ти казах по ел. системата ?? хубаво е да си погледеш и клапаните.... ако не са гледани скоро ... и не знам - все мисълта ми е че е нещо с правилното изгаряне - но трябва да се търси къде е причината. Единия метод е проба грещка или по реда на изключването - от кое може или от не може да е . Запретвай ръкави и почвай. При потегляне тресе - как потегляш - с павно отпускане на съединителя и бавно или по -бързо?
                  Fiat Palio Weekend TD70
                  ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

                  Коментар


                    #24
                    lz2rmi написа:
                    Ти направили си проверктие които ти казах по ел. системата ?? хубаво е да си погледеш и клапаните.... ако не са гледани скоро ... и не знам - все мисълта ми е че е нещо с правилното изгаряне - но трябва да се търси къде е причината. Единия метод е проба грещка или по реда на изключването - от кое може или от не може да е . Запретвай ръкави и почвай. При потегляне тресе - как потегляш - с павно отпускане на съединителя и бавно или по -бързо?
                    В петък ще я карам до Ямбол в сервиза на hit-ko. Имам за смяна разни работи и тъкмо ще я видят. Ще пиша като разбера какво е било
                    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                    Коментар


                      #25
                      След смяна на съединител, ангранжен ремък, пистов ремък, свещи, термостат и др в сервиза на hit-ko . всичко по колата спи. Като нова е. Сега вече мога да излъжа някой, че е на 50000 "рвални" километри
                      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                      Коментар


                        #26
                        noriaga написа:
                        След смяна на съединител, ангранжен ремък, пистов ремък, свещи, термостат и др в сервиза на hit-ko . всичко по колата спи. Като нова е. Сега вече мога да излъжа някой, че е на 50000 "рвални" километри
                        В съединителя ли е бил проблема със притрисането на колата? И на мен ми прави този номер понякога, но само при потегляне.
                        SEAT Leon Cupra 300
                        Triumph Street Triple 765 R

                        Коментар


                          #27
                          VooDoo написа:
                          noriaga написа:
                          След смяна на съединител, ангранжен ремък, пистов ремък, свещи, термостат и др в сервиза на hit-ko . всичко по колата спи. Като нова е. Сега вече мога да излъжа някой, че е на 50000 "рвални" километри
                          В съединителя ли е бил проблема със притрисането на колата? И на мен ми прави този номер понякога, но само при потегляне.
                          Явно в съединителя. Беше напълно износен. Сега не тресе а съединителя стана супер мек.
                          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                          Коментар


                            #28
                            каква марка съединител ти сложиха брато :D
                            Nissan Primera 1.6 16v P11
                            ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                            Коментар


                              #29
                              kantarev написа:
                              каква марка съединител ти сложиха брато :D
                              АР
                              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                              Коментар


                                #30
                                колега, имам подобен проблем. до сега са сменени свещи, пробвано е с друга бобина, кабелите са нови...но ефектът е точно както казваш - работи като дизелостана ми съмнение за проблем с температурния датчик - при мен са 2 (един за таблото. един за компа), защото оборотите при първо палене падат много бързо от 1200 на 800 дори при минусови температуридругия вариант е изпускателната система- при годишни преглед колата беше на 1/10 от нормата при свободен ход (800об/мин) и 10 пъти над нормата при 2000об... или инжекторитака съм от година. колата е 1.6/103 2000г. имаш ли време ли да сравним ефекта от дефекта?

                                Коментар

                                Working...
                                X